Jupiler Pro League 2021-2022

Serieus, als in de zin van dat ik wel zijn voet in 2 zou trappen? Nee, daarvoor ben ik niet rap genoeg :p

Maar als ge uitdaagt, moet ge ook niet verschieten dat er reactie op komt é.

Undav alweer undav
Met de combi op verplaatsing gisteren. Van 6u tot 12u zingen drinken en lachen. Ja het was weer ne schonen avond. Dafalgan vanochtend was nodig 🤣

De goals in de 2de helft amper kunnen zien, maar die eerste van undav zo zien binnenvliegen was wel machtig

Hoe vaak is dat niet het verhaal van een KVM seizoen? Zwak starten, dan een zeer goed midden met plaats in PO1 om het in de laatste matchen terug compleet weg te geven.

Klopt. Union is eigenlijk een zeer zwakke ploeg maar koopt de tegenstander elke week om.
Mwoa, nee, dat zeg ik nergens. OHL verdedigde wel degelijk zeer zwak. Ik kijk geregeld naar OHL en gisteren speelden ze gewoon erg vreemd. Dewaest was een kegeltje bij de 3e goal. Maar vooral op corners was het hallucinant. Hoe Kaba zich daar aan de eerste paal bukte zodat de bal nog gevaarlijk werd, is toch wel een van de vreemdste voetbalacties die ik in lange tijd gezien heb.

Wat me opviel bij Union is toch ook vooral die ontzettend harde pressing en gigantisch loopvermogen. Hadden bij de rust al meer dan 4km meer gelopen dan OHL... Toch wel zeer opvallend en versmachtend voor de meeste tegenstanders.

Club speelde weer tam. Wat een verschil met de grinta van Union zeg. Geluksgoal van Club. En nu een zoveelste flater van Mignolet... Dit kan toch niet meer?

Terug
Bovenaan