Jupiler Pro League 2021-2022

Ajax was 400k netto + bonussen. Antwerp is 1 mio bruto. Bonussen niet gekend. Dus van dat miljoen zal er netto ook maar de helft overblijven. Wel veruit hoogste loon binnen België voor een SD.

Ik hoop dat hij hier grandioos faalt. Ghysens lijkt mij echt een kwal. Het ganse gedoe met ons standion te ondermijnen is bij mij alvast nog niet verteerd.

En er is ook verschil tussen een willekeurige dickpick via instagram krijgen of eentje van uw grote baas.
Bwa hij stuurde zijn kleine baasje door hé.

Bon, iedereen verdient een tweede kans. Het is wel héél erg snel, maar soms moet je een beetje een klootzak zijn om anderen te snel af te zijn. Ik begrijp Antwerp dus ook wel.

Persoonlijk zou ik er wel een spel van maken om te benadrukken dat hij een bepaalde code gaat naleven. Je moet het wel benoemen en niet negeren. Bij Ajax moet hij weg omdat de medewerksters daar het recht hebben om niet een kantoor te hoeven delen met de onnozelaar die hen zijn stramme kabouter zat door te sturen. Bij Antwerp kan hij nu een nieuwe kans grijpen. Maar dan moet je echt wel benadrukken dat je je eigen werkneemster nu al prioriteit geeft imo.

Bwa hij stuurde zijn kleine baasje door hé.

Bon, iedereen verdient een tweede kans. Het is wel héél erg snel, maar soms moet je een beetje een klootzak zijn om anderen te snel af te zijn. Ik begrijp Antwerp dus ook wel.

Persoonlijk zou ik er wel een spel van maken om te benadrukken dat hij een bepaalde code gaat naleven. Je moet het wel benoemen en niet negeren. Bij Ajax moet hij weg omdat de medewerksters daar het recht hebben om niet een kantoor te hoeven delen met de onnozelaar die hen zijn stramme kabouter zat door te sturen. Bij Antwerp kan hij nu een nieuwe kans grijpen. Maar dan moet je echt wel benadrukken dat je je eigen werkneemster nu al prioriteit geeft imo.
Ne dickpick is nen dickpick .
Hij verdiend een 2de kans , maar ik vind het gewoon te snel

Ne dickpick is nen dickpick .
Hij verdiend een 2de kans , maar ik vind het gewoon te snel
Zou beter bij Anderlecht passen :coolbrows:

Enhx7fcXIAQSIDk

Geen idee of Select Group een grote sponsor was van Antwerp, maar die hebben al aangekondigd er na dit seizoen mee te stoppen wegens de aanstelling van Overmars.
Nog nooit van gehoord of gezien op de shirts of in het stadion. Zal tijdens de volgende thuismatch eens goed zoeken :tongue:

...hebben natuurlijk wel een kantoor in Dubai :laugh:

Geen idee of Select Group een grote sponsor was van Antwerp, maar die hebben al aangekondigd er na dit seizoen mee te stoppen wegens de aanstelling van Overmars.
Waarom volgend seizoen pas en niet meteen als je niet akkoord bent met de aanstelling van Overmars? Beetje vreemde beslissing die op deze manier toch weinig indruk maakt vind ik.

Waarom volgend seizoen pas en niet meteen als je niet akkoord bent met de aanstelling van Overmars? Beetje vreemde beslissing die op deze manier toch weinig indruk maakt vind ik.
Contractuele beperkingen zeker? Misschien geld al gestort voor een heel seizoen of zo. Of kunnen ze eronder uit na een seizoen.

Contractuele beperkingen zeker? Misschien geld al gestort voor een heel seizoen of zo. Of kunnen ze eronder uit na een seizoen.
Waarschijnlijk zullen ze wel het hele seizoen moeten betalen maar ondertussen is uw naam nog heel het seizoen gelinkt aan de club dus hoe belangrijk is het voor u om dit te doen? Dan lijkt het eerder voor de publieke opinie om dan toch maar te zeggen we stoppen de samenwerking.

"heel het seizoen"
6 van 40 matchen.
waarschijnlijk is gewoon het hele budget voor dit jaar al gestort, en hangen ze er aan vast.

