Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bwa hij stuurde zijn kleine baasje door hé.En er is ook verschil tussen een willekeurige dickpick via instagram krijgen of eentje van uw grote baas.
Ne dickpick is nen dickpick .Bwa hij stuurde zijn kleine baasje door hé.
Bon, iedereen verdient een tweede kans. Het is wel héél erg snel, maar soms moet je een beetje een klootzak zijn om anderen te snel af te zijn. Ik begrijp Antwerp dus ook wel.
Persoonlijk zou ik er wel een spel van maken om te benadrukken dat hij een bepaalde code gaat naleven. Je moet het wel benoemen en niet negeren. Bij Ajax moet hij weg omdat de medewerksters daar het recht hebben om niet een kantoor te hoeven delen met de onnozelaar die hen zijn stramme kabouter zat door te sturen. Bij Antwerp kan hij nu een nieuwe kans grijpen. Maar dan moet je echt wel benadrukken dat je je eigen werkneemster nu al prioriteit geeft imo.
Zou beter bij Anderlecht passenNe dickpick is nen dickpick .
Hij verdiend een 2de kans , maar ik vind het gewoon te snel

Hahaha liever dikke tetten dan pietenZou beter bij Anderlecht passen
![]()

Nog nooit van gehoord of gezien op de shirts of in het stadion. Zal tijdens de volgende thuismatch eens goed zoekenGeen idee of Select Group een grote sponsor was van Antwerp, maar die hebben al aangekondigd er na dit seizoen mee te stoppen wegens de aanstelling van Overmars.

Waarom volgend seizoen pas en niet meteen als je niet akkoord bent met de aanstelling van Overmars? Beetje vreemde beslissing die op deze manier toch weinig indruk maakt vind ik.Geen idee of Select Group een grote sponsor was van Antwerp, maar die hebben al aangekondigd er na dit seizoen mee te stoppen wegens de aanstelling van Overmars.
Contractuele beperkingen zeker? Misschien geld al gestort voor een heel seizoen of zo. Of kunnen ze eronder uit na een seizoen.Waarom volgend seizoen pas en niet meteen als je niet akkoord bent met de aanstelling van Overmars? Beetje vreemde beslissing die op deze manier toch weinig indruk maakt vind ik.
Waarschijnlijk zullen ze wel het hele seizoen moeten betalen maar ondertussen is uw naam nog heel het seizoen gelinkt aan de club dus hoe belangrijk is het voor u om dit te doen? Dan lijkt het eerder voor de publieke opinie om dan toch maar te zeggen we stoppen de samenwerking.Contractuele beperkingen zeker? Misschien geld al gestort voor een heel seizoen of zo. Of kunnen ze eronder uit na een seizoen.
Ja bedoel dus dat ze inderdaad niet zomaar onder het contract uit kunnen en moeten betalen voor de resterende tijd maar zoals je zelf zegt loop het seizoen al naar zijn einde. Het grootste deel is dus in feite al betaald. Dus als je er zo met zit waarom dan niet je meteen laten verwijderen als sponsor."heel het seizoen"
6 van 40 matchen.
waarschijnlijk is gewoon het hele budget voor dit jaar al gestort, en hangen ze er aan vast.
Omdat het gewoon goedkope reclame is op kap van de situatie.Ja bedoel dus dat ze inderdaad niet zomaar onder het contract uit kunnen en moeten betalen voor de resterende tijd maar zoals je zelf zegt loop het seizoen al naar zijn einde. Het grootste deel is dus in feite al betaald. Dus als je er zo met zit waarom dan niet je meteen laten verwijderen als sponsor.
Of je kan ook als bedrijf gewoon niet begrijpen dat ze zo iemand aanstellen en daar niet mee akkoord gaan.Omdat het gewoon goedkope reclame is op kap van de situatie.
Niemand kende die groep, en nu ineens sturen ze zo'n bericht de wereld in?
Dat is toch puur om zichzelf te profileren als "rechtschapen" bedrijf.
Misschien eerst eens aantonen waar ik vind dat dit OK is, voor je zulke opmerking maakt?Of je kan ook als bedrijf gewoon niet begrijpen dat ze zo iemand aanstellen en daar niet mee akkoord gaan.
Dat jij dit OK vindt zegt meer over u dan een bedrijf die niet akkoord gaat hoor.
Hoofdsponsor dan nog wel. Voor zover ik weet zijn dat enkel Ghelamco en Heylen. Lijkt me toch eerder sensatiejournalistiek te zijn dan wat anders.![]()
Antwerp verliest met Select Group een van zijn sponsors: "Aanstelling Overmars strookt niet met onze waarden" | sporza
Het nieuws over de controversiële aanstelling van Marc Overmars bij Antwerp zindert na. Het HR-bedrijf Select Group, een van de partners van Antwerp, heeft in het licht van Overmars' aanstelling beslist om het sponsorcontract volgend seizoen niet te verlengen. "De aanstelling van Overmars druist...sporza.be
1 van de hoofdsponsors blijkbaar, maar niemand kent die?
Magallan is weer vrijHet zou best mogelijk zijn dat ze effenaf zijn aangedaan en hier niet mee akkoord gaan, chapeau dan trouwens om zo snel te reageren.
Maar het zou ook perfect kunnen dat het gewoon hypocriete aandachtstrekkerij is of een reden zoeken om niet meer te hoeven sponsoren.
En als Overmars een paar goeie transfers doet in het tussenseizoen en Antwerp getipt wordt als potentiële kampioen staan ze in Deurne ommes aan te schuiven om te mogen sponsoren. Voetbal draait enkel en alleen nog om geld...