Raakt geen bal en tackled langs achter, kan je heel makkelijk rood voor trekken.Lol Verheyen, in wat vr wereld is dat rood
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Raakt geen bal en tackled langs achter, kan je heel makkelijk rood voor trekken.Lol Verheyen, in wat vr wereld is dat rood
Voor gelijkaardige fase kreeg Maxim De Cuyper vorige week nog rechtstreeks rood.Lol Verheyen, in wat vr wereld is dat rood
We hebben inderdaad is nen arbiter mee en dan nog is Vissers , de wonderen zijn de wereld nog ni uitVoor gelijkaardige fase kreeg Maxim De Cuyper vorige week nog rechtstreeks rood.
Weer?En nu hopen dat Kompany het hier weer nie verkloot.
Zal op ruimte en hun snelheid rekenen zeker

Bwah , komt gewoon nimmer aan assists omdat ze nu toch wel doorhebben dat hij daar niet meer mag komen (na de winterstop)Gomez zijn vorm is sinds de winterstop al niet zo goed.
gaat mij niet over zijn assists. Maar over zijn blunders bij het (uit)verdedigen, zijn voorzetten die gewoon minder zijn,…Bwah , komt gewoon nimmer aan assists omdat ze nu toch wel doorhebben dat hij daar niet meer mag komen (na de winterstop)
Ashimeru lijkt zijn tol van wekelijkse uitblinker wel te hebben overgenomen.gaat mij niet over zijn assists. Maar over zijn blunders bij het (uit)verdedigen, zijn voorzetten die gewoon minder zijn,…
Allez niet dat het zo dramatisch is hè. Maar het is niet de Gomez van voor de winter. Mssn gaat ie weer in topvorm zijn in de PO’s

Biebauw precies ook een topkeeperHahaha Lemajic topspits. Hoe kan je die nog op de keeper spelen![]()

Het is echt heus niet de eerste keer dat we door wissels van Kompany de greep op de match verliezen en punten verliezen.Weer?
Toch gewoon logische wissels? Je staat voor, en je brengt 2 spelers die ruimte nodig hebben om te renderen.
Wel grappig dat je vindt dat Refaelov tegelijk goed in de match zat en Gomez voortdurend in een 2-tegen-1-situatie zat. Hoe komt dat denk je? Omdat Refaelov voor geen meter mee verdedigt. Verschaeren doet dat een stuk meer. Die wissel was dus op zich een stuk de correctie die je vroeg, los van het feit dat als Amuzu normaal doet hij samen met Raman (goeie doorsteekbal) ook de match gewoon beslist.Het is echt heus niet de eerste keer dat we door wissels van Kompany de greep op de match verliezen en punten verliezen.
Kompany is coach en moet gene fifa spelen hè. Het is logisch inderdaad een snelle jongen in te brengen als de tegenstander moet aanvallen.
Het gevaar van Antwerp kwam wel telkens van op onze linkerkant, Gomez kwam te vaak in een 2 vs 1 situatie.
Dan verwacht ik als je ingrijpt je op die flank iets bijstuurt. Nu wast Amuzu op rechts en Raman in de spits.
Dat hij Amuzu op links zou zetten zou ik nog begrijpen, dan moet de back zich ook wat inhouden. Refaelov en Zirkzee zaten trouwens nog goed in de match en je had overwicht.
Nu wast weer vintage Vince. Dezelfde spelers op hetzelfde moment.