Lijst van beschikbare member types

Zou handig zijn moest je, net zoals trophies (https://www.beyondgaming.be/help/trophies/), een lijst kunnen zien van de verschillende soorten member types (new member, member, active member, well-known member,...) en wanneer jouw member type verandert naar de volgendie.

(mijn excuses moest je dit al ergens kunnen vinden, ben het alleszins niet tegengekomen)
Heb ook geen lijst, maar het type member wijzigt aan de hand van je badge punten.
 
De naamgeving zou op termijn nog gewijzigd worden had ik begrepen.
 
Niet schrikken boys ik post hier even om te kijken welk type member ik momenteel ben want ik wil dat graag weten groetjes
 
Ik kan mis zijn maar badge punten verdien je toch gewoon door te posten.
Méér posten is meer punten en meer punten is sneller een andere rang van member.
 
Combinatie van aantal posts + aantal likes.

Zie deze pagina.
Oei 'k zit al op het maximum
620636371014647808.gif
 
Je hebt het obsessieve type, het flirterige type, het rebelse type, het rondborstige type, het scheldende type, het macho-type, het verlegen type... Dat is echt véél te lang om op te sommen, hoor.
 
Je hebt het obsessieve type, het flirterige type, het rebelse type, het rondborstige type, het scheldende type, het macho-type, het verlegen type... Dat is echt véél te lang om op te sommen, hoor.
:eek: graag hiervoor tags te implementeren !!!
 
Terug
Bovenaan