Général Zantas
Well-known member
bedoel je de miserie dat Thibault de Smet nog een jaar bij Beerschot moet?
De Smet is 2e Amateur niveau, die mag volgend jaar gaan meedoen met onze Beloften in die reeks.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
bedoel je de miserie dat Thibault de Smet nog een jaar bij Beerschot moet?
Het buitenspeldoelpunt van Cercle waarin de VAR verklaarde dat er geen beelden waren. Elevensports counterde terug dat de VAR altijd beelden heeft. En daar stopt het. Niemand die de VAR op het matje roept. En dan nog een “grappig” artikel dat de cameraman de eerste 5 min altijd te laat is, schrijnendOver welke beelden is er volgens jou gelogen?

Misschien moet ge de 'geen beelden' lezen als 'geen bruikbare beelden'. Het is niet omdat ze die camera op 1 punt zetten en laten draaien dat dat goed genoeg is om als var lijn te gebruikenHet buitenspeldoelpunt van Cercle waarin de VAR verklaarde dat er geen beelden waren. Elevensports counterde terug dat de VAR altijd beelden heeft. En daar stopt het. Niemand die de VAR op het matje roept. En dan nog een “grappig” artikel dat de cameraman de eerste 5 min altijd te laat is, schrijnend![]()
Op elk beeld dat al de ronde gedaan heeft is het duidelijk buitenspel. Dat de VAR dan zegt dat ze geen bruikbare beelden gezien hebben (wat ik sterk betwijfel zie het bericht van Eleven). Neen, ze liegen dat ze geen beelden hadden. Totaal iets anders.Misschien moet ge de 'geen beelden' lezen als 'geen bruikbare beelden'. Het is niet omdat ze die camera op 1 punt zetten en laten draaien dat dat goed genoeg is om als var lijn te gebruiken
Over welke beelden heb je het dan? Kan je die eens tonen? Toch niet dat beeld dat hier stond waar Gent zelf wat lijnen op getrokken heeft?Op elk beeld dat al de ronde gedaan heeft is het duidelijk buitenspel. Dat de VAR dan zegt dat ze geen bruikbare beelden gezien hebben (wat ik sterk betwijfel zie het bericht van Eleven). Neen, ze liegen dat ze geen beelden hadden. Totaal iets anders.
Het gaat uiteindelijk over 2 punten, er waren er 102 te verdienen ...Ik hoop dat deze discussie niet even lang gaat duren als de heisa over Will Smith slap to Chris Rock … uitmelken .
Tis gebeurd , forfait , 3 points pour L’Union .

4 speel tegen een ploeg met marginale supporters1 voorzie slechte infrastructuur ( leg wat bakstenen etc altijd handig )
2 voorzie een dranghek op kabouterhoogte
3 hou politie te vriend ( deze kan direct zeggen dat de match niet kan verder gaan )
Gouden formule op 3pnt![]()
Ma ik stel mij daar vragen bij in brugge, rsca, gent moet je dat niet proberen nu. zet juist een boarding om de twee weken komen er uit supporters het veld op en easy win.4 speel tegen een ploeg met marginale supporters
5 wordt kampioen zodat de uitvinders van punt 1 tot 3 nog kwader worden
Er zijn regels rond infrastructuur, ze spelen al het hele seizoen in hetzelfde stadion, niemand over horen klagen.Ma ik stel mij daar vragen bij in brugge, rsca, gent moet je dat niet proberen nu. zet juist een boarding om de twee weken komen er uit supporters het veld op en easy win.
Alleen al het besef dat je geklikt kunt worden zullen het racistisch geroep verminderen , wat gewoon een goede zaak is![]()
Club Brugge strijdt met QR-codes tegen racisme in het voetbalstadion: "Niet met ons" | sporza
Club Brugge neemt een nieuwe stap om racisme uit het voetbalstadion te bannen. Supporters zullen discriminerend gedrag onmiddellijk kunnen melden via hun smartphone. Racisten riskeren een stadionverbod van minimaal twee jaar. "Dat staat zo in ons huisreglement", verduidelijkt Bob Madou van Club...sporza.be
![]()
Pro League bekijkt of QR-codes tegen racisme van Club Brugge overal gebruikt kunnen worden | sporza
Lorin Parys, CEO van de Pro League, ziet wel wat in het actieplan van Club Brugge tegen racisme. Hij denkt er over na om het in de toekomst toe te passen in alle Belgische stadions. Dat vertelde hij woensdag aan Belga.sporza.be
Geen idee als het iets zal opleveren, maar door het anoniem te melden verlaag je wel de drempel denk ik. Want mensen aanspreken hierop is toch ook al een risico om klop te krijgen gewoon.