Jupiler Pro League 2021-2022

Geen idee waarom dat een flauwe opmerking is. Als ik er als toeschouwer meer plezier uit haal dat een ploeg kampioen speelt die heeft moeten knokken om in PO1 te geraken dan een ploeg die kampioen speelt door vrij saai/zakelijk voetbal, dan is dat toch mijn mening en mag ik die toch geven? Allez wat is dat nu. Is dat hier een discussieforum of niet?

@Hazz : ik weet niet. Als Brugge met een straatlengte kampioen zou spelen door sprankelend voetbal, dan zou ik dat toch verkiezen dan een "spannende" competitie met matig voetbal. Ieder zijn ding uiteindelijk hé, maar voor mij gaat het toch vooral om de schoonheid van het spel, of de schoonheid van de route ernaartoe. En dat heeft Brugge naar mijn mening allebei niet dit jaar.

Moet er dan een verhaal zijn om kampioen te spelen?
En met 'amper het voetbal dat je mag verwachten van het Bayern van Belgie' staat het 2e met in het beste geval 4ptn minder dan vorig jaar. Wat zou dat geweest zijn met een Club dat wel een gans jaar goed draaide? De 4ploegenplayoffs in met 12ptn voor? Zou een pak saaier geweest zijn me dunkt. 't Is aan de tegenstand om het te doen he, zeker nu het voetbal zo pover was bij ons.
Teveel Als in uwe tekst , als wij de kansen afmaakten en een beetje geluk had dan stonden we los op kop .

@Hazz : ik weet niet. Als Brugge met een straatlengte kampioen zou spelen door sprankelend voetbal, dan zou ik dat toch verkiezen dan een "spannende" competitie met matig voetbal. Ieder zijn ding uiteindelijk hé, maar voor mij gaat het toch vooral om de schoonheid van het spel, of de schoonheid van de route ernaartoe. En dat heeft Brugge naar mijn mening allebei niet dit jaar.
Ja, ik ben wel akkoord ze. Daarom dat met ons belabberd voetbal imo nu ook wel aan de andere ploegen was om te profiteren. 't Is niet dat Club de titel wil wegschenken omdat ze zelf vaak beneden peil speelden.

Teveel Als in uwe tekst , als wij de kansen afmaakten en een beetje geluk had dan stonden we los op kop .
Als mijn bomma wielen had, was 't nen brommer.
En uw post toont exact aan waar ik op doelde. Als de andere G5 ploegen er wel stonden dit jaar, zag het klassement er anders uit, en moet men niet spreken van een al dan niet 'saaie' potentiële kampioen.

Sportief een grote vis maar ja, ik zie liever niet zulke figuren bij mijn club.

Iemand met sportiefe knowhow was wel absoluut noodzakelijk na het vertrek van D'Onofrio.

Hier toch ook een luidop WTF. Zo'n persoon wil je toch liever niet in je club? De vrouwelijke werknemers daar zullen het graag horen...

Sportief ongetwijfeld een hele goede zaak.

Voor het overige toch wat 'fishy'. Ik zou om te beginnen toch verwachten dat een Overmars zélf momenteel wat in de luwte wil blijven, blijkbaar niet.

Wat een Antwerp betreft, toch een maar een raar signaal... Is het trouwens niet mogelijk dat er nog een zaak tegen Overmars komt? (Of is dit nu al het geval?) Wat gaan ze dan doen?

En waarom niet?
Ik heb geen idee wat hij exact heeft gedaan, maar 't feit dat ie niet in de bak steekt, doet vermoeden dat het toch niet extreem erg is.
En hij is buitengesmeten door zijn gedrag, hij weet dat er nu met een vergrootglas naar hem gekeken zal worden.
Als hij dus iets of wat tot inkeer is gekomen, is dit gewoon een supertransfer.

Mooi signaal naar je vrouwelijke werknemers en supporters wel...

Sportief is het uiteraard een toptransfer maar ik zou zo iemand toch liever niet bij mijn club aan het werk zien eerlijk gezegd.

