Silence
Well-known member
Op dit moment 8 punten voor op Chaleroi. Als ge in PO2 terecht komt (Anderlecht of Antwerp en zelfs Gent) wint ge die toch met vingers in de neusGegarandeerde Europese plek? Anders moeten we PO2 winnen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Op dit moment 8 punten voor op Chaleroi. Als ge in PO2 terecht komt (Anderlecht of Antwerp en zelfs Gent) wint ge die toch met vingers in de neusGegarandeerde Europese plek? Anders moeten we PO2 winnen.
Punten worden gehalveerd.Op dit moment 8 punten voor op Chaleroi. Als ge in PO2 terecht komt (Anderlecht of Antwerp en zelfs Gent) wint ge die toch met vingers in de neus
Hoeveel matchen heeft Antwerp al gewonnen met de vingers in de neus? Als die in PO2 komen wordt dat waarschijnlijk vechten tot het einde.Op dit moment 8 punten voor op Chaleroi. Als ge in PO2 terecht komt (Anderlecht of Antwerp en zelfs Gent) wint ge die toch met vingers in de neus
PO2 heeft toch ook puntenhalvering, nee? En jij hebt ons gisteren ook zien 'voetballen'Op dit moment 8 punten voor op Chaleroi. Als ge in PO2 terecht komt (Anderlecht of Antwerp en zelfs Gent) wint ge die toch met vingers in de neus

?Nu ge het zegtPO2 heeft toch ook puntenhalvering, nee? En jij hebt ons gisteren ook zien 'voetballen'![]()
Die van Ciranni was ook niet misIk heb niet alle goals van deze speeldag gezien maar is er een mooiere gemaakt dan Undav afgelopen vrijdag?
.
www.instagram.com
Geef het nog effe, het nieuws moet uit Limburg komen. We zijn hier zo snel nog nietHarde kern van Genk wou de bussen van STVV aanvallen maar werd gestopt door ordediensten. Die vervolgens bekogeld werden met molotovcocktails (what the fuck zelfs). Een politieman werd na een ontploffing afgevoerd naar het ziekenhuis en de hoofdinspecteur is een week werkonbekwaam.
Dan moet ik toch even de eierschaal opzetten en dan vraag ik me af waarom dit amper aan bod is gekomen in de media. Als er problemen zijn tijdens de Antwerpse derby, is dat het hoofditem voor een ganse week.
![]()
Zware confrontatie met molotovcocktails tussen KRC Genk-supporters en politie na derby: inspecteur week werkonbekwaam
De Limburgse derby van zondagavond tussen KRC Genk en STVV is uitgedraaid op een zware confrontatie tussen Genk-supporters en de politie. Bij de politie viel een gewonde. Na afloop van de wedstrijd verzamelde de harde kern aan het clubhuis.www.hln.be
Omdat dat op beeld is. Ik moet nog altijd het eerste bewijs zien van die molotovcocktails. Er spreken bepaalde mensen dit tegen.Harde kern van Genk wou de bussen van STVV aanvallen maar werd gestopt door ordediensten. Die vervolgens bekogeld werden met molotovcocktails (what the fuck zelfs). Een politieman werd na een ontploffing afgevoerd naar het ziekenhuis en de hoofdinspecteur is een week werkonbekwaam.
Dan moet ik toch even de eierschaal opzetten en dan vraag ik me af waarom dit amper aan bod is gekomen in de media. Als er problemen zijn tijdens de Antwerpse derby, is dat het hoofditem voor een ganse week.
![]()
Zware confrontatie met molotovcocktails tussen KRC Genk-supporters en politie na derby: inspecteur week werkonbekwaam
De Limburgse derby van zondagavond tussen KRC Genk en STVV is uitgedraaid op een zware confrontatie tussen Genk-supporters en de politie. Bij de politie viel een gewonde. Na afloop van de wedstrijd verzamelde de harde kern aan het clubhuis.www.hln.be
En gaat Getje ( nog steeds men favoriete analist laat dat duidelijk zijn ) het effe uitleggen hoe Zirkzee zich moet verbeterenQua domme vragen stellen moet Aster toch ook niet onderdoen voor Frank![]()
en dan van die domme mopjes van Aster ....