Haha die bijnaam 'immoboy' :p

Puur op basis van de plaats bij de proeven zeg ik na deze aflevering Leïla als mol (of Thomas, maar die kreeg een te grote mol-edit in de aflevering).

Totaal geen fan van het bv-gegeven. Je zag ook dat het dynamic van de groep in de war bracht (al ging dat wss minderen naar gelang de tijd vorderde). Ik hoop dat het one time thing was. (Al was de keuze voor Matteo nog best een verstandelijke)

Voor de rest precies wel nog een goede doorsnee groep. Zo als altijf precies wel een groot deel aan West-Vlamingen. En totaal geen fan van Lancelot eig, en dat was nog voor ik zn verleden op internet zag passeren.

Blijkbaar dus bevriend (geweest?) met 1 of meerdere reuzegommers - er zijn foto's opgedoken, maar hij is zelf nooit reuzegommer geweest. En hij heeft ook op een of andere manier iets te maken met de verhuur van de blokhut waar de bewuste doop plaats vond.

Nieuwsartikels zijn precies snel verdwenen... en ergens wel terecht. Hij wordt al online belaagd, terwijl hij eigenlijk niks met de zaak Sanda Dia te maken heeft. Ooit in zijn studententijd bevriend geweest met reuzegommers, maar dat kan je hem toch echt niet kwalijk nemen... Ik ga ervan uit dat de crew dat niet wist, want je doet er niemand plezier mee door hem te laten mee doen. Je weet toch ook, als kandidaat en als crew, dat je uit je anonimiteit treedt en dat dat risico's inhoudt. En wat een timing dan ook, 1e aflevering net wanneer dat proces aan de gang is.

Maar bon, los daarvan is Lancelot iemand waarvan ik direct weet dat ik er in het echte leven niet bevriend mee zou willen zijn, net als Ruben. Zo zitten er elk jaar wel 1 of 2 kandidaten bij wiens persoonlijkheid niet matched met die van mij (om het mooi te zeggen) :unsure:
Ik denk trouwens wel dat Lance een kanshebber is om te winnen - nu al duidelijk dat die beenhard zal kunnen zijn in het spel indien nodig.
 
Haha die bijnaam 'immoboy' :p



Blijkbaar dus bevriend (geweest?) met 1 of meerdere reuzegommers - er zijn foto's opgedoken, maar hij is zelf nooit reuzegommer geweest. En hij heeft ook op een of andere manier iets te maken met de verhuur van de blokhut waar de bewuste doop plaats vond.

Nieuwsartikels zijn precies snel verdwenen... en ergens wel terecht. Hij wordt al online belaagd, terwijl hij eigenlijk niks met de zaak Sanda Dia te maken heeft. Ooit in zijn studententijd bevriend geweest met reuzegommers, maar dat kan je hem toch echt niet kwalijk nemen... Ik ga ervan uit dat de crew dat niet wist, want je doet er niemand plezier mee door hem te laten mee doen. Je weet toch ook, als kandidaat en als crew, dat je uit je anonimiteit treedt en dat dat risico's inhoudt. En wat een timing dan ook, 1e aflevering net wanneer dat proces aan de gang is.

Het zou me juist verbazen indien de makers dat niét wisten. Tijdens de screening van kandidaten lijkt het me toch een standaardprocedure om de naam eens even in te geven op google en social media, en zoiets zal dan toch wel vlug naar boven gekomen zijn. Dat zoiets (onterechte) kritiek veroorzaakt wanneer het ontdekt zou worden door het publiek was op zich mss wel te verwachten, maar mogelijk is dat op voorhand ook gewoon zo met hem besproken.
 
Ik heb geen Twitter, wat is er aan de hand met die Lancelot?

Voor mij is die echt het stereotype vastgoedmakelaar. Hautain, haar achteruit en direct. 'Ik vind dat de mensen teveel wenen, want dit en dat'.
Om dan uiteindelijk als job gewoon te benoemen wat men zelf ziet tijdens een rondleiding.

't Zal wel een toffe zijn. De screening bij de Mol is toch meestal redelijk goed.
 
Ik heb geen Twitter, wat is er aan de hand met die Lancelot?

