Rogue
Active member
Ik laat me vangen ja.
Is toch gewoon de bedoeling van het forum hé, berichten plaatsen over de voetbalactualiteit.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik laat me vangen ja.
Klopt. Union is eigenlijk een zeer zwakke ploeg maar koopt de tegenstander elke week om.Is OHL omgekocht? Ridicuul hoe slap die verdedigen.
Dat zijn er veelStandard overgenomen door 777 Partners:
![]()
Standard komt tegen verwachting in volledig in Amerikaanse handen
Niet het Amerikaans-Canadese JKC Capital maar het Amerikaanse 777 Partners neemt Standard over. Voorzitter Bruno Venanzi verkoopt al zijn aandelen aan de investeringsmaatschappij.www.standaard.be

Met de combi op verplaatsing gisteren. Van 6u tot 12u zingen drinken en lachen. Ja het was weer ne schonen avond. Dafalgan vanochtend was nodigUndav alweer undav

Mwoa, nee, dat zeg ik nergens. OHL verdedigde wel degelijk zeer zwak. Ik kijk geregeld naar OHL en gisteren speelden ze gewoon erg vreemd. Dewaest was een kegeltje bij de 3e goal. Maar vooral op corners was het hallucinant. Hoe Kaba zich daar aan de eerste paal bukte zodat de bal nog gevaarlijk werd, is toch wel een van de vreemdste voetbalacties die ik in lange tijd gezien heb.Klopt. Union is eigenlijk een zeer zwakke ploeg maar koopt de tegenstander elke week om.
Of mss deze.Goal van't weekend![]()