Koop via bol.com en steun ons!

Beste bezoekers,

Sinds vandaag zijn we affiliate geworden van bol.com.

Wat dit precies inhoudt voor jullie, leg ik graag uit. We gaan namelijk de referral links op een aantal niet storende manieren inzetten op onze frontpagina:

  • In de (p)reviews die verschijnen op onze frontpagina zullen we eenmalig de titel van de game linken naar het juiste product op bol.com.
  • Onder de kop 'Over dit spel' (dit vind je terug helemaal onderaan een (p)review), zullen we diezelfde link plaatsen met vermelding "Koop hier en steun ons:"
  • In Specials (zoals onze maandelijkse releasekalender) zullen de games ook gelinkt worden.

Qua (p)reviews blijft het daarbij, verder gaan we niet. Wel delen we graag nog onze referral link met jullie. Klik je hierop en bestel je iets op bol.com, dan krijgt onze vzw daar een commissie voor. Ons steunen kan door op volgende link te klikken en een bestelling te plaatsen:

KLIK HIER OM IETS VIA BOL.COM TE KOPEN!

Alle aankopen gebeuren volledig anoniem!

We hebben als vzw inkomsten nodig om ons voortbestaan te garanderen en verbeteringen door te voeren. De voltallige vzw dankt jullie!
 
Laatst bewerkt:
Hoeveel is er zo gekocht geweest de voorbij x maanden?
En hoeveel is dat ongeveer als inkomst voor BG?

ik gebruik het echt constant alleszins :unsure:
Merci daarvoor!
Ik ga hier niet met inkomsten gooien, aangezien dat enorm variabel is doordat elke product een andere commissie heeft, maar we zitten gemiddeld wel ruim aan de 100 aangekochte producten via onze link. Waar we enorm blij mee zijn, uiteraard :)
 
Ik heb nog een vraagje omtrent de werking van de refferal. Moet je dan effectief eerst op de link klikken vanuit dit forum om dan uw artikelen te gaan zoeken of volstaat het gewoon om op de link te klikken en daarna uw al bestaand winkelmandje af te rekenen?
 
Ik heb nog een vraagje omtrent de werking van de refferal. Moet je dan effectief eerst op de link klikken vanuit dit forum om dan uw artikelen te gaan zoeken of volstaat het gewoon om op de link te klikken en daarna uw al bestaand winkelmandje af te rekenen?
Ik doe het op die manier, ik zoek spullen en plaats ze in mijn mandje. Daarna ga ik naar BG en klik ik op de bol.com referral. Normaal is mijn mandje dan op die manier nog steeds gevuld en kan je direct afrekenen.
Ik zou afraden om het in aparte tabbladen te doen, dan kunnen er wel vergissingen gebeuren.
 
Ik doe het op die manier, ik zoek spullen en plaats ze in mijn mandje. Daarna ga ik naar BG en klik ik op de bol.com referral. Normaal is mijn mandje dan op die manier nog steeds gevuld en kan je direct afrekenen.
Ik zou afraden om het in aparte tabbladen te doen, dan kunnen er wel vergissingen gebeuren.
Als dat zo werkt probeer ik het dan zo, gezien ik meestal wel op een organische manier een mandje aanleg en dan vergeet om te werken via de refferal link.
 
Ik doe het op die manier, ik zoek spullen en plaats ze in mijn mandje. Daarna ga ik naar BG en klik ik op de bol.com referral. Normaal is mijn mandje dan op die manier nog steeds gevuld en kan je direct afrekenen.
Ik zou afraden om het in aparte tabbladen te doen, dan kunnen er wel vergissingen gebeuren.
Het kan ook goed zijn dat het nog een x aantal uren/dagen doorwerkt. Dus als je paar dagen later naar Bol gaat en iets koopt, er alsnog een commissie naar BG gaat. Maar, ik ken de werking van de Bol affiliate niet echt.
 
Dat klopt inderdaad. Eens je op onze link hebt geklikt, blijven de cookies 5 dagen "hangen". Alle aankopen binnen die 5 dagen gaan dan via de referral link.
 
Dat klopt inderdaad. Eens je op onze link hebt geklikt, blijven de cookies 5 dagen "hangen". Alle aankopen binnen die 5 dagen gaan dan via de referral link.
Wel bij vertellen dat dit teniet wordt gedaan als je op een referral klikt via een andere website, dus het is sowieso aangeraden vlak voor je aankoop op onze referral te klikken als je ons wil steunen.
 
We krijgen ook meer en meer meldingen binnen dat het met de Bol.com app meer in de soep loopt dan werkt :( Helaas kunnen wij aan onze kant daar weinig aan doen (behalve aanraden om het via een browser te doen).
 
We hebben een groter aantal aankopen gehad de laatste dagen, de sint is aan het werk. Als het niet in de banner komt mag je het aan mij (of een supermod/admin) in PM vragen en dan antwoorden we wel. :)
 
ik heb recent grote aankoop gedaan maar niet via banner zien verschijnen :unsure: hoe kan ik dat nu weer verifiëren? :unsure:
We hebben geen toiletpapier zien verschijnen deze keer :p
Zoals vish zegt kun je iemand een PM sturen (supermods, admins of mij) en dan checken we dat.
 
Terug
Bovenaan