Lego Masters 2021

VTM Lego masters

Idd wel grappig, opdrachten van 12u en elke aflevering iedere kandidaat tot de laatste seconde bezig 😆. Gilles kan er voor de mol nog wat van leren!
 
ik heb mij vandaag ook énorm zitten ergeren aan de montage
allez, ze doen nu (bvb) alsof Sander en Arne echt tot de laatste minuut enkel nog met die kop van ET bezig waren, en achteraf blijkt daar nog enorm vele detail (die verbanddoos was er nog niet eens bvb) bij op te zitten...

Goh ja, ze willen het gewoon proberen spannend te maken hè, ik snap dat wel. Dat zie je eigenlijk bij al dit soort TV-programma's.

Nadat mijn zoon zondagmorgen de aflevering gezien had, wilde hij ook persé mee doen met die #wijzijnLEGOmasters wedstrijd. Ik moet zeggen dat ik best onder de indruk was van zijn bouwwerk. (Ik heb slechts hier en daar wat advies hoeven gegeven)
 
Eind goed, al goed!

Stefan en Klaartje nu opnieuw, en alweer terecht, naar huis! Ik vond het al bizar dat ze die eerste opdracht wonnen, want dat dier was ondermaats ten opzichte van de anderen vond ik. Hun grote build was gewoon een en al chaos met een onlogisch verhaal. En nee, we zaten niet te wachten op alweer een schip...

Die heks en de wolkenman vond ik echt wel 2 schitterende bouwwerken! Ik ben benieuwd naar de finale.
 
  • Leuk
Waarderingen: XA4
ik vond die heks toch 1 grote paarse blob, tbh.

en die slakkenpapegaai vond ik ook nog wel het beste dier (ook al was dat "het slakkenhuis is een echt huis" totaal niet zo'n creatief en uniek idee als de brickmaster liet uitschijnen).

maar I'd hate to be Klaartje na deze aflevering... een hele aflevering afgeven op Stefan en zijn boot, en dan was dat het enige goeie aan hun build, en missen ze de finale door haar kasteel. dat gewoon ondermaats was.

de wolkenman had dit voor mij mogen winnen.
 
Die draken, hoe spuuglelijk was dat, ze hadden niet eens vleugels. En dan zo’n lelijk paars gebouw erbij, het geheel trok op niets.
Onderaan de wolk dan wat simpele regen en 1 bliksemschicht.
Van mij hadden er 2 duo’s mogen afvallen deze aflevering.
 
Die draken, hoe spuuglelijk was dat, ze hadden niet eens vleugels. En dan zo’n lelijk paars gebouw erbij, het geheel trok op niets.
Onderaan de wolk dan wat simpele regen en 1 bliksemschicht.
Van mij hadden er 2 duo’s mogen afvallen deze aflevering.
Vind ik ook, maar op basis van alle afleveringen wel verdiend imo.
Klaartje zou ik toch echt onnozel van worden, altijd klagen over Stefan zijn boten en zelf altijd alleen gebouwen maken. Afgeven op zijn ideeën en zelf niets beter voorstellen. Ze leggen van de montage uit ook wel gewoon te veel aandacht op alle drama.
 
Laatst bewerkt:
Je zag dat het Stefan echt niet meer kon boeien wat Klaartje dacht. Team werkte totaal niet qua communicatie etc, beetje gelijk Jaap en Matthijs, rest van de teams lijken meer in evenwicht. Die build-off trok trouwns ook op niets, laat ze tenminste dan hetzelfde object nabouwen ipv 2 totaal verschillende zaken. Krijg er ook de kriebels van dat ze in het Nederlands tegen hun buitenlandse gast spreken, doe tenminste moeite eh zeg. Spreekt den ene Engels en de andere 3 Nederlands.
 
Ik snapte de bonenstaak niet goed eigenlijk..
Dacht dat dat een relatief onbekend en onbemind verhaal was in België?
 
Arne en Sander gaan dat toch met 2 vingers in hun neus winnen? Zou alleszins verdiend zijn vind ik.

Jaap/Matthijs maken af en toe wel chique dingen, maar zijn zo verschrikkelijk irritant ...
 
Die draken, hoe spuuglelijk was dat, ze hadden niet eens vleugels. En dan zo’n lelijk paars gebouw erbij, het geheel trok op niets.
Onderaan de wolk dan wat simpele regen en 1 bliksemschicht.
Van mij hadden er 2 duo’s mogen afvallen deze aflevering.

inderdaad, beter de finale met twee teams. Als je beste punt je compositie is ipv wat je werkelijk hebt gebouwd dan moet je niet in de finale zitten.
En mochten alle opdrachten bouw een piratenboot zijn dan waren Stefan en Klaartje overduidelijke winnaars maar in totaal 3 keer een boot bouwen is toch overdreven
 
inderdaad, beter de finale met twee teams. Als je beste punt je compositie is ipv wat je werkelijk hebt gebouwd dan moet je niet in de finale zitten.
En mochten alle opdrachten bouw een piratenboot zijn dan waren Stefan en Klaartje overduidelijke winnaars maar in totaal 3 keer een boot bouwen is toch overdreven
In s1 had er bijna elke aflevering wel iemand een draak.
Als boten uw sterkste kant zijn, ga er dan voor. Het had hun bijna de finale opgeleverd, maar door dat slechte kasteel zijn ze eruit gevallen
 
Die draken, hoe spuuglelijk was dat, ze hadden niet eens vleugels. En dan zo’n lelijk paars gebouw erbij, het geheel trok op niets.
Onderaan de wolk dan wat simpele regen en 1 bliksemschicht.
Van mij hadden er 2 duo’s mogen afvallen deze aflevering.
Volledig mee akkoord!
 
Was deze nog vergeten: "Een slak lijkt mij wel leuk" -> 2 minuten later "Ik weet niet hoe een slak er uit ziet. Dat is voor mij gewoon een bruine smurrie. Ik heb niks met slakken, dat zijn echt vieze beesten." :laugh:
 
Inderdaad, zeker een terecht winnaar. Al bij al dus nog een goede afsluiting van dit toch wat teleurstellende seizoen.
 
Terug
Bovenaan