Jupiler Pro League 2021-2022

Goal wel tamelijk duidelijk. Yari veel te tam in de pressing en Magallan die weer staat te maffen as usual.

We spelen onszelf uit PO1. Tis nie iedereen gegeven

Kgeef je op zich geen ongelijk, maar nu lopen we toch maar weer mooi uit.
Als je kampioen wil spelen moet je tegen Gent ook gewoon kunnen winnen he kom.
Ik heb geen vertrouwen in Mechele tegen spelers als Tissoudali. En HVH doet zijn spelers altijd schuimbekken als het tegen Club is. Dus laat maar zo.

Nog geen drama voor Anderlecht denk ik. Betwijfel of Antwerp volgende week gaat winnen op OHL, als je dan thuis wint van Charleroi sta je weer top vier.

Ik ga mijn El Hadj fankaart toch ook weer moeten indienen. Die jongen kan niks meer. Waarom brengt Kompany die net vandaag in?
Omdat die ook nie weet wat hm doet met momenten.

Ge begint zo afwachtend. Terwijl ge Gent eigenlijk kunt wegspelen als ge wilt.
Op het moment dat Gent moet komen gaat ge opeens wel het spel maken en loopt ge zelf op een counter terwijl ge dan op 0-0 kunt speculeren.

Dan haalt ge Zirkzee eraf (oké nie de beste kopper) maar dan gaat ge centers spelen van de flanken naar Raman? Terwijl ge anders altijd door dat centrum loopt te klommelen. Kouamè gaat dan op de flank lopen ipv in de box.

Wat een gameplan heeft die ?

Rukmatch met rukwissels aan Anderlecht zijde. Precies gewoon standaardwissels die em elke match quasi doorvoert.
Zirkzee rond 75' eraf voor Raman. Refa ook na driekwart match eraf voor El Hadj. Positie voor positie ook gewoon, maar telkens gewoon een minderwaardige versie ervan.

Achja , hopelijk hebben ze hun les geleerd voor den beker ....
Dees was gewoon een totale offmatch .
Hoop er niet op.
Vorige week gezien hoe Butta voorbij Gomez ging ? Gezien na 10 minuten hoe Samoise voorbij Gomez ging ?
Dan heb je niks geleerd. Gezien het resultaat, leer je ook nx uit vorige matchen

Hoop er niet op.
Vorige week gezien hoe Butta voorbij Gomez ging ? Gezien na 10 minuten hoe Samoise voorbij Gomez ging ?
Dan heb je niks geleerd. Gezien het resultaat, leer je ook nx uit vorige matchen
We zullen zien he , het alleen maar op Gomez steken is toch wa kort door den bocht

Terug
Bovenaan