Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet verdiend blijft niet verdiend ehZe laten het hier wel liggen
Kgeef je op zich geen ongelijk, maar nu lopen we toch maar weer mooi uit.Ideaal? Sorry ze, voor Club ist 100x beter dat Anderlecht in PO1 zit dan Gent.
Ik heb geen vertrouwen in Mechele tegen spelers als Tissoudali. En HVH doet zijn spelers altijd schuimbekken als het tegen Club is. Dus laat maar zo.Kgeef je op zich geen ongelijk, maar nu lopen we toch maar weer mooi uit.
Als je kampioen wil spelen moet je tegen Gent ook gewoon kunnen winnen he kom.
Omdat die ook nie weet wat hm doet met momenten.Ik ga mijn El Hadj fankaart toch ook weer moeten indienen. Die jongen kan niks meer. Waarom brengt Kompany die net vandaag in?
Nah het is gedaan voor ons.Nog geen drama voor Anderlecht denk ik. Betwijfel of Antwerp volgende week gaat winnen op OHL, als je dan thuis wint van Charleroi sta je weer top vier.
Ge moet zelf ook winnen van Charleroi natuurlijkNog geen drama voor Anderlecht denk ik. Betwijfel of Antwerp volgende week gaat winnen op OHL, als je dan thuis wint van Charleroi sta je weer top vier.
Idd, daarvoor haalt ge dan een gans seizoen toch een redelijk ça va niveauNah het is gedaan voor ons.
Hoop er niet op.Achja , hopelijk hebben ze hun les geleerd voor den beker ....
Dees was gewoon een totale offmatch .
We zullen zien he , het alleen maar op Gomez steken is toch wa kort door den bochtHoop er niet op.
Vorige week gezien hoe Butta voorbij Gomez ging ? Gezien na 10 minuten hoe Samoise voorbij Gomez ging ?
Dan heb je niks geleerd. Gezien het resultaat, leer je ook nx uit vorige matchen