Life is Strange Remastered Collection aangekondigd

Het zat er al even aan te komen, maar Square Enix heeft nu bevestigd dat we binnenkort Life is Strange Remastered Collection mogen verwachten. De release hiervan, die op 30 september gepland staat voor PlayStation 5 en 4, Xbox Series X|S, Xbox One en pc, is niet onlogisch. Zo verschijnt de nieuwe game uit de reeks, Life is Strange: True Colors, op 10 september.

De collectie die zowel Life is Strange als Life is Strange: Before the Storm bevat, krijgt geüpdatete graphics, verbeterde gezichtsanimaties en verfijnde gameplay puzzels. Aan de schitterende soundtracks van beide games verandert er gelukkig niets.

 
Als je deze nog niet gespeeld hebt, zal het wellicht een meerwaarde zijn. Maar verder zie ik hier niet echt het nut van in. Ik vind het verschil nu niet echt dusdanig dat ik, ook al ben ik fan, deze zou aanschaffen.
 
Redactie
Als je deze nog niet gespeeld hebt, zal het wellicht een meerwaarde zijn. Maar verder zie ik hier niet echt het nut van in. Ik vind het verschil nu niet echt dusdanig dat ik, ook al ben ik fan, deze zou aanschaffen.
Alleen al voor de deftige lipsync zou ik deze nog eens spelen, want bij de vorige games was dit element écht niet goed. Blijf wel fan van de serie en de muziek ik altijd belachelijk goed.
 
Playlist staat hier in mijn Spotify bibliotheek.
Maar misschien koop ik hem toch ze. Dan kan m'n vriendin ze spelen.
 
Terug
Bovenaan