Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En zelfs die ging nu in de fout.Het niveau van de centrale verdedigers is toch om te janken hoor. Nsoki is de beste CV op het veld
Ja kan beter niks zeggenEn zelfs die ging nu in de fout.

Triest niveau zeg. Maar blij met de overwinning wel, Genk is al lastiger geweest afgelopen jaren.
18/18 met 20-4 zelfs. Dat is gewoon een uitstekende reeks.Doelpuntensaldo van 18-4 in de laatste 5 wedstrijden waarin je 15 op 15 haalt met wedstrijden tegen o.a. Genk en Antwerp, 2 ploegen die weliswaar aan het zwalpen zijn, maar toch voldoende kwaliteit bezitten om Club pijn te doen als ze niet op niveau spelen.
't Is gene FIFA he, ik snap echt niet waarom Club supporters niet een beetje positiever naar het leven kijken.
De play-offs gaan beginnen en de Club-trein staat zwaar onder stoom. Net iets wat de afgelopen jaren wat tegenviel, dat de motor net voor de PO's begon te sputteren.
Omdat wij het Ajax van België zijn nondedomme, het moet met mooi voetbal!Doelpuntensaldo van 18-4 in de laatste 5 wedstrijden waarin je 15 op 15 haalt met wedstrijden tegen o.a. Genk en Antwerp, 2 ploegen die weliswaar aan het zwalpen zijn, maar toch voldoende kwaliteit bezitten om Club pijn te doen als ze niet op niveau spelen.
't Is gene FIFA he, ik snap echt niet waarom Club supporters niet een beetje positiever naar het leven kijken.
De play-offs gaan beginnen en de Club-trein staat zwaar onder stoom. Net iets wat de afgelopen jaren wat tegenviel, dat de motor net voor de PO's begon te sputteren.
Omdat het spel bij Club toch nog nie altijd is om naar huis te schrijven hoor.Doelpuntensaldo van 18-4 in de laatste 5 wedstrijden waarin je 15 op 15 haalt met wedstrijden tegen o.a. Genk en Antwerp, 2 ploegen die weliswaar aan het zwalpen zijn, maar toch voldoende kwaliteit bezitten om Club pijn te doen als ze niet op niveau spelen.