Jupiler Pro League 2021-2022

Op dit moment 8 punten voor op Chaleroi. Als ge in PO2 terecht komt (Anderlecht of Antwerp en zelfs Gent) wint ge die toch met vingers in de neus
Punten worden gehalveerd.

Anderlecht zou 29 punten hebben. Antwerp 28, Gent 27. Mechelen en Charleroi volgen allebei met 24 punten. Dat is nog maar 3 punten (en 4 op Antwerp en dus 1 overwinning verwijderd van aansluiting. Je speelt het dan met een licht voordeel, maar "vingers in de neus", neen absoluut niet. En voor in PO2 terecht te komen zal je wellicht de komende drie wedstrijden het minst goed van trio: Anderlecht-Gent-Antwerp spelen, dus dan zul je wat van je voorsprong normaalgezien ook prijs geven. Anders speel je PO1 (tenzij ze allemaal punten laten liggen wie voor PO2 in aanmerking komt).

Als Genk zich plaatst, virtueel 22 punten dus die zouden wel wat werk voor de boeg hebben dan. Maar vorig jaar wonnen ze bijna nog PO1 na uit een verloren competitie nog terug te komen.

Op dit moment 8 punten voor op Chaleroi. Als ge in PO2 terecht komt (Anderlecht of Antwerp en zelfs Gent) wint ge die toch met vingers in de neus
Hoeveel matchen heeft Antwerp al gewonnen met de vingers in de neus? Als die in PO2 komen wordt dat waarschijnlijk vechten tot het einde.

Ik heb niet alle goals van deze speeldag gezien maar is er een mooiere gemaakt dan Undav afgelopen vrijdag🤩?
Vanzeir missen we niet zo hard met 7 goals in de afgelopen 2 matchen. Enkel zonder Undav bleven we steken op 0 tegen Eupen.
Nu is het wel voor iedereen duidelijk wie de meest bepalende spits is bij ons zeker.

Hopen dat Brugge punten laat liggen volgende week tegen Genk, maar die krabbers zijn al even de pedalen kwijt.
Met Gent - Anderlecht op zondag nog een mooie match om naar uit te kijken. Hopen dat Anderlecht wint. Ik heb liever Antwerp in PO 1 dan Gent.

PO2 heeft toch ook puntenhalvering, nee? En jij hebt ons gisteren ook zien 'voetballen' :laugh:
Nu ge het zegt

De nummers 5 tot en met 8 van de reguliere competitie spelen de Europe play-offs, de vervanger van play-off II. Net als in de Champions’ play-offs spelen de 4 ploegen uit de Europe play-offs ook 2 keer tegen elkaar en ook hier blijft de puntendeling behouden.

Ik heb niet alle goals van deze speeldag gezien maar is er een mooiere gemaakt dan Undav afgelopen vrijdag🤩?
Die van Ciranni was ook niet mis :).

Harde kern van Genk wou de bussen van STVV aanvallen maar werd gestopt door ordediensten. Die vervolgens bekogeld werden met molotovcocktails (what the fuck zelfs). Een politieman werd na een ontploffing afgevoerd naar het ziekenhuis en de hoofdinspecteur is een week werkonbekwaam.

Dan moet ik toch even de eierschaal opzetten en dan vraag ik me af waarom dit amper aan bod is gekomen in de media. Als er problemen zijn tijdens de Antwerpse derby, is dat het hoofditem voor een ganse week.

Harde kern van Genk wou de bussen van STVV aanvallen maar werd gestopt door ordediensten. Die vervolgens bekogeld werden met molotovcocktails (what the fuck zelfs). Een politieman werd na een ontploffing afgevoerd naar het ziekenhuis en de hoofdinspecteur is een week werkonbekwaam.

Dan moet ik toch even de eierschaal opzetten en dan vraag ik me af waarom dit amper aan bod is gekomen in de media. Als er problemen zijn tijdens de Antwerpse derby, is dat het hoofditem voor een ganse week.

Geef het nog effe, het nieuws moet uit Limburg komen. We zijn hier zo snel nog niet

Omdat dat op beeld is. Ik moet nog altijd het eerste bewijs zien van die molotovcocktails. Er spreken bepaalde mensen dit tegen.

Niet dat ik dit goedkeur. Het is verwerpelijk.

Terug
Bovenaan