Jupiler Pro League 2021-2022

Mogen we is juichen , doelstelling 1 is vastgelegd en Kompany verjaard
Maandag hopelijk vieren .
In de top 4 (en uiteindelijk zelf 3des) landen moet altijd een goed gevoel geven... En het voetbal is desdanig veranderd dat elke keer er kwaliteit bovendrijft in België die top meteen afgeroomd wordt en naar het buitenland verkast, kijk maar naar Union met hun transferstop...

En Anderlecht is al eventjes niet meer nummer 1 in budget en elk jaar een nieuwe ploeg moeten uitbouwen... Dus zeg ik fuck yea, tuurlijk mag je content zijn... Ze staan er maar eh, triestige reactie waarop je hebt moeten commenten @Babaluna

In de top 4 (en uiteindelijk zelf 3des) landen moet altijd een goed gevoel geven... En het voetbal is desdanig veranderd dat elke keer er kwaliteit bovendrijft in België die top meteen afgeroomd wordt en naar het buitenland verkast, kijk maar naar Union met hun transferstop...

En Anderlecht is al eventjes niet meer nummer 1 in budget en elk jaar een nieuwe ploeg moeten uitbouwen... Dus zeg ik fuck yea, tuurlijk mag je content zijn... Ze staan er maar eh, triestige reactie waarop je hebt moeten commenten @Babaluna
Toch ene die me begrijpt <3

Uiteindelijk is het vooral straf dat Antwerp 63 punten heeft behaald dit seizoen.

Hopelijk spelen ze goeie play offs

Zure is wel dat Union zo wel 2 extra punten cadeau krijgt. Hopelijk niet beslissend voor de titel, dat extra punt.
Gebaseerd op de beelden nu van sports late night zie ik toch eigenlijk niet veel gebeuren. Komt Union toch iets te goed uit bij die tussenstand. Maar zullen punten wel krijgen gok ik.
En Anderlecht kan dus nog voor de dubbel gaan. Hebben in competitie neits te verliezen dus ben wel benieuwd.

Gebaseerd op de beelden nu van sports late night zie ik toch eigenlijk niet veel gebeuren. Komt Union toch iets te goed uit bij die tussenstand. Maar zullen punten wel krijgen gok ik.
En Anderlecht kan dus nog voor de dubbel gaan. Hebben in competitie neits te verliezen dus ben wel benieuwd.
Lieten wel totaal niet alles zien denk ik.
In ieder geval jammer dat de titelstrijd hierdoor (welliswaar minimaal) beinvloed kan worden.

Uiteindelijk is het vooral straf dat Antwerp 63 punten heeft behaald dit seizoen.

Hopelijk spelen ze goeie play offs
na 34 speeldagen had de 2de in de stand vorig jaar 60 punten.
nu heeft de 5de er 62, en spreken ze van een slecht seizoen.

Ik las dat gedoe over Club ook al dat ze alles gingen bestuderen. Nog efkes en ‘t is allemaal een masterplan van Union geweest.
Tegen pyro kunt ge amper iets beginnen en als er langs alle kanten volk over de borden springt, begin maar dan. Twee keer stilleggen is schorsen en schorsen is forfait.
Weinig aan te doen vrees ik.

Had het uiteraard liever anders gezien, maar forfait zou idd enige juiste beslissing zijn. Moet gedaan zijn om zo'n zaken met de mantel der liefde te bedekken, zeker als je net twee speeldagen zonder publiek hebt moeten spelen voor gelijkaardig gedoe.

Goeien bal beerschot, knap... Had wel respect voor die club en hun supporters, ferm aant zakken momenteel.

De match is een half uur er voor stop gezet maar de pers weet nu al weer wat er in de bestuurskamer van Club zou rond gaan :eek: :wallbash:

De "professionele" pers begint al te zakken naar het niveau van een voetbalnieuws en consoorten :help: eigenlijk al jaren, jammerlijk genoeg

We zijn met de hakken over de sloot in PO1 beland, ik zie ons echt niet meedoen voor de titel hoor. En tegen een Gent in vorm zie ik hen ook wel als favoriet voor de Beker. Maar alles kan natuurlijk. Het is in de eerste plaats hopen dat de blessure van Gomez niet te erg is en dat we Ashimeru en Verschaeren kunnen recupereren tegen volgende week.

We zijn met de hakken over de sloot in PO1 beland, ik zie ons echt niet meedoen voor de titel hoor. En tegen een Gent in vorm zie ik hen ook wel als favoriet voor de Beker. Maar alles kan natuurlijk. Het is in de eerste plaats hopen dat de blessure van Gomez niet te erg is en dat we Ashimeru en Verschaeren kunnen recupereren tegen volgende week.
Vorige week punten laten liggen tegen Cercle, terwijl Anderlecht overtuigend wint tegen een top 6-ploeg, die vorm is ook maar relatief he. Starten beiden met 50% kans, niet meer en niet minder.

De match is een half uur er voor stop gezet maar de pers weet nu al weer wat er in de bestuurskamer van Club zou rond gaan :eek: :wallbash:

De "professionele" pers begint al te zakken naar het niveau van een voetbalnieuws en consoorten :help: eigenlijk al jaren, jammerlijk genoeg
Wat gaat er rond?

Er zijn wel een aantal journalisten (zoals Vandenbempt bv. die vanmorgen bevestigde dat "Club zich vragen stelt") die een rechtstreeks lijntje hebben met managers zoals Mannaert, Louwagie of Verbeke hoor. Dat gaat verder dan eens los bellen of op een persconferentie vragen stellen.

Ik vergeet nooit hoe HLN (toen nog Keygnaert) de allesbeslissende Pro-League-meeting over het stopzetten van de competitie voor covid indertijd live mocht meevolgen naast (wellicht) Mannaert (want men wist tot in detail te beschrijven hoe die gereageerd had op voorstellen en uitspraken). De pers wordt gebruikt voor halve propaganda, dat is al een tijdje zo. Moderne tijden. (Verbeke doet daar ook aan mee hoor, en Van Holsbeeck bevoorraadde een Vandenbempt indertijd ook)

Vorige week punten laten liggen tegen Cercle, terwijl Anderlecht overtuigend wint tegen een top 6-ploeg, die vorm is ook maar relatief he. Starten beiden met 50% kans, niet meer en niet minder.
Vorige match tegen cercle was ook wel een speciale match om te spelen eigenlijk. Da kruipt toch in het hoofd bij beide ploegen.

Vorige match tegen cercle was ook wel een speciale match om te spelen eigenlijk. Da kruipt toch in het hoofd bij beide ploegen.
Anderzijds, eerlijk. Die overwinning van Gent tegen Anderlecht enkele weken terug toch ook helemaal niet verdiend. Was zelfs een kleine hold-up. Anderlecht was de 2de helft toen heel dominant. Nu het seizoen begint wel zijn tol te eisen met de blessures van Delcroix, Debast, Verschaeren, Ashimeru en nu ook Gomez. Dat is wat veel aan 't worden. Onze vervangers zijn een pak minder (behalve achteraan, daar valt het wel mee).

Terug
Bovenaan