Jupiler Pro League 2021-2022

Perfect logisch dat er reactie op komt, dat is ook de bedoeling...
Als Lang dat volgende week doet zijn de reacties gewoon omgekeerd. Tis een beetje kinderachtig en het is idd nutteloos (al gaat hij daarna Mechele voorbij alsof het een kegeltje op training is) maar wat gejen moet toch kunnen zeker?

't Is een opvallende actie en die wordt besproken. Ik weet niet goed wat je verwacht ... dat iedereen daar dezelfde mening over heeft?
Er wordt hier eigenlijk zowat gezegd dat zo’n showtje een agressieve actie van Ricca/Mignolet rechtvaardigt maar dat slaat natuurlijk nergens op. Wat Tissoudali deed mag volgens de regels, hem daarvoor op de grond duwen niet. Dat die ref nadien enkel Tissoudali over zijn voeten ging geven was, om het met een leuke term te zeggen, een clear error.

Ik ben alleen in die mening maar elke speler die denkt de stoere uit te hangen en op een bal gaan staan om de tegenstander te vernederen awel dan heb ik 0,0 medelijden als een actie erna hun been in 2 getrapt wordt.
Een Lang wil ik dat bvb ook nooit zien doen blij Club. Ik weet het, het zijn voetballers en matennaaierij is daar dagelijkse kost maar een minimum aan respect voor de tegenstander mag ook wel.

Maar dat het hersenloze straatschoffies zijn zoals Boussouffa, Toine en Tissoudali die het doen en ge een De Ketelaere of Ito dit nooit ,ult zien doen dat verbaast niemand uiteraard.

Er wordt hier eigenlijk zowat gezegd dat zo’n showtje een agressieve actie van Ricca/Mignolet rechtvaardigt maar dat slaat natuurlijk nergens op. Wat Tissoudali deed mag volgens de regels, hem daarvoor op de grond duwen niet. Dat die ref nadien enkel Tissoudali over zijn voeten ging geven was, om het met een leuke term te zeggen, een clear error.

Nu ben je er toch zelf over aant zagen? Als ik jouw woorden mag gebruiken.

Dus jij mag erover praten, maar anderen niet? Of enkel de dingen die in uw kraam passen mogen gezegd worden? En al de rest is 'gezaag'.

Ik ben alleen in die mening maar elke speler die denkt de stoere uit te hangen en op een bal gaan staan om de tegenstander te vernederen awel dan heb ik 0,0 medelijden als een actie erna hun been in 2 getrapt wordt.
Een Lang wil ik dat bvb ook nooit zien doen blij Club. Ik weet het, het zijn voetballers en matennaaierij is daar dagelijkse kost maar een minimum aan respect voor de tegenstander mag ook wel.

Maar dat het hersenloze straatschoffies zijn zoals Boussouffa, Toine en Tissoudali die het doen en ge een De Ketelaere of Ito dit nooit ,ult zien doen dat verbaast niemand uiteraard.
maw:

iemand zijn been in 2 splijten, carriere om zeep helpen, levenslange handicap bezorgen: a-ok :niceone:
op een bal gaan staan om effe te dollen met de rivalenploeg: levenslang bannen uit het voetbal!

je kan tégen zo'n acties zijn, maar hou het in proportie.

Nu ben je er toch zelf over aant zagen? Als ik jouw woorden mag gebruiken.

Dus jij mag erover praten, maar anderen niet? Of enkel de dingen die in uw kraam passen mogen gezegd worden? En al de rest is 'gezaag'.
Ik laat me vangen ja.
Soit. Zaag maar verder.

Onnodige opmerking/waarschuwing

Liever zoals Vanaken of Odoi een slag in het gezicht geven natuurlijk. Of zoals Balanta letterlijk wat jij zegt iemand in 2 schoppen. #bluvngoan :love:

En lang is een maaskantje, dus in principe ook een hersenloze straatschoffie…

Ik begrijp je standpunt ergens, het is wat respectloos. Maar waar ga je dan de lijn trekken?
Is een pana dan ook vernederend genoeg en verdien je dan ook een beenbreuk als die gepasseerde frusto je nadien inhaalt en doormidden trapt?
Of met je vingertje voor je mond vieren na een doelpunt? Is dat ook een vrijgeleide om die speler nadien halfdood te stampen?

Ik denk trouwens dat die spelers onder elkaar da gejen veel beter kunnen plaatsen (na affluiten weliswaar) dan eender welke supporter die het niet kan verkroppen dat zijn ploeg op zijn doos heeft gekregen. Misschien omdat die gasten ook meer mee zijn met het feit dat er ook een stuk psychologische "oorlogsvoering" in een match zit.

