Jupiler Pro League 2021-2022

En gaat Getje ( nog steeds men favoriete analist laat dat duidelijk zijn ) het effe uitleggen hoe Zirkzee zich moet verbeteren :) en dan van die domme mopjes van Aster ....
Gert heeft gewoon gelijk jom.

Hij is trouwens nog mild geweest want als Zirkzee echt de absolute top wil halen en/of doorbreken bij Bayern Munchen zal hij nog serieus wat boterhammekes mogen eten.

Gert heeft gewoon gelijk jom.

Hij is trouwens nog mild geweest want als Zirkzee echt de absolute top wil halen en/of doorbreken bij Bayern Munchen zal hij nog serieus wat boterhammekes mogen eten.
1) Vergeet Bayern zolang Lewandowski er rondloopt .
2) Zirkzee is voor mij gene diepe spits ( dat is Kouamé) , Zirkzee is de terugzakende spits en met een slimme technische pas , kaats , whatever een andere voor de goal zet ( denk dat Yari er al door hem 2 heeft gemaakt )
3) Denk dat Zirkzee zelfs nog ni weet waar Gertje zen niveau lag : lees de JPL ; why should he care .

1) Vergeet Bayern zolang Lewandowski er rondloopt .
2) Zirkzee is voor mij gene diepe spits ( dat is Kouamé) , Zirkzee is de terugzakende spits en met een slimme technische pas , kaats , whatever een andere voor de goal zet ( denk dat Yari er al door hem 2 heeft gemaakt )
3) Denk dat Zirkzee zelfs nog ni weet waar Gertje zen niveau lag : lees de JPL ; why should he care .
Oh boy.

Punt 1 doet er niet toe. Zirkzee heeft zelf aangegeven te willen doorbreken bij Bayern
Punt 2 doet er evenmin toe. Diepe spits of niet. Er blijven werkpunten
Punt 3 is al helemaal belachelijk. Laten we dan met z'n allen hier bij BG stoppen met discussiëren, want zij spelen lekker in Eerste Klasse terwijl wij achter ons schermpje zitten om commentaar te geven.

Waarom jij u altijd zo in uw gat gebeten moet voelen als iemand iets zegt over Anderlecht is mij echt een raadsel. Kritiek verdragen is voor u blijkbaar ook een werkpunt.

Zirkzee doorbreken bij Bayern? Met alle respect maar hij zal dan meer boterhammekes mogen eten en beter afwerken.

Zirkzee doorbreken bij Bayern? Met alle respect maar hij zal dan meer boterhammekes mogen eten en beter afwerken.
Dat is wat hij zelf heeft aangegeven hè. Ongeveer zo'n maand geleden als ik mij niet vergis.

Zirkzee heeft daar zeker het potentieel voor. Lewandowski vervangen/opvolgen zal moeilijk worden, maar als tweede spits kan hij toch van belang zijn denk ik. Echter moet hij z'n potentieel dan wel ten volle benutten en zijn werkpunten verbeteren.

Kan evengoed zijn dat die over 5 jaar bij den Beerschot of zo terechtkomt natuurlijk.

Ik zie Zirkzee ook nooit naar dat niveau doorgroeien, da’s absolute top he. Deel de mening van Verheyen dat Zirkzee dan veel meer aanwezig moet worden. Technisch heeft hij het. Maar topvoetbal is meer dan dat.

Maar zijn plafond ligt wel een stuk hoger dan de Belgische competitie.

Oh boy.

Punt 1 doet er niet toe. Zirkzee heeft zelf aangegeven te willen doorbreken bij Bayern
Punt 2 doet er evenmin toe. Diepe spits of niet. Er blijven werkpunten
Punt 3 is al helemaal belachelijk. Laten we dan met z'n allen hier bij BG stoppen met discussiëren, want zij spelen lekker in Eerste Klasse terwijl wij achter ons schermpje zitten om commentaar te geven.

Waarom jij u altijd zo in uw gat gebeten moet voelen als iemand iets zegt over Anderlecht is mij echt een raadsel. Kritiek verdragen is voor u blijkbaar ook een werkpunt.
Ok Pinkyboy
Het heeft totaal niks te maken of ik in men gat gebeten ben of niet , wat gij altijd achter mene commentaar zoekt is toch ook een raadsel
ontopic :
1) willen gaan en slagen is een andere zaak
2) zeg ik ook niet , werkpunten ok maar maak er dan ineens ook ne verdediger van want tis ne grote ze
3) Als je sommige comentaren leeest kunnen we beter stoppen ja

Over u werkpunt gaan ik zwijgen .

Mourinho was ook een voetballer van het 7de knoopsgat. Kan hij daarom niet weten wat er nodig is om een bepaald niveau te behalen of overstijgen?

Gertje was een zeer beperkte voetballer die ondanks dat toch een zeer leuke carrière bij elkaar heeft kunnen voetballen. Uiteindelijk één van de meest consistent presterende spelers én eentje met 50 caps voor de nationale ploeg. Bovendien ook een zeer nuchtere mens. Dus die zijn mening is niet meteen om in de vuilbak te smijten.

