Waar zagen we dan over?Niemand beweert dat hij dat niet mag doen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waar zagen we dan over?Niemand beweert dat hij dat niet mag doen.
Waar zagen we dan over?
Er wordt hier eigenlijk zowat gezegd dat zo’n showtje een agressieve actie van Ricca/Mignolet rechtvaardigt maar dat slaat natuurlijk nergens op. Wat Tissoudali deed mag volgens de regels, hem daarvoor op de grond duwen niet. Dat die ref nadien enkel Tissoudali over zijn voeten ging geven was, om het met een leuke term te zeggen, een clear error.'t Is een opvallende actie en die wordt besproken. Ik weet niet goed wat je verwacht ... dat iedereen daar dezelfde mening over heeft?
Er wordt hier eigenlijk zowat gezegd dat zo’n showtje een agressieve actie van Ricca/Mignolet rechtvaardigt maar dat slaat natuurlijk nergens op. Wat Tissoudali deed mag volgens de regels, hem daarvoor op de grond duwen niet. Dat die ref nadien enkel Tissoudali over zijn voeten ging geven was, om het met een leuke term te zeggen, een clear error.
maw:Ik ben alleen in die mening maar elke speler die denkt de stoere uit te hangen en op een bal gaan staan om de tegenstander te vernederen awel dan heb ik 0,0 medelijden als een actie erna hun been in 2 getrapt wordt.
Een Lang wil ik dat bvb ook nooit zien doen blij Club. Ik weet het, het zijn voetballers en matennaaierij is daar dagelijkse kost maar een minimum aan respect voor de tegenstander mag ook wel.
Maar dat het hersenloze straatschoffies zijn zoals Boussouffa, Toine en Tissoudali die het doen en ge een De Ketelaere of Ito dit nooit ,ult zien doen dat verbaast niemand uiteraard.
Ik laat me vangen ja.Nu ben je er toch zelf over aant zagen? Als ik jouw woorden mag gebruiken.
Dus jij mag erover praten, maar anderen niet? Of enkel de dingen die in uw kraam passen mogen gezegd worden? En al de rest is 'gezaag'.
Liever zoals Vanaken of Odoi een slag in het gezicht geven natuurlijk. Of zoals Balanta letterlijk wat jij zegt iemand in 2 schoppen. #bluvngoanIk ben alleen in die mening maar elke speler die denkt de stoere uit te hangen en op een bal gaan staan om de tegenstander te vernederen awel dan heb ik 0,0 medelijden als een actie erna hun been in 2 getrapt wordt.
Een Lang wil ik dat bvb ook nooit zien doen blij Club. Ik weet het, het zijn voetballers en matennaaierij is daar dagelijkse kost maar een minimum aan respect voor de tegenstander mag ook wel.
Maar dat het hersenloze straatschoffies zijn zoals Boussouffa, Toine en Tissoudali die het doen en ge een De Ketelaere of Ito dit nooit ,ult zien doen dat verbaast niemand uiteraard.

Ik begrijp je standpunt ergens, het is wat respectloos. Maar waar ga je dan de lijn trekken?Ik ben alleen in die mening maar elke speler die denkt de stoere uit te hangen en op een bal gaan staan om de tegenstander te vernederen awel dan heb ik 0,0 medelijden als een actie erna hun been in 2 getrapt wordt.
). Het Tissoudali niet in/op de rand van de 16 gestaan, denk ook wel dat Mechele gewoon gaat omverduwen ofzo.Uiteraard, ik ook, en die gele kaart pak ik er dan wel met de glimlach bij. Incasseren als je zelf uitpakt, dat hoort er ook bij.Als iemand dat bij mij doet, raak ik hem het volgende duel toch extra hard.

Daar hebben we een andere topic voorGaan we nu dan stoppen met deze non-discussie? Ik moet me concentreren op onze Europese match vanavond
(in de hel van PAOK zie ik hem dit alleszins niet doen trouwens)

Ik heb er vertrouwen in, heb de indruk dat jullie makkelijker away scoren ipv thuis of is dat een indruk ? Alvast succesGaan we nu dan stoppen met deze non-discussie? Ik moet me concentreren op onze Europese match vanavond
(in de hel van PAOK zie ik hem dit alleszins niet doen trouwens)
Ik ben alleen in die mening maar elke speler die denkt de stoere uit te hangen en op een bal gaan staan om de tegenstander te vernederen awel dan heb ik 0,0 medelijden als een actie erna hun been in 2 getrapt wordt.
Begrijpend lezen is ook moeilijk voor sommigen... Geen medelijden hebben als ze erna "gepakt" worden =/= omgbsjskxvdjej SCHOP HEM ASAP VAN HET VELD!!!!
Zoals iemand anders aanhaalde hier, wie kan "uitdelen" moet ook kunnen incasseren. En niet ala Neymar gaan kronkelen op de grond nadat Mignolet hem zijn gedacht zei. Dat is gewoon pure matennaaierij.

Idd, hoort er toch gewoon bij.Uiteraard, ik ook, en die gele kaart pak ik er dan wel met de glimlach bij. Incasseren als je zelf uitpakt, dat hoort er ook bij.
Ik kan wel genieten van rivaliteit en provocaties op het veld. Zo'n Undav die voor onze fans kwam vieren, heerlijk![]()
Nu ben je toch niet serieus zeker? Dat hoop ik toch.Zijn eigen ploegmaat zegt dat hij zijn voet in 2 zou trappen maar o wee als hier dat iemand durft te zeggen
![]()
Tissoudali afgemaakt door eigen ploegmaat: "Ik had zijn voet gebroken"
Tissoudali daagde tegen Club Brugge uit door op de bal te gaan staan. Een actie die niet op veel sympathie kon rekenen.www.voetbalkrant.com