Jupiler Pro League 2021-2022

Wel, ik had wat gegoogled en blijkt dat veel vrouwen met dickpics te maken krijgen. Het feit dat er niet meer traumatische gevallen zijn, geeft wel aan dat er dus een hoop zijn die er geen spel van maken. is het victim blaming om dan te zeggen dat er dus een hoop zijn die gewoon de foto verwijderen en verder gaan met hun leven in plaats van dramatisch te gaan doen?
Het kwam boven water na de hetze rond the voice of Holland. Blijkbaar was het dus pas enkel de moeite om er een spel van te maken als er ergens anders ophef werd gemaakt over ernstigere feiten. Dat hij ontslagen werd, heeft dan ook weer puur te maken met het imago van de club. Niet dat ik ontken dat hij het gedaan zou hebben, maar terwijl clubs zouden moeten wachten op het onderzoek om hem terug aan te nemen, is het niet fout om hem te ontslaan zonder de resultaten van dat onderzoek.

Hier op het forum:
- Sportief een grote vis maar ja, ik zie liever niet zulke figuren bij mijn club.
- Hier toch ook een luidop WTF. Zo'n persoon wil je toch liever niet in je club? De vrouwelijke werknemers daar zullen het graag horen...
- Mooi signaal naar je vrouwelijke werknemers en supporters wel... Sportief is het uiteraard een toptransfer maar ik zou zo iemand toch liever niet bij mijn club aan het werk zien eerlijk gezegd.

Antwoord van Sven Jacques na een vraag over het bespreken van de aanwerving:
- "Of we met het vrouwelijke personeel in onze club gesproken hebben? Niet concreet.""

tweet van Franky Van der Elst
- "Ik kan veel begrijpen maar dit. Echt niet. #Overmars #Antwerp"
Er zijn altijd mensen die hem niet bij hun club willen zien. Dat is nog altijd iets anders dan hou ge het zijt aan het opblazen.

En uiteraard mag en kan Ajax handelen zonder het onderzoek. Zij hebben namelijk mogelijks wel meer informatie dan Antwerp. En puur voor het imago? Kun je dat ook staven met bewijzen? Ik ben blij dat mijn club wel juist gehandeld heeft ondanks zijn bewezen diensten.

Uw eerste gedeelte is te gek voor woorden. Maakt het iets uit of de bal is gaan rollen na het the voice schandaal? Dat verandert toch niks aan de daad? En uw Google-onderzoek is eveneens niet relevant. De context is ook belangrijk. Namelijk leidinggevende en werknemer. En in welke mate zijn er berichten gestuurd?

Soit, ik ga het hierbij laten voor we te ver off-topic gaan.

Het gaat hier wel om de club van Gheysens hé, alsof er iemand verschiet dat ze daar een ethisch bedenkelijke keuze maken? Ik alvast niet. Het siert de supporters die er niet mee akkoord zijn, maar van een Gheysens kan je niet anders verwachten. De hamvraag is wel of iedereen uit zijn netwerk nog zaken met Overmars zal willen doen net als vroeger. Time will tell.

En er is ook verschil tussen een willekeurige dickpick via instagram krijgen of eentje van uw grote baas.
Idd. Serieuze lijnen te trekken met de zaak Bart De Pauw. Dat was in de ook in se gewoon heel zielig gedrag. Waar je medelijden mee kan hebben. Maar het feit dat dat belachelijke gedrag van uwen baas komt maakt het gewoon onaanvaardbaar. Want als slachtoffer kan jouw reactie hierop gevolgen hebben. Die docu reeks over Bart De Pauw toont ook mooi aan in welke kaksituatie de slachtoffers terecht komen. Ook als zij zelf niet meegingen in het geflirt van de hogergeplaatste.

Laatst bewerkt:
Zijn naam is door het slijk gehaald en hij is ontslagen bij zijn club.
Is hij dan niet gestraft? Gaat 2 maanden, 6 maanden of 12 maanden geen job hebben gepaster zijn?

