Kingdom Hearts IV

RPG Kingdom Hearts IV

Goldrusher

Crew Member
Platinum Trophy
kh4.png


release: TBA
genre: RPG
dev: Square Enix

Aangekondigd ter gelegenheid van de 20ste verjaardag van de reeks. Zal gebruik maken van Unreal 5.

In the announcement trailer, Sora makes a triumphant return with an updated look at the beginning of an epic new storyline titled the “Lost Master Arc.” Beginning with Sora facing off in a boss battle against a giant enemy, players are introduced to the Quadratum, a large, expansive city set in a gorgeous, realistic world unlike anything ever seen before in the Kingdom Hearts series. Fans will be excited to see the return of Sora’s well-known companions Donald and Goofy, in addition to the first appearance of Strelitzia, a mysterious new character who appears before Sora in this strange new setting.

Trailer vanaf 4:07 in onderstaande video.

 
Ik moet me nog eens achter de rest zetten. `heb destijds The story so far all in one gekocht, en begonnen aan KH1, maar daarna niet meer verder afgewerkt :D. Het wordt nog eens tijd om dit op te nemen lijkt me.
 
Heb KH3 zelfs nooit aangeraakt... zat gewoon te veel tijd tussen 2 en 3 voor mij. En dan al die spin-offs op telkens andere handhelds...

Wel jammer, want ik was grote fan indertijde :(
 
KH3 vond ik nog wel goed.
Ik hoop maar dat deze "realistische" wereld maar een klein stukje is van het spel en er nog veel fantasiewerelden zijn.
Momenteel ziet alles er vrij steriel uit, maar kan meer een tech demo zijn van hun visie waar ze naartoe willen.
Wel vreemd om te zien dat Sora zijn grote schoenen niet draagt in deze wereld :)
 
Battle of Endor confirmed met de AT-AT-voet in de jungle?

Komaan geef me Coco, Luca, Onward mixed met wat klassiekers die nog niet aan bod zijn gekomen in de main games.
Frank & Frey, Jungle book, emperor's new groove, finding nemo, wall-e, ...
Marvel-werelden hoeven niet.

Liefst ook wat meer dingen om te doen, KH3 was hierdoor wat magertjes qua endgame.
 
Heb KH3 zelfs nooit aangeraakt... zat gewoon te veel tijd tussen 2 en 3 voor mij. En dan al die spin-offs op telkens andere handhelds...

Wel jammer, want ik was grote fan indertijde :(
Dit dus dat je heel je story over verschillende mobile games psp, en ds games verspreid is echt wel de grooste minpunt van de serie.
tussen kingdomhearts 2 en 3 was er 10 jaar tussen het is nog een wonder dat de game nog redelijk tot goed was.
 
Ik ben altijd grote KH fan geweest maar ik vond 3 echt niks. Dat vechtsysteem trok me totaal niet aan. Wat een chaos. Je ziet de hele tijd rond te vliegen en dan die kermis attracties daar tussen
 
KH3 was mijn eerste KH game haha. Maar man, in het begin, allemaal leuk en wel maar begon vrij repetitief te worden dus halverwege gestopt met spelen
 
Terug
Bovenaan