Svartálfar
Well-known member
Iedere club ligt over alle mogelijke punten en komma's te pijpen en te zeiken maar OH WEE als Club mss zich vragen zou durven stellen bij iets, dan is het weer 6 paginas vol lullen van alle kanten. Schei toch uit.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Over welke beelden is er volgens jou gelogen?Welke club gaat hetzelfde doen denk je? Dit staat zwart op wit trouwens, forfait score dus. Dat er gelogen wordt over beelden bij de VAR is totaal iets anders trouwens![]()
Dus officieel heeft Club hier nog niets van gezegd, tot op heden nog altijd niet voor zover ik kan zien.Voor een officiële reactie was het gisteravond te vroeg.
Een assumptie om te beginnen, en voor de rest niet meer dan logisch zeker? Of moeten we wat arrogant staan wezen en zetten dat het allemaal niet uit maakt en we er gaan over lopen in de PO's? Ik denk dat elk puntje meer of minder wel degelijk het verschil zal maken de komende weken.Wél zal Club Brugge de afloop van het dossier rond de stopgezette wedstrijd tussen Union en Beerschot de komende dagen naar alle waarschijnlijkheid van nabij opvolgen. Dit met het oog voor de procedure en voorschriften bij ongeregeldheden en of die correct zijn opgevolgd. Diende de wedstrijd effectief gestaakt te worden bij een 0-0-stand is één van de vragen die zondagavond in de wandelgangen van Olympia al snel rees.
"Aannemlijk", nog een assumptie, opnieuw geen feit. Gaan ze zelf een onderzoek starten, ik denk het het niet? Gaan ze het, zoals hierboven staat opvolgen van nabij, ja het zal nog niet zijn zeker.Verder is het aannemelijk dat blauw-zwart zal onderzoeken of Union alles in het werk heeft gesteld om een invasie van het speelveld te vermijden, nu alles erop wijst dat de Brusselaars een forfaitzege zal worden toegekend. In dat geval begint Club met een grotere achterstand op de competitieleider aan de play-offs. Wordt vervolgd.

Ik hoop dat de zon zal schijnen en de rij naar de drankstand kort zal zijn. Maar dat laatste is ijdele hoop.
geen verrassing dat de sfeer altijd zo goed is hé, den helft van het volk is gewoon bezopen hahahaStel dan dat ge, zoals bij Gent toch regelmatig het geval, uitsupporters in de thuisvakken hebt...![]()
Lijkt me dan toch vrij duidelijk? Tenzij men besluit dat Union onvoldoende gedaan heeft om die fans tegen te houden.
Bij Club-RSCA hebben ze de wedstrijd niet stillgelegd om jouw reden .Stel dan dat ge, zoals bij Gent toch regelmatig het geval, uitsupporters in de thuisvakken hebt...
"Oei, we zijn hier een belangrijk duel aan het verliezen, tijd om de racist uit te hangen"
Gewoon straks 6 keer winnenIk hoop dat de zon zal schijnen en de rij naar de drankstand kort zal zijn. Maar dat laatste is ijdele hoop.
Zoals vorige match dan maar... tussen 4 & 5u gewoon happy hour organizeren. 1 pint kopen... 1 pint gratisgeen verrassing dat de sfeer altijd zo goed is hé, den helft van het volk is gewoon bezopen hahaha

Dat is iedere match zo. Dus het feit dat het ontaardde kan alleen aan de uit fans geleden hebben
Maar de railing begeeft het makkelijk en zo kunnen supporters van de uit ploeg makkelijk tot vlak achter de goal lopen. Da's zeker niet de eerste keer dat dat gebeurt dit seizoen.
Stadion is gewoon niet voorzien op dit soort zever. In 1925 hadden ze wsl niet gedacht/voorzien dat er ooit in 2022 coke snuivende antwerpenaren de boel op stelten gingen zetten
Als dit bij Eupen-Seraing gebeurt boeit het ook niks voor het verdere verloop vd competitie. Als dit halfweg het seizoen gebeurd gaat er ook niemand liggen roepen over die 2 punten extra voor een ploeg. Het is gewoon erg slechte timing.Als dit bij Eupen - Seraing zou gebeuren, kraait er geen haan naar.
Ze kunnen het beter zo snel mogelijk afhandelen lijkt mij. Op de lange baan schuiven om dan op het einde moeten beslissen of het 1 punt of 3 punten is als dit ineens de kampioen zal bepalen gaat het ook alleen maar lastiger maken.Ik denk dat ze dit idd op de lange baan gaan schuiven, in de hoop dat het verschil tussen Union en Club groot genoeg is dat deze 2 punten niks uitmaken op het eind vd rit. En om eerlijk te zijn hoop ik ook dat het niks uitmaakt.
Heb gehoord dat Beerschot wel een erg zware straf krijgt en verplicht wordt om ook volgend seizoen Thibault De Smet te huren.