Koch Media verandert van naam

Koch Media kondigt vandaag groot nieuws aan. Niet een of andere nieuwe game, maar een volledige rebranding van het Koch Media-merk. Vanaf heden zal Koch Media door het leven gaan als PLAION. De nieuwe naam wordt vergezeld door een nieuw logo die de interactieve speelknop vertegenwoordigt. Daarbij staat deze als “P” ook voor de nieuwe naam, gemaakt van een lint dat de omarmende en verbindende rol symboliseert die ze als PLAION hebben als een van de marktleiders in het ecosysteem van digitaal entertainment.

Klemens Kundratitz, mede-oprichter en CEO van PLAION: “De afgelopen 28 jaar hebben we een bijzonder sterke business opgebouwd, in samenwerking met enkele van de beroemdste namen in de industrie. Sinds we ons in 2018 aansloten bij de Embracer Group zijn we sneller gegroeid en is ons aanbod gevarieerder geworden. Om de evoluerende aard van onze handel te reflecteren, niet alleen qua content maar ook geografisch, met het oog op onze wereldwijde uitbreidingen, hebben we een nieuwe naam gekozen die beter vertegenwoordigt wie we zijn en welke reis we maken.”

Plaion.jpg
 
Bovenaan