Hij heeft verkeerde dingen gedaan, dat staat vast. Naar mij mening verdient hij de tweede kans wel.

Zijn naam is door het slijk gehaald en hij is ontslagen bij zijn club.
Is hij dan niet gestraft? Gaat 2 maanden, 6 maanden of 12 maanden geen job hebben gepaster zijn?

Hij heeft verkeerde dingen gedaan, dat staat vast. Naar mij mening verdient hij de tweede kans wel.
En nu gaat hij een paar 100km verder verder zijn job doen en nog meer geld verdienen. Zware straf zeg.

Beetje plat opportunisme van Gheysens waar uiteindelijk niemand van verrast is denk ik?

Iedereen gaat hier vanuit dat Overmars gaat slagen.

1. Hij is echt wel verbrand buiten Antwerp, verbaast zich ook niemand net die club is, dat er nog iemand met hem wil werken.

2. Antwerp en Ajax zijn ook 2 totaal verschillende ploegen. Elke jonge speler kent Ajax en zie dit als een goeie stop. Antwerp kent quasi niemand en heeft ook hun budget niet.

3. Hopelijk RSCA tenkoste van Antwerp in PO1. Zou het helemaal leuk maken.

En nu gaat hij een paar 100km verder verder zijn job doen en nog meer geld verdienen. Zware straf zeg.

Beetje plat opportunisme van Gheysens waar uiteindelijk niemand van verrast is denk ik?
Kunnen we concluderen:
* Overmars heeft iets degoutant gedaan en terecht ontslagen en proces aan zijn been
* Komt nu bij Antwerp terecht, 5 stappen terug, voorlopig efkes niet meer de Golden Boy van de TD’s
* Het is wel heel snel maar enige manier om zo iemand te strikken (dat en veel geld)
* Zeer lullige (pun intended) communicatie
* Sportief wel zeer interessant
* Gheysens zal het worst wezen, vooral hij trekt zich nergens iets van aan natuurlijk

In het wereldje van Bayat en Veljkovic, van doodschoppen en spreekkoren, van homohaat en supportersgeweld, etc kan dit er dan ook nog wel bij. Over 2 maanden spreekt niemand hier nog over.

Iedereen gaat hier vanuit dat Overmars gaat slagen.

1. Hij is echt wel verbrand buiten Antwerp, verbaast zich ook niemand net die club is, dat er nog iemand met hem wil werken.

2. Antwerp en Ajax zijn ook 2 totaal verschillende ploegen. Elke jonge speler kent Ajax en zie dit als een goeie stop. Antwerp kent quasi niemand en heeft ook hun budget niet.

3. Hopelijk RSCA tenkoste van Antwerp in PO1. Zou het helemaal leuk maken.
Antwerp is wel stappen aan het zetten in de jeugd, veel aan ‘t investeren. Dat kan op termijn wel iets worden. Groot potentieel ook in die stad natuurlijk. En infrastructuur. En geld. Ik weet het niet, ‘t is een blijver denk ik.

Antwerp is wel stappen aan het zetten in de jeugd, veel aan ‘t investeren. Dat kan op termijn wel iets worden. Groot potentieel ook in die stad natuurlijk. En infrastructuur. En geld. Ik weet het niet, ‘t is een blijver denk ik.
Dat zeg ik toch niet?

Mark was ook deels succesvol omdat hij voor Ajax werkte. Die ploeg is gekend over de hele wereld, iedereen weet hun visie en jeugwerking. Ze hebben een budget x groter dan Antwerp ook.

Denk je dat er een toptalentje in Brazilie weet wat Antwerp is of daar zit op te wachten.

Het zal niet A lijstje spelers zijn die hij kan halen voor Antwerp.

