Solved Knuffel emoticon als reageerknop

This post has been solved
Deze suggestie is geïmplementeerd. Stemmen worden niet meer geaccepteerd.
Dit kan heel vergezocht klinken, maar wat als we wat vaker zouden proberen om onze gedachten en gevoelens uit te drukken met woorden, wie weet zelfs volzinnen? Van mij mogen die reactions volledig de schop op, eerlijk gezegd.


Tussen alle nutteloze pop-polls over chips, onderbroeken en dergelijke meer zie ik soms amper nog verschil, om nog te zwijgen over de eeuwige running jokes die eindeloos gerecycleerd worden. Ik wacht vol spanning op de eerste topics genre "Je tweede @ moet je op een etentje trakteren", dan zijn we er helemaal.
Dat is toch een uitnodiging voor tientallen keren dezelfde reactie in een thread genre "veel sterkte"
 
Omdat ik mijne weg niet terugvind in het hoogste echalon van het forum, meerbepaald het topic met de nieuwe emoticons, zoals bv. :lint: (enige die ik vanbuiten ken).... wou ik eens vragen of de steun reactieknop ook bestaat als afzonderlijke emoticon? Ik kan het in alle geval niet vinden...

Om te weten waar ik het over heb zal ik de reactie van het bericht voor mij deze steun emoticon geven...

Thx alvast, hoop dat deze bestaat an sich in de verzameling bij het posten
 
Omdat ik mijne weg niet terugvind in het hoogste echalon van het forum, meerbepaald het topic met de nieuwe emoticons, zoals bv. :lint: (enige die ik vanbuiten ken).... wou ik eens vragen of de steun reactieknop ook bestaat als afzonderlijke emoticon? Ik kan het in alle geval niet vinden...

Om te weten waar ik het over heb zal ik de reactie van het bericht voor mij deze steun emoticon geven...

Thx alvast, hoop dat deze bestaat an sich in de verzameling bij het posten

Support


Gewoon copy paste van uw reactie gedaan. :D
 
@Nahrtent Wat vierkant zegt. Het is om medeleven te tonen met een bepaalde post, zonder dat een topic volgespamd moet worden. De reactie-emoticons hebben weldegelijk hun nut.
Klopt. Ik ben niet altijd goed in passende en duidelijke reacties te plaatsen, hoewel ik wel met de iemand kan meeleven die een triest verhaal post. Met die smiley kan je dan toch misschien een beetje steun geven.
Al moet je in de context van depressie daar wel mee opletten ook, want als je dan vaststeld dat je eigen gedacht nauwelijks smileys krijgt, kan dat misschien aankomen dat je problemen niet belangrijk zijn. In die optiek is het denk ik wel altijd beteren om met een concrete reactie in tekst te reageren.

Aan de andere kant van het emotiespectrum mis ik soms een oogrollende smiley of duimpje naar beneden.
 
Klopt. Ik ben niet altijd goed in passende en duidelijke reacties te plaatsen, hoewel ik wel met de iemand kan meeleven die een triest verhaal post. Met die smiley kan je dan toch misschien een beetje steun geven.
Al moet je in de context van depressie daar wel mee opletten ook, want als je dan vaststeld dat je eigen gedacht nauwelijks smileys krijgt, kan dat misschien aankomen dat je problemen niet belangrijk zijn. In die optiek is het denk ik wel altijd beteren om met een concrete reactie in tekst te reageren.

Aan de andere kant van het emotiespectrum mis ik soms een oogrollende smiley of duimpje naar beneden.
Duimpje naar omhoog voor uw reactie
 
Terug
Bovenaan