Pegasus
Well-known member
Moet er dan een verhaal zijn om kampioen te spelen?
Volgend jaar eerst met opzet slecht starten he!
Dan is er ten minste 'een verhaal'
Flauwe opmerking idd
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Moet er dan een verhaal zijn om kampioen te spelen?
Teveel Als in uwe tekst , als wij de kansen afmaakten en een beetje geluk had dan stonden we los op kop .Moet er dan een verhaal zijn om kampioen te spelen?
En met 'amper het voetbal dat je mag verwachten van het Bayern van Belgie' staat het 2e met in het beste geval 4ptn minder dan vorig jaar. Wat zou dat geweest zijn met een Club dat wel een gans jaar goed draaide? De 4ploegenplayoffs in met 12ptn voor? Zou een pak saaier geweest zijn me dunkt. 't Is aan de tegenstand om het te doen he, zeker nu het voetbal zo pover was bij ons.
Ja, ik ben wel akkoord ze. Daarom dat met ons belabberd voetbal imo nu ook wel aan de andere ploegen was om te profiteren. 't Is niet dat Club de titel wil wegschenken omdat ze zelf vaak beneden peil speelden.@Hazz : ik weet niet. Als Brugge met een straatlengte kampioen zou spelen door sprankelend voetbal, dan zou ik dat toch verkiezen dan een "spannende" competitie met matig voetbal. Ieder zijn ding uiteindelijk hé, maar voor mij gaat het toch vooral om de schoonheid van het spel, of de schoonheid van de route ernaartoe. En dat heeft Brugge naar mijn mening allebei niet dit jaar.
Als mijn bomma wielen had, was 't nen brommer.Teveel Als in uwe tekst , als wij de kansen afmaakten en een beetje geluk had dan stonden we los op kop .
Overmars Antwerp![]()
wtfOngewenste intimiteiten bij Ajax en stalkerig gedrag (e.g. versturen van dick pics) naar bepaalde vrouwen toe. Niet van dezelfde grootteorde als Mboyo, Greenwood of Ronaldo maar toch. Zeker zo kort na de feiten vind ik dat niet OK om hem aan te stellen. Zonder dat besmeurde imago hadden we hem natuurlijk nooit kunnen binnenhalen.En waarom niet?
Ik heb geen idee wat hij exact heeft gedaan, maar 't feit dat ie niet in de bak steekt, doet vermoeden dat het toch niet extreem erg is.
En hij is buitengesmeten door zijn gedrag, hij weet dat er nu met een vergrootglas naar hem gekeken zal worden.
Als hij dus iets of wat tot inkeer is gekomen, is dit gewoon een supertransfer.
Geen idee waarom dat een flauwe opmerking is. Als ik er als toeschouwer meer plezier uit haal dat een ploeg kampioen speelt die heeft moeten knokken om in PO1 te geraken dan een ploeg die kampioen speelt door vrij saai/zakelijk voetbal, dan is dat toch mijn mening en mag ik die toch geven? Allez wat is dat nu. Is dat hier een discussieforum of niet?
Stop eens met zo'n belachelijke slagzinnen in de mond te nemen.. Er is letterlijk geen enkele Club supporter die hier zo over denkt, enkel de media vind dit leuk om wat goedkope clicks te genereren.Zolang Brugge maar niet aan het langste eind trekt. De andere drie ploegen (Union, Gent, Anderlecht) hebben tenminste nog een verhaal gehad het afgelopen seizoen. Brugge is gewoon saai en brengt amper het voetbal dat je mag verwachten van het Bayern van België.
Natuurlijk geen toeval dat we ons kansen zo moeilijk afwerken. Zowel Zirkzee, Kouamé, Raman en onze middenvelders hebben gewoon de kwaliteiten niet echte killers ge zijn. Refaelov is dan nog de efficiëntste, maar die is dan weer rampzalig in het samenspel in de meeste matchen.Teveel Als in uwe tekst , als wij de kansen afmaakten en een beetje geluk had dan stonden we los op kop .