Jupiler Pro League 2021-2022

Over welke beelden is er volgens jou gelogen?
Het buitenspeldoelpunt van Cercle waarin de VAR verklaarde dat er geen beelden waren. Elevensports counterde terug dat de VAR altijd beelden heeft. En daar stopt het. Niemand die de VAR op het matje roept. En dan nog een “grappig” artikel dat de cameraman de eerste 5 min altijd te laat is, schrijnend :lol:

Het buitenspeldoelpunt van Cercle waarin de VAR verklaarde dat er geen beelden waren. Elevensports counterde terug dat de VAR altijd beelden heeft. En daar stopt het. Niemand die de VAR op het matje roept. En dan nog een “grappig” artikel dat de cameraman de eerste 5 min altijd te laat is, schrijnend :laugh:
Misschien moet ge de 'geen beelden' lezen als 'geen bruikbare beelden'. Het is niet omdat ze die camera op 1 punt zetten en laten draaien dat dat goed genoeg is om als var lijn te gebruiken

Misschien moet ge de 'geen beelden' lezen als 'geen bruikbare beelden'. Het is niet omdat ze die camera op 1 punt zetten en laten draaien dat dat goed genoeg is om als var lijn te gebruiken
Op elk beeld dat al de ronde gedaan heeft is het duidelijk buitenspel. Dat de VAR dan zegt dat ze geen bruikbare beelden gezien hebben (wat ik sterk betwijfel zie het bericht van Eleven). Neen, ze liegen dat ze geen beelden hadden. Totaal iets anders.

Op elk beeld dat al de ronde gedaan heeft is het duidelijk buitenspel. Dat de VAR dan zegt dat ze geen bruikbare beelden gezien hebben (wat ik sterk betwijfel zie het bericht van Eleven). Neen, ze liegen dat ze geen beelden hadden. Totaal iets anders.
Over welke beelden heb je het dan? Kan je die eens tonen? Toch niet dat beeld dat hier stond waar Gent zelf wat lijnen op getrokken heeft?

Ik hoop dat deze discussie niet even lang gaat duren als de heisa over Will Smith slap to Chris Rock … uitmelken .
Tis gebeurd , forfait , 3 points pour L’Union .

1 voorzie slechte infrastructuur ( leg wat bakstenen etc altijd handig )
2 voorzie een dranghek op kabouterhoogte
3 hou politie te vriend ( deze kan direct zeggen dat de match niet kan verder gaan )

Gouden formule op 3pnt :wink:

1 voorzie slechte infrastructuur ( leg wat bakstenen etc altijd handig )
2 voorzie een dranghek op kabouterhoogte
3 hou politie te vriend ( deze kan direct zeggen dat de match niet kan verder gaan )

Gouden formule op 3pnt :wink:
4 speel tegen een ploeg met marginale supporters
5 wordt kampioen zodat de uitvinders van punt 1 tot 3 nog kwader worden

4 speel tegen een ploeg met marginale supporters
5 wordt kampioen zodat de uitvinders van punt 1 tot 3 nog kwader worden
Ma ik stel mij daar vragen bij in brugge, rsca, gent moet je dat niet proberen nu. zet juist een boarding om de twee weken komen er uit supporters het veld op en easy win.

Ma ik stel mij daar vragen bij in brugge, rsca, gent moet je dat niet proberen nu. zet juist een boarding om de twee weken komen er uit supporters het veld op en easy win.
Er zijn regels rond infrastructuur, ze spelen al het hele seizoen in hetzelfde stadion, niemand over horen klagen.

En blijkbaar werden stewards aangevallen. Ik stel voor dat we gewoon de politieverslagen geloven en niet de hele rechtstaat in twijfel trekken.

Geen idee als het iets zal opleveren, maar door het anoniem te melden verlaag je wel de drempel denk ik. Want mensen aanspreken hierop is toch ook al een risico om klop te krijgen gewoon.

Her gaat natuurlijk nog altijd bewezen moeten worden? Getuigenissen van de mensen rond de persoon, anders heb je nu wel een manier om de klager van 5 stoeltjes verder weg te krijgen.

Uiteraard zal het moeten bewezen worden, maar goed, het wordt op zijn minst aan de kaak gesteld, zal het effectief werken, dat is iets anders.

Geen idee als het iets zal opleveren, maar door het anoniem te melden verlaag je wel de drempel denk ik. Want mensen aanspreken hierop is toch ook al een risico om klop te krijgen gewoon.
Alleen al het besef dat je geklikt kunt worden zullen het racistisch geroep verminderen , wat gewoon een goede zaak is

Terug
Bovenaan