Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Welcome to real life, zou ik zeggen. Is toch overal zo.Kortom, als je genoeg geld hebt om de regels te overtreden, is er niks aan de hand.
Op zo een flagrante manier niet nee. Dat de overheid ingrijpt om een voetbalploeg te bevoordelen en zegt "het is ok omdat het FC Barcelona is", heb ik nog nooit gezien.Welcome to real life, zou ik zeggen. Is toch overal zo.
Op zo een flagrante manier niet nee. Dat de overheid ingrijpt om een voetbalploeg te bevoordelen en zegt "het is ok omdat het FC Barcelona is", heb ik nog nooit gezien.
Niet praten over iets waar je niks van afweet.
Ja, de wereld is oneerlijk, no shit. Maar dat is hier iets helemaal anders. Spanje zit niet in elkaar zoals de meeste andere westerse landen. Opnieuw, niet praten over waar je niks van afweet.Ik heb het over regels overtreden als je genoeg geld hebt. Dat is niet uniek aan Barcelona, La Liga of zelfs voetbal.
Ik zat met dezelfde reactie.Godverdekke voor vanavond is Gil Manzano de ref...
Hoe kan die de fout van camavinga ni gezien hebben chance dat er de var is. Zou toch rood moeten zijn ditGodverdekke voor vanavond is Gil Manzano de ref...
Rood zeker niet, is een domme fout van Camavinga en terecht geel maar kan je onmogelijk rood voor geven, het is niet dat hij zijn studs echt plant in het been van Gavi, gewoon oliedom...Hoe kan die de fout van camavinga ni gezien hebben chance dat er de var is. Zou toch rood moeten zijn dit
Hoop? Bij 1-5?Ai Szcscesny....... 5-1 voorstaan, laat Mbappé dan toch gewoon een goal scoren, nu moet je nog met een man minder gaan spelen en geef je Real Madrid hoop...