Voor mij is die echt het stereotype vastgoedmakelaar. Hautain, haar achteruit en direct. 'Ik vind dat de mensen teveel wenen, want dit en dat'.
Om dan uiteindelijk als job gewoon te benoemen wat men zelf ziet tijdens een rondleiding.

't Zal wel een toffe zijn. De screening bij de Mol is toch meestal redelijk goed.
Hij wordt gelinkt aan die mannen van Reuzegom maar wat nu exact de link is weet ik ook niet
 
Ik heb geen Twitter, wat is er aan de hand met die Lancelot?

Voor mij is die echt het stereotype vastgoedmakelaar. Hautain, haar achteruit en direct. 'Ik vind dat de mensen teveel wenen, want dit en dat'.
Om dan uiteindelijk als job gewoon te benoemen wat men zelf ziet tijdens een rondleiding.

't Zal wel een toffe zijn. De screening bij de Mol is toch meestal redelijk goed.
Ook dat "Ik heb al veel tegenslag gehad in het leven"... ouders (vecht)gescheiden en een nonkel gestorven... tjah :sarcastic:. Toen moest ik toch ook even met de ogen rollen. Niet dat ik die zaken wil minimaliseren, maar ik denk dat veel mensen het toch al veel moeilijker hebben gehad in het leven.

Soit, al die bagger op sociale media verdient hij daarom nog niet natuurlijk. En hoewel het totaal niet mijn type persoon is, is het wel leuker als kijker om wat meer assertieve personen onder de deelnemers te hebben.
 
Hij wordt gelinkt aan die mannen van Reuzegom maar wat nu exact de link is weet ik ook niet

Was als student blijkbaar zelf lid van Reuzegom, is/was daardoor ok bevriend met enkele leden die aangeklaagd worden, en was ook actief bij de VZW die instond voor de verhuur van het huisje waar de feiten gebeurd zijn.
Maar een link hebben met, maakt u natuurijk niet mede-schuldig dus de bagger die hij daarvoor over zich heen krijgt, is ook nergens voor nodig. Wat niet wegneemt dat ik snap dat veel mensen hem totaal niet moeten hebben, het is het soort persoon waar ik zelf ook niet bepaald een klik mee zou kunnen hebben.
 
Was als student blijkbaar zelf lid van Reuzegom, is/was daardoor ok bevriend met enkele leden die aangeklaagd worden, en was ook actief bij de VZW die instond voor de verhuur van het huisje waar de feiten gebeurd zijn.
Maar een link hebben met, maakt u natuurijk niet mede-schuldig dus de bagger die hij daarvoor over zich heen krijgt, is ook nergens voor nodig. Wat niet wegneemt dat ik snap dat veel mensen hem totaal niet moeten hebben, het is het soort persoon waar ik zelf ook niet bepaald een klik mee zou kunnen hebben.
Het is ook niet iemand waar ik mee op café zou gaan maar inderdaad, guilty by association hoeft ook niet.
 
Ik zie in hem in ieder geval echt geen mol.

De mol is doorgaans iemand sympathiek die zeker goed in de groep zal liggen. Lancelot is daar toch te direct voor (zegt gewoon zijn gedacht, laat zien als het hem niet aanstaat enz.).
 
Zoiets heeft 2 kanten natuurlijk, volgens mij is Lancelot de mol.
Hij mag zich dan hautain voordoen, ik ben blij dat hij mag meedoen, het geeft het programma wat meer ... drama? en dat miste ik de vorige seizoenen af en toe.
 
Zoiets heeft 2 kanten natuurlijk, volgens mij is Lancelot de mol.
Hij mag zich dan hautain voordoen, ik ben blij dat hij mag meedoen, het geeft het programma wat meer ... drama? en dat miste ik de vorige seizoenen af en toe.
Als er iets is wat het vorige seizoen niét aan ontbrak, was het wel drama :wink: (maar dat maakte het helaas geen goed seizoen).
 
Als er iets is wat het vorige seizoen niét aan ontbrak, was het wel drama :wink: (maar dat maakte het helaas geen goed seizoen).
I mean, drama puur omdat een mol het niet aankon en ze hem moesten vervangen. Geen drama omdat de kandidaten zo kleurrijk waren (waren ze niet 😴).
 
ik vond hem wel grappig in zijn GERT-kostuum.
ik moest spontaan aan de Vogons denken (Hitchhiker's Guide)
 
Terug
Bovenaan