"heel het seizoen"
6 van 40 matchen.
waarschijnlijk is gewoon het hele budget voor dit jaar al gestort, en hangen ze er aan vast.
Ja bedoel dus dat ze inderdaad niet zomaar onder het contract uit kunnen en moeten betalen voor de resterende tijd maar zoals je zelf zegt loop het seizoen al naar zijn einde. Het grootste deel is dus in feite al betaald. Dus als je er zo met zit waarom dan niet je meteen laten verwijderen als sponsor.

Ja bedoel dus dat ze inderdaad niet zomaar onder het contract uit kunnen en moeten betalen voor de resterende tijd maar zoals je zelf zegt loop het seizoen al naar zijn einde. Het grootste deel is dus in feite al betaald. Dus als je er zo met zit waarom dan niet je meteen laten verwijderen als sponsor.
Omdat het gewoon goedkope reclame is op kap van de situatie.
Niemand kende die groep, en nu ineens sturen ze zo'n bericht de wereld in?
Dat is toch puur om zichzelf te profileren als "rechtschapen" bedrijf.

Omdat het gewoon goedkope reclame is op kap van de situatie.
Niemand kende die groep, en nu ineens sturen ze zo'n bericht de wereld in?
Dat is toch puur om zichzelf te profileren als "rechtschapen" bedrijf.
Of je kan ook als bedrijf gewoon niet begrijpen dat ze zo iemand aanstellen en daar niet mee akkoord gaan.

Dat jij dit OK vindt zegt meer over u dan een bedrijf die niet akkoord gaat hoor.

Of je kan ook als bedrijf gewoon niet begrijpen dat ze zo iemand aanstellen en daar niet mee akkoord gaan.

Dat jij dit OK vindt zegt meer over u dan een bedrijf die niet akkoord gaat hoor.
Misschien eerst eens aantonen waar ik vind dat dit OK is, voor je zulke opmerking maakt?

Ik zal het misschien wat duidelijker uitleggen en neem dan ook de tijd om eens deftig te lezen wat er staat.

Ja, het bedrijf heeft alle recht om zich terug te trekken als sponsor omdat ze het er niet mee eens zijn. Edoch, er is waarschijnlijk niemand die dit bedrijf kent, laat staan dat ze sponsor zijn van Antwerp. Ze hadden ook gewoon aan Antwerp zelf kunnen melden dat ze het contract niet verlengen. Maar ze opteren om dit publiekelijk te doen, en zodoende zichzelf kunnen profileren als "rechtschapen" bedrijf. Als je niet inziet dat dit goedkope reclame is op de kap van de situatie, ....

Het zou best mogelijk zijn dat ze effenaf zijn aangedaan en hier niet mee akkoord gaan, chapeau dan trouwens om zo snel te reageren.
Maar het zou ook perfect kunnen dat het gewoon hypocriete aandachtstrekkerij is of een reden zoeken om niet meer te hoeven sponsoren.

En als Overmars een paar goeie transfers doet in het tussenseizoen en Antwerp getipt wordt als potentiële kampioen staan ze in Deurne ommes aan te schuiven om te mogen sponsoren. Voetbal draait enkel en alleen nog om geld...

1 van de hoofdsponsors blijkbaar, maar niemand kent die?
Hoofdsponsor dan nog wel. Voor zover ik weet zijn dat enkel Ghelamco en Heylen. Lijkt me toch eerder sensatiejournalistiek te zijn dan wat anders.

Waren volgens een insider sowieso niet van plan om te verlengen door COVID problemen. Dan is deze extra aandacht mooi meegenomen natuurlijk.

Het zou best mogelijk zijn dat ze effenaf zijn aangedaan en hier niet mee akkoord gaan, chapeau dan trouwens om zo snel te reageren.
Maar het zou ook perfect kunnen dat het gewoon hypocriete aandachtstrekkerij is of een reden zoeken om niet meer te hoeven sponsoren.

En als Overmars een paar goeie transfers doet in het tussenseizoen en Antwerp getipt wordt als potentiële kampioen staan ze in Deurne ommes aan te schuiven om te mogen sponsoren. Voetbal draait enkel en alleen nog om geld...
Magallan is weer vrij :unsure:

Terug
Bovenaan