Solved Kan geen iTrader feedback geven (Firefox)

This post has been solved

Carrion

Well-known member
Crowdfunder FE
Ik wil @Angerphyte een iTrader geven maar ik krijg steeds de volgende melding te zien:


Oops! We ran into some problems.
Comment is required. Please enter comment text.

Echter vul ik zowel de korte comment als het tekstvak voor de langere comment in. Toch blijf ik deze melding krijgen.

Dit is de dealthread:

Daar klik ik op zijn iTrader en nadien op Rate. Dan vul ik alle velden in maar dan krijg ik bovenstaande melding te zien.
 
Lukt het in een andere browser? Kan je anders es proberen via incognito modus en/of met je add-ons af?
 
Met incognito in Chrome is het gelukt. De fout kreeg ik gisteren in Firefox.
 
Heb je misschien specifieke add-ons in je Firefox die de achterliggende code kunnen aanpassen (die deze foutmelding kunnen veroorzaken)?
 
@Carrion,

Ik moet elke keer op de [ ] knop (dus toggle BB code knop) duwen om dat te toggelen. Voordat ik een comment kan geven. Krijg anders exact dezelfde waarschuwing.
Ik heb dat standaard in [ quote ] mode staan (dus dat je de quote tekst ziet en makkelijker kunt knippen en plakken om meerdere quotes in 1 post mogelijk te maken). En ik moet daar dan op drukken om die visuele wijze af te zetten en dan werkt het zonder problemen.
En dit is ook in firefox.
 
Heb je misschien specifieke add-ons in je Firefox die de achterliggende code kunnen aanpassen (die deze foutmelding kunnen veroorzaken)?
Dit heb ik geïnstalleerd. Zit niet echt iets speciaals tussen denk ik:

- AdBlock (ze hebben dus blijkbaar echt het einde van 9lives betekend :unsure: )
- eID België
- I don't care about cookies
- Image search sizer
- Make google images great again
- Notifier for Gmail

@Carrion,

Ik moet elke keer op de [ ] knop (dus toggle BB code knop) duwen om dat te toggelen. Voordat ik een comment kan geven. Krijg anders exact dezelfde waarschuwing.
Ik heb dat standaard in [ quote ] mode staan (dus dat je de quote tekst ziet en makkelijker kunt knippen en plakken om meerdere quotes in 1 post mogelijk te maken). En ik moet daar dan op drukken om die visuele wijze af te zetten en dan werkt het zonder problemen.
En dit is ook in firefox.
Ah okay, dat zal ik volgende keer proberen.
 
Ik heb een PS5 game overgenomen van iemand hier, ik wou een iTrader achterlaten via de originele thread, maar ik blijf melding krijgen dat ik verplicht een comment moet indienen, ook al heb ik alles aangeduid/ingevuld.

Iemand hier al van op de hoogte?
 
Ik heb een PS5 game overgenomen van iemand hier, ik wou een iTrader achterlaten via de originele thread, maar ik blijf melding krijgen dat ik verplicht een comment moet indienen, ook al heb ik alles aangeduid/ingevuld.

Iemand hier al van op de hoogte?
Gebruik je toevallig Firefox? Ik heb dat probleem ook eens gehad en heb die itrader toen met Chrome moeten geven.
 
Bingo. Met Chrome ging het idd :) Merci voor de tip!

Alsnog iets om te bekijken voor de admins, indien mogelijk ^^
 
We hebben er al menig uur naar zitten zoeken, maar vinden geen oorzaak waarom het bij sommige Firefoxes niet lukt 🤷‍♂️
 
Terug
Bovenaan