Jupiler Pro League 2021-2022

Vines is wel erg goed vandaag. Voor Anderlecht, wel te verstaan. Buta ook een ramp. Kan toch eigenlijk niet, die backs bij ons.

Refaelov moest ook altijd geel gehad hebben voor zijn fel gedrag.
Was verbaasd dat Verstraete toen niet ging liggen want die kreeg een pets in het gezicht.

Ik heb nog geen herhaling gezien van een verder camerabeeld. Maar Balikwisha staat nog voor Vancrombrugge zijn neus, in de baan van het schot, bij de goal.

Stond die Offside ? of stonden Gomez of Kana (bovenaan in beeld) nog erachter ?

Vines is wel erg goed vandaag. Voor Anderlecht, wel te verstaan. Buta ook een ramp. Kan toch eigenlijk niet, die backs bij ons.

Was verbaasd dat Verstraete toen niet ging liggen want die kreeg een pets in het gezicht.
Wat?
Verstraeten kon (moest) al rood gehad hebben. Dat die wegkomt voor die charge op Kouame zonder kaart is absurd.
Los van hem kon Antwerp al zeker 3 gele kaarten meer gehad hebben.
De linksachter die daar nog vol Murillo zijn enkel raakt was ook MEER dan terecht geel.

Gomez krijgt geel voor het vragen om een kaart. Ok, is het reglement, maar pas dat dan altijd toe. Dit wordt quasi nooit gedaan.

Ik heb nog geen herhaling gezien van een verder camerabeeld. Maar Balikwisha staat nog voor Vancrombrugge zijn neus, in de baan van het schot, bij de goal.

Stond die Offside ? of stonden Gomez of Kana (bovenaan in beeld) nog erachter ?
Gomez stond dacht ik idd nog erachter..

Terug
Bovenaan