Ook niet vergeten dat die regelmatig 13-14 goals in de competitie maakte toen die maximaal 32 wedstrijden duurde. Dus voorlopig moet Zirkzee nog bewijzen dat hij op het niveau van Gert kan geraken. En dat zal vermoedelijk komen door hard te werken.

Als je daar dan zo belachelijk over gaat doen, dan is dat enkel maar wat blinde Brugge-haat.

Als er nu ene analist is waar je niet op kunt bashen is het toch wel Verheyen zeker?
Weet waarover hij praat, komt hoegenaamd niet arrogant over, geeft duidelijke en objectieve analyses en durft evengoed dingen zeggen die anderen niet durven omdat ze bang zijn om iemand te schofferen.
Ik ben het ook niet altijd eens met hem maar zelfs dan nog zit de redenering erachter wel juist.

Op het veld ben ik er nooit fan van geweest maar sinds die in de studio zit is die toch enorm in mijn achting gestegen.

Mourinho was ook een voetballer van het 7de knoopsgat. Kan hij daarom niet weten wat er nodig is om een bepaald niveau te behalen of overstijgen?

Gertje was een zeer beperkte voetballer die ondanks dat toch een zeer leuke carrière bij elkaar heeft kunnen voetballen. Uiteindelijk één van de meest consistent presterende spelers én eentje met 50 caps voor de nationale ploeg. Bovendien ook een zeer nuchtere mens. Dus die zijn mening is niet meteen om in de vuilbak te smijten.

Ook niet vergeten dat die regelmatig 13-14 goals in de competitie maakte toen die maximaal 32 wedstrijden duurde. Dus voorlopig moet Zirkzee nog bewijzen dat hij op het niveau van Gert kan geraken. En dat zal vermoedelijk komen door hard te werken.

Als je daar dan zo belachelijk over gaat doen, dan is dat enkel maar wat blinde Brugge-haat.
Als je een beetje moeite doet , pen ik letterlijk neer dat Gertje nog steeds men favoriete analist is , dus over Blinde Brugge haat beginnen is volgens mij ook belachelijk .
Ik kan natuurlijk den bal terugslagen , een RSCA supporter die Gertje aanvalt , die gaan we weer aanvallen 😂
Goeien analist maar tis ni het orakel ze

Als je een beetje moeite doet , pen ik letterlijk neer dat Gertje nog steeds men favoriete analist is , dus over Blinde Brugge haat beginnen is volgens mij ook belachelijk .
Ik kan natuurlijk den bal terugslagen , een RSCA supporter die Gertje aanvalt , die gaan we weer aanvallen 😂
Goeien analist maar tis ni het orakel ze
Het is uw favoriet tot een speler van Anderlecht gewoon doodlogische raad meekrijgt.

Kom, niet zeveren. Als iemand scheef kijkt naar Anderlecht rolt er al een calimero-post uit uw vingers. Dat is gewoon een feit en dat valt bij momenten op.

Zirkzee is verre van een afgewerkt product. Die heeft veel meer talent meegekregen in zijn beentjes dan iemand als Gert, maar met dat alleen ben je absoluut niets. Het gaat over werk ethos, fysiek opbouwen en het cerebrale aspect van voetbal. En wie kan daar beter iets over zeggen dan een speler die met de fysiek van mijn slager gewoon een icoon is geworden?

Ik val u niet aan omdat je een RSCA-fan bent, ik kaart gewoon aan dat je statement nergens op slaat en daar zijn maar weinig andere verklaringen voor. Als het niet Club-haat is, dan is het gewoon ridicuul calimerogedrag.

Zirkzee heeft er op 29 nu - veelal matchen van een uur - 13 gescoord ;). En 7 assists. Dus hij is best wel bezig aan een zeer indrukwekkend seizoen qua cijfers, voor een jongen van 20 jaar.

Het is een groot talent en hij zal zich wel hoger dan België gaan manifesteren, maar Bayern, dat is nog wat anders.

Die jonge trapt hier na een uur al op zijn adem. Hij doet zijn taak, maar vergeleken met Kouame is het maar pover (ieder zijn taken natuurlijk)

Maar bij Bayern ligt het tempo nog x aantal keer hoger hé, dat valt geen seconde stil en die blijven pompen. Toch nog heel iets anders.
Ze zullen daar zijn waardes ook al wel zien en kennen. Van mij mag die gewoon nog bij ons blijven natuurlijk, leuke en goeie speler om naar te kijken

Het is uw favoriet tot een speler van Anderlecht gewoon doodlogische raad meekrijgt.

Kom, niet zeveren. Als iemand scheef kijkt naar Anderlecht rolt er al een calimero-post uit uw vingers. Dat is gewoon een feit en dat valt bij momenten op.

