Homemade Track King Skam: Time & Time Again (Prod. Tomblr)

TomblrBeats

New member
Sup?

Gisterennacht is er een track verschenen voor een klein album met een emcee waark beats voor maak verschenen
De volledige ep zelf zal verschijnen ergens in juni...

Deze keer is het niet in het Vlaams, maar in het Engels
Track gaat voornamelijk over hoe kut het leven soms is, ma ge blijft roeien met de riemen dadde hebt
Klinkt mss superarrogant om te zeggen, ma imo 1 van onze betere tracks samen

Reacties zijn (uiteraard) zeker welkom!

 
Waarom word er hier eigelijk nooit geen reactie gegeven door iemand terwijl er op andere topics 30 a 40 reacties gegeven zijn?

Zelfs niet eens richtlijnen of whatever?

Beetje sneu tbh na al het werk dat we hier insteken
- -
 
wel ik zal hier eens een reactie zetten, ik heb deze en de vorige beluisterd.
ik vermoed dat het publiek hier niet echt into dit soort muziek is.
het klinkt zeker niet slecht, goed clean en dergelijke, beetje minimaal op de drums maar dat is net vibey waar je wellicht voor gaat.
 
wel ik zal hier eens een reactie zetten, ik heb deze en de vorige beluisterd.
ik vermoed dat het publiek hier niet echt into dit soort muziek is.
het klinkt zeker niet slecht, goed clean en dergelijke, beetje minimaal op de drums maar dat is net vibey waar je wellicht voor gaat.

Was idd iets waarvoor dak bij deze wou gaan, te harde drums zouden denk ik niet gepast hebben bij deze track
Mercikes om te checken en te reageren hierop Cerumen
 
Beetje sneu tbh na al het werk dat we hier insteken
- -
Het is niet echt iets nieuw, of uitzonderlijk goed geproduceerd. Je kan het nog eens in de hiphop thread posten, wie weet. Ik denk dat er eerder uit beleefdheid gezwegen word.

Komende van iemand met terrabytes aan "ow mijn god deze muziek is brilliant!" en dan 2 dagen later te ontnuchteren van het hele process en te beseffen, het is niets speciaals.
 
Terug
Bovenaan