Kunnen we concluderen:
* Overmars heeft iets degoutant gedaan en terecht ontslagen en proces aan zijn been
* Komt nu bij Antwerp terecht, 5 stappen terug, voorlopig efkes niet meer de Golden Boy van de TD’s
* Het is wel heel snel maar enige manier om zo iemand te strikken (dat en veel geld)
* Zeer lullige (pun intended) communicatie
* Sportief wel zeer interessant
* Gheysens zal het worst wezen, vooral hij trekt zich nergens iets van aan natuurlijk

In het wereldje van Bayat en Veljkovic, van doodschoppen en spreekkoren, van homohaat en supportersgeweld, etc kan dit er dan ook nog wel bij. Over 2 maanden spreekt niemand hier nog over.
Dus omdat er ergere dingen gebeurd zijn moeten we dit zomaar laten passeren?

Ik vraag me tbh of de contacten van Overmars hier een moer om gaan geven eigenlijk.
De voetbalwereld kennende wrsch niet.

Dus omdat er ergere dingen gebeurd zijn moeten we dit zomaar laten passeren?

Ik vraag me tbh of de contacten van Overmars hier een moer om gaan geven eigenlijk.
De voetbalwereld kennende wrsch niet.
We moeten niks. Ik heb gewoon de indruk dat er tegenwoordig echt elke dag zo’n thema is waar iedereen collectief zijn grootste verontwaardiging op wilt uiten en het een wedstrijdje straffe uitspraken tegen elkaar op is.
Van het centrum voor Ethiek in de Sport (wat?) tot Jeanine de kuisvrouw voor wie Ajax een kuisproduct was tot gisteren. Allemaal vinden ze er wat van. Ik ook hoor.

Maar ik denk wel dat iedereen hier min of meer op dezelfde lijn zit eigenlijk. Dat is dat het vies is en snel maar dat we allemaal weten dat het Antwerpbestuur er zich geen bal van aantrekt. Dus ja.

Dat zeg ik toch niet?

Mark was ook deels succesvol omdat hij voor Ajax werkte. Die ploeg is gekend over de hele wereld, iedereen weet hun visie en jeugwerking. Ze hebben een budget x groter dan Antwerp ook.

Denk je dat er een toptalentje in Brazilie weet wat Antwerp is of daar zit op te wachten.

Het zal niet A lijstje spelers zijn die hij kan halen voor Antwerp.
Nee dat kan best zijn. Maar ik ben toch benieuwd wat zo iemand er kan gaat maken. En wie de opvolger van Priske wordt.

De redactie van het journaal die beslist om het item over Marc Overmans te laten aansluiten vlak na een reportage over een penis-expo, geniaal. :rofl:

Voor mij is wat Overmars heeft gedaan minder erg dan 180 rijden met een pintje teveel op. Hij heeft mensen ongemakkelijk gemaakt maar moet volgens de meesten hier precies erger gestraft worden dan Naingollan die dronken achter het stuur zat en een gevaar voor de maatschappij betekende.

Op staande voet ontslagen worden is op zich toch al ernstig als gevolg. (Geheel terecht trouwens) Ik stoor mij dat als iets met seks te maken heeft, er ineens geen nuance meer is.

Voor mij is wat Overmars heeft gedaan minder erg dan 180 rijden met een pintje teveel op. Hij heeft mensen ongemakkelijk gemaakt maar moet volgens de meesten hier precies erger gestraft worden dan Naingollan die dronken achter het stuur zat en een gevaar voor de maatschappij betekende.

Op staande voet ontslagen worden is op zich toch al ernstig als gevolg. (Geheel terecht trouwens) Ik stoor mij dat als iets met seks te maken heeft, er ineens geen nuance meer is.
Nja, als je inderdaad zo nadenkt over dergelijke zaken verbaast het niets dat je een ontslag als voldoende beschouwt.

Gelukkig denkt de meerderheid toch wel iets langer na.

Die zou blijkbaar 2 keer zoveel verdienen als bij Ajax 😅
Paul gaat weer full Paul.
Verdiende bij Ajax blijkbaar 400k per jaar, zo veel is dat nu ook niet he in het voetbalwereldje. Ben wel eens benieuwd hoe zich dat verhoudt t.o.v. andere sportieve directeurs in Belgie.

Terug
Bovenaan