Lego Masters 2021

VTM Lego masters

Razer

Active member
Crowdfunder FE
gQQbxm9.jpg



De wereldberoemde LEGO-blokjes zorgen nu ook op het kleine scherm voor ongeziene taferelen.
Kürt Rogiers laat de grootste LEGO-strijd van de Lage Landen losbarsten. Welk duo creëert de indrukwekkendste bouwwerken en wordt LEGO Master 2020?

Spelshow
Vanaf morgen op VTM om 20:25.
 
saaie kandidaten, saaie opdrachten... de vervelendste kandidaten zijn er eindelijk uit, hopelijk is de finale nog wat ok. Ben wel blij dat het niet veel afleveringen zijn van UK
 
Na aflevering 1 ben ik gestopt met kijken.
De Benelux versie toonde veel meer hoe ze bezig waren met de creatie het stuk. De deelnemers waren er thuis ook echt veel meer mee bezig.
Nu had je wat klein mannen die thuis 2 bakken lego staan hebben. Lijkt me redelijk average en geen voer voor dit programma.

Ik wacht wel toch er weer een Lego Masters komt met ingenieurs en erg creatieve mensen door elkaar.
 
Vanavond eindelijk terug. Ik vond Kürt Rogiers dat eigenlijk niet zo slecht doen vorige keer qua presentatie.
Valt goe mee idd, ik stoor mij er niet aan in ieder geval en aan die andere kerel eigenlijk ook niet. Hopelijk is het qua niveau een stuk hoger dan vorig seizoen. Was al best goe maar ik wil echt volledig weg geblazen worden.
 
Qua niveau ben ik niet teleurgesteld voor deze eerste aflevering. Wat een verschil met UK.
Die Amber en jeugdvriend zie ik er het eerst uitliggen momenteel. Maar da's subjectief.
 
De duo's zijn wel professioneler precies dan in't eerste seizoen. Duo architecten, duo ingenieurs, een kunstenaar en een technicus.
Komt wel goed denk ik.
 
Mooie dingen inderdaad


Snap wel helemaal niet hoe dat dinopark 100j later heeft kunnen winnen :wtf:
Zoveel koppels hebben daar de bal misgeslagen imo, maar de jury leek dat te appreciëren??
 
"We kunnen niet zien dat het honderd jaar later is"

Maar dan winnen de dino's waar je helemaal niks aan ziet dat het 100j later is, like what? Die brickmasters hun meningen zijn soms echt helemaal van de pot gerukt. Dit jaar dus ook blijkbaar al opnieuw.

En dan ook: "jullie zijn de 12 beste bouwteams van de lage landen". En dan blijkt dat twee teams nog nooit met technics gewerkt hebben.
 
Nadruk lijkt nog altijd te liggen op verhaaltjes en minder op techniek. Net zoals vorig jaar.
Over het algemeen een hoger niveau dan de eerste aflevering van vorig seizoen.

Die opdracht doet me eraan denken dat ik echt wel wat zou overhebben voor een versie van Rollercoaster Tycoon maar dan in Lego.

Jammer dat het door Corona waarschijnlijk niet kan, maar het zou leuk zijn mocht je na afloop van de reeks alle bouwsels in het echt kunnen zien.
 
Idd, zeer hoger niveau vergeleken met vorig jaar. Was aangenaam verrast toen ik de eerste werken zag. Ik ben benieuwd naar de volgende afleveringen :)
 
Terug
Bovenaan