Ik denk ook wel dat iedereen hier die het deeltje 'hun been in 2 trappen' letterlijk neemt en werkelijk denkt dat Solleke89 bedoelt dat als je tegenstander op een bal gaat staan, je een vrijgeleide krijgt om die het ziekenhuis in te trappen, zich toch ook ens moet gaan bezinnen. Alsof hier elke woord altijd letterlijk moet genomen worden, hier is dat toch overduidelijk gewoon enorm uitvergroot van hem om zijn punt te maken.

Een pana kan (en bijkomstig elke zot overdreven dribbel) kan nuttig zijn in u spel: namelijk u tegenstander passeren, een actie maken. Op een bal staan is gewoon u tegenstander in zijn gezicht uitlachen. Er zijn al genoeg spelers de hun tegenstander 'pakken' na een pana, dus snap ik zeker dat als je op een bal gaat staan voor u neus, dat ze u ook gewoon neerleggen (beter verwoord? :p). Het Tissoudali niet in/op de rand van de 16 gestaan, denk ook wel dat Mechele gewoon gaat omverduwen ofzo.

Als iemand dat bij mij doet, raak ik hem het volgende duel toch extra hard.
Uiteraard, ik ook, en die gele kaart pak ik er dan wel met de glimlach bij. Incasseren als je zelf uitpakt, dat hoort er ook bij.

Ik kan wel genieten van rivaliteit en provocaties op het veld. Zo'n Undav die voor onze fans kwam vieren, heerlijk :laugh:

Begrijpend lezen is ook moeilijk voor sommigen... Geen medelijden hebben als ze erna "gepakt" worden =/= omgbsjskxvdjej SCHOP HEM ASAP VAN HET VELD!!!!

Zoals iemand anders aanhaalde hier, wie kan "uitdelen" moet ook kunnen incasseren. En niet ala Neymar gaan kronkelen op de grond nadat Mignolet hem zijn gedacht zei. Dat is gewoon pure matennaaierij.

En ja, Lang heeft volgens mij niet veel in het kopje zitten. Maar eerlijk, probeert hij zijn tegenstanders belachelijk te maken? Die jongen werkt hard en als het lekker gaat dan doet hij wel eens een hakje of een ander tierlantijntje, maar dat heb ik CDK ook al zien doen. Ik zie een Lang nooit bvb op een bal gaan staan en fopduiken en gekronkel als sommigen zie je hem toch ook niet doen.
Hij vecht soms meer met het publiek dan met de tegenstander, al is dat onder Schreuder volledig weggevallen.

Gaan we nu dan stoppen met deze non-discussie? Ik moet me concentreren op onze Europese match vanavond :unsure:

(in de hel van PAOK zie ik hem dit alleszins niet doen trouwens :p)

Gaan we nu dan stoppen met deze non-discussie? Ik moet me concentreren op onze Europese match vanavond :unsure:

(in de hel van PAOK zie ik hem dit alleszins niet doen trouwens :p)
Ik heb er vertrouwen in, heb de indruk dat jullie makkelijker away scoren ipv thuis of is dat een indruk ? Alvast succes

Begrijpend lezen is ook moeilijk voor sommigen... Geen medelijden hebben als ze erna "gepakt" worden =/= omgbsjskxvdjej SCHOP HEM ASAP VAN HET VELD!!!!

Zoals iemand anders aanhaalde hier, wie kan "uitdelen" moet ook kunnen incasseren. En niet ala Neymar gaan kronkelen op de grond nadat Mignolet hem zijn gedacht zei. Dat is gewoon pure matennaaierij.

:confused:

Uiteraard, ik ook, en die gele kaart pak ik er dan wel met de glimlach bij. Incasseren als je zelf uitpakt, dat hoort er ook bij.

Ik kan wel genieten van rivaliteit en provocaties op het veld. Zo'n Undav die voor onze fans kwam vieren, heerlijk :laugh:
Idd, hoort er toch gewoon bij.
Zoals Hoedt bij zijn goal op Club ook wat komt vieren net voor de harde kern, ik vind dat ook zalig op zich.

Ik zou daar ook over schuimen op het moment zelf, en eens roepen. Maar geen dingen gooien ofzo.
Zei achteraf zelf dat dit gewoon de adrenaline is, en bekeek dit zelf best rationeel achterna.

Terug
Bovenaan