Last.fm

Kid_C

Cultuur Crew
Crowdfunder FE
Deze stond hier nog niet!

Deel hier je last.fm profiel en deel je liefde voor lijstjes!


Geregistreerd in 2005 en bijna 150k scrobbles... Dit forum is echt voor dertigers, pijnlijk. :unsure:
 
Veel liefde voor last.fm, die houdt al sinds 2006 mijn slechte smaak bij! Zo trots dat die permanent in mijn sig staat. 😎
https://www.last.fm/user/Sorryfreak

In 2015 spamde er nog een bekende @hate4recipe mijn shoutbox vol, intussen is die waarschijnlijk zijn wachtwoord kwijt en spamt die enkel hier nog. Geraak er maar niet vanaf...
Edit: profetische woorden wel!
Tof! Ge zult wel niet meer op het vergane 9L komen? Onze musical compatiblity is ook gezakt van Very High naar High :( Aanraders?

Also, Nightwish gaat mijn meest beluisterde artiest van 2020 zijn. Te laat om daar nog iets aan te doen, vrees ik.
 
Paar jaar geleden wel eens een pauze gehad maar sinds er spotify integratie is, draait hij terug op volle toeren

 

Sinds deze lockdown Spotify aangeschaft en ik merk een lichte stijging... :unsure:
 

Ik luister nog veel op cd (of vinyl maar dat staat momenteel ook een laag pitje). Sinds kort een nieuwe laptop en luister ik tijdens het werk daar op.
Blijkbaar daar Spotify nog ni gelinkt aan m'n last.fm :)
 
Your compatibility with Waelvis is Very High.

You both listen to Uada, Behemoth and Burzum.


Op muziek vlak komen we precies beter overeen dan op vlak van voetbal 😃
 

Sinds november 2019 terug een last.fm account aangemaakt, en ondertussen toch al 45.000 scrobbles.
Heb nog een last.fm van de periode 2007-2012 tijdens mijn puberjaren, maar daar kijken we best alleen maar naar voor leedvermaak :D
 
Nog mensen met problemen? 't Is gestopt met scrobbelen gisterenavond bij mij, heb wel wat issues met de wifi, but still. :shutup:
 
Terug
Bovenaan