En waarom niet?
Ik heb geen idee wat hij exact heeft gedaan, maar 't feit dat ie niet in de bak steekt, doet vermoeden dat het toch niet extreem erg is.
En hij is buitengesmeten door zijn gedrag, hij weet dat er nu met een vergrootglas naar hem gekeken zal worden.
Als hij dus iets of wat tot inkeer is gekomen, is dit gewoon een supertransfer.
Ongewenste intimiteiten bij Ajax en stalkerig gedrag (e.g. versturen van dick pics) naar bepaalde vrouwen toe. Niet van dezelfde grootteorde als Mboyo, Greenwood of Ronaldo maar toch. Zeker zo kort na de feiten vind ik dat niet OK om hem aan te stellen. Zonder dat besmeurde imago hadden we hem natuurlijk nooit kunnen binnenhalen.

Tis dat Gheysens een moer geeft om wat de publieke opinie denkt.
Kzou het ook niet graag zien bij mijn club, maar aan de andere kant moet je ook niet heiliger zijn dan de paus zeker? Zal wel wat in de luwte zijn vermoed ik?

Geen idee waarom dat een flauwe opmerking is. Als ik er als toeschouwer meer plezier uit haal dat een ploeg kampioen speelt die heeft moeten knokken om in PO1 te geraken dan een ploeg die kampioen speelt door vrij saai/zakelijk voetbal, dan is dat toch mijn mening en mag ik die toch geven? Allez wat is dat nu. Is dat hier een discussieforum of niet?

Dan moet je er juist niet van verschieten dat niet iedereen jouw mening deelt, hé.

Zolang Brugge maar niet aan het langste eind trekt. De andere drie ploegen (Union, Gent, Anderlecht) hebben tenminste nog een verhaal gehad het afgelopen seizoen. Brugge is gewoon saai en brengt amper het voetbal dat je mag verwachten van het Bayern van België.
Stop eens met zo'n belachelijke slagzinnen in de mond te nemen.. Er is letterlijk geen enkele Club supporter die hier zo over denkt, enkel de media vind dit leuk om wat goedkope clicks te genereren.

Hoewel zo’n gedrag uiteraard nooit aanvaardbaar is en het logisch is dat er gevolgen zijn, vind ik wel dat iedereen het recht nog moet hebben om een beroep uit te oefenen. Behalve als een eventuele veroordeling dat onmogelijk maakt, wat in dit geval niet is gebeurd.

Zoals eerder aangegeven zal iedereen zijn gedrag nu terecht met een vergrootglas analyseren. Aan hem en Antwerp om daar goed mee om te gaan.

Vooral benieuwd naar zijn aankondiging straks (om 13u al blijkbaar??) en of ze zijn vertrek bij Ajax gaan kaderen.

Vroeg of laat ging hij toch wel ergens opnieuw een kans krijgen, maar dit is eerder vroeg dan laat. Verbaast anderzijds niet dat het de Polle is die hem die kans nu al geeft. Nuja als hij het niet snel deed gingen er na een periode van afkoeling wellicht wat grotere clubs zich aandienen.

Natuurlijk geen toeval dat we ons kansen zo moeilijk afwerken. Zowel Zirkzee, Kouamé, Raman en onze middenvelders hebben gewoon de kwaliteiten niet echte killers ge zijn. Refaelov is dan nog de efficiëntste, maar die is dan weer rampzalig in het samenspel in de meeste matchen.

En dat is het jammere van het ganse systeem Kompany. Die tegengoal volgt ook net als je met je hele team in de aanval gaat, en druk zet, uit positie staat en Gent er wel heel sterk onderuit komt en het heel goed afwerkt. Met een killer vooraan zou dat allemaal geen ramp mogen zijn.

Over Overmars. De man heeft niemand verkracht hé. Dus vind niet dat die nooit nog in het voetbal zou mogen werken. Maar dat die zo snel ergens wordt opgepikt echt wel frappant. Bart De Pauw moest (terecht) langer door het stof gaan.

Laatst bewerkt:
Iedereen verdient natuurlijk wel een 2de kans, het is wel vrij snel maar goed. Het is natuurlijk wel een toptransfer van Antwerp.

Andere ploegen hoeven hier in elk geval geen kritiek op de hebben, Mboyo heeft na zijn effectieve veroordeling voor groepsverkrachting nog bij 7(!!) verschillende Belgische clubs gespeeld.

Terug
Bovenaan