Er zijn altijd mensen die hem niet bij hun club willen zien. Dat is nog altijd iets anders dan hou ge het zijt aan het opblazen.Wel, ik had wat gegoogled en blijkt dat veel vrouwen met dickpics te maken krijgen. Het feit dat er niet meer traumatische gevallen zijn, geeft wel aan dat er dus een hoop zijn die er geen spel van maken. is het victim blaming om dan te zeggen dat er dus een hoop zijn die gewoon de foto verwijderen en verder gaan met hun leven in plaats van dramatisch te gaan doen?
Het kwam boven water na de hetze rond the voice of Holland. Blijkbaar was het dus pas enkel de moeite om er een spel van te maken als er ergens anders ophef werd gemaakt over ernstigere feiten. Dat hij ontslagen werd, heeft dan ook weer puur te maken met het imago van de club. Niet dat ik ontken dat hij het gedaan zou hebben, maar terwijl clubs zouden moeten wachten op het onderzoek om hem terug aan te nemen, is het niet fout om hem te ontslaan zonder de resultaten van dat onderzoek.
Hier op het forum:
- Sportief een grote vis maar ja, ik zie liever niet zulke figuren bij mijn club.
- Hier toch ook een luidop WTF. Zo'n persoon wil je toch liever niet in je club? De vrouwelijke werknemers daar zullen het graag horen...
- Mooi signaal naar je vrouwelijke werknemers en supporters wel... Sportief is het uiteraard een toptransfer maar ik zou zo iemand toch liever niet bij mijn club aan het werk zien eerlijk gezegd.
Antwoord van Sven Jacques na een vraag over het bespreken van de aanwerving:
- "Of we met het vrouwelijke personeel in onze club gesproken hebben? Niet concreet.""
tweet van Franky Van der Elst
- "Ik kan veel begrijpen maar dit. Echt niet. #Overmars #Antwerp"
En uiteraard mag en kan Ajax handelen zonder het onderzoek. Zij hebben namelijk mogelijks wel meer informatie dan Antwerp. En puur voor het imago? Kun je dat ook staven met bewijzen? Ik ben blij dat mijn club wel juist gehandeld heeft ondanks zijn bewezen diensten.
Uw eerste gedeelte is te gek voor woorden. Maakt het iets uit of de bal is gaan rollen na het the voice schandaal? Dat verandert toch niks aan de daad? En uw Google-onderzoek is eveneens niet relevant. De context is ook belangrijk. Namelijk leidinggevende en werknemer. En in welke mate zijn er berichten gestuurd?
Soit, ik ga het hierbij laten voor we te ver off-topic gaan.