Zirkzee is verre van een afgewerkt product. Die heeft veel meer talent meegekregen in zijn beentjes dan iemand als Gert, maar met dat alleen ben je absoluut niets. Het gaat over werk ethos, fysiek opbouwen en het cerebrale aspect van voetbal. En wie kan daar beter iets over zeggen dan een speler die met de fysiek van mijn slager gewoon een icoon is geworden?

Ik val u niet aan omdat je een RSCA-fan bent, ik kaart gewoon aan dat je statement nergens op slaat en daar zijn maar weinig andere verklaringen voor. Als het niet Club-haat is, dan is het gewoon ridicuul calimerogedrag.
Dus ik mag men favoriete niet bekritiseren omdat het toevallig over nen RSCA speler gaat lol
Weet je misschien vind ik het wel hilarisch om jullie te zien bekschuimen en te zien galopperen als ik Anderlecht verdedig :)
Of u mijn mening deelt of niet , dit is een forum , wil je men mening niet lezen , ignoren hè vriend ( ik heb er ook een paar )
Tis maar nen tip

Zirkzee heeft er op 29 nu - veelal matchen van een uur - 13 gescoord ;). En 7 assists. Dus hij is best wel bezig aan een zeer indrukwekkend seizoen qua cijfers, voor een jongen van 20 jaar.

Het is een groot talent en hij zal zich wel hoger dan België gaan manifesteren, maar Bayern, dat is nog wat anders.
Hij is onderweg voor één seizoen inderdaad. Dat zijn er nog geen 10+ met zo een gemiddelde.

Dus ik mag men favoriete niet bekritiseren omdat het toevallig over nen RSCA speler gaat lol
Weet je misschien vind ik het wel hilarisch om jullie te zien bekschuimen en te zien galopperen als ik Anderlecht verdedig :)
Of u mijn mening deelt of niet , dit is een forum , wil je men mening niet lezen , ignoren hè vriend ( ik heb er ook een paar )
Tis maar nen tip
Bon, alweer calimero ten top. Niemand zegt dat je geen kritiek mag geven op eender wie. Maar het feit dat je in de mond neemt dat je dit doet als het 'toevallig' een Anderlechtspeler betreft is ronduit hilarisch. Dat is simpelweg geen toeval en doen alsof het dat wel zou zijn is een grove belediging voor iedereen met meer dan vijf hersencellen in zijn hersenpan. Het is een kunst om alles op te vatten als een kras op je ziel, maar niet een die ik kan appreciëren.

Er werd kritiek gegeven op jouw mening omdat deze nergens op sloeg. Niet meer en niet minder. En traditiegewijs was dat weer in de situatie waar er iets werd gezegd over een chouchou van RSCA. En Verheyen gaf niet eens kritiek hé? Hij gaf eerder raad. En terecht advies op de koop toe. Dat is toch hallucinant dat jij zelfs daar over valt? Met doodnormale logische argumenten werd jouw betoogje uit elkaar getrokken. Dat is wat er is gebeurd.

Ik deel inderdaad jouw mening niet, want ik probeer me immers te beperken tot rationele denkbewegingen. Echter, een openbaar forum werkt niet zoals jij het hier neerzet. Jouw redenering met betrekking tot een forum is de ultieme belichaming van een calimero mindset. Je gaat tenslotte naar dergelijk kanaal om te praten, om te discussiëren. Ik lees hier toch geen anonieme banner op een random reclamebord he? Dus als ik jouw mening niet wil lezen zal ik deze inderdaad niet lezen en dus onberoerd laten. Maar nu reageer ik er op, nadat ik dergelijke commentaren al wel 2786 keer heb laten passeren.

Laat het duidelijk zijn : dit is een openbaar forum, dus als jij geen commentaar wilt op jouw mening moet jij je weerhouden van hier te posten. We zijn hier niet om te navigeren rond jouw lange tenen. Jij gooit je mening hier in de groep en mensen reageren daar op. Dat is de definitie van een forum.

Tis maar nen tip.

Laatst bewerkt:
Die jonge trapt hier na een uur al op zijn adem. Hij doet zijn taak, maar vergeleken met Kouame is het maar pover (ieder zijn taken natuurlijk)

Maar bij Bayern ligt het tempo nog x aantal keer hoger hé, dat valt geen seconde stil en die blijven pompen. Toch nog heel iets anders.
Ze zullen daar zijn waardes ook al wel zien en kennen. Van mij mag die gewoon nog bij ons blijven natuurlijk, leuke en goeie speler om naar te kijken

Dat valt volgens mij wel allemaal goed te trainen. Het is moeilijker om Kouamé de doeltreffendheid en genialiteit bij te brengen dan Zirkzee de motivatie en inzet, denk ik. In het verleden liep bv. Hazard ook geen meter, tot hij 2 seizoenen onder Mourinho speelde en de hele match tot aan de cornervlag zijn man bleef volgen.
Uiteraard, again. Voor Bayern is die nog lang niet klaar en geen idee of dat ooit lukt. En uiteraard zou hij er goed aan doen nog een jaartje lager door te groeien alvorens weer naar zo'n club te trekken.

Terug
Bovenaan