Jupiler Pro League 2021-2022

Waarom een werkende spits als Kouame eraf halen en Zirkzee laten staan?

Amuzu is toch echt een platte vijg hoor, enige kwaliteit is snelheid en dan die niet gebruiken in zijn spel

Roepen om Verschaeren snap ik nu ook niet goed want die zit totaal niet in vorm en totaal niet het postuur om iets tegen die achterlijn van Kortrijk te beginnen

Waarom een werkende spits als Kouame eraf halen en Zirkzee laten staan?

Amuzu is toch echt een platte vijg hoor, enige kwaliteit is snelheid en dan die niet gebruiken in zijn spel

Roepen om Verschaeren snap ik nu ook niet goed want die zit totaal niet in vorm en totaal niet het postuur om iets tegen die achterlijn van Kortrijk te beginnen
Yari brengt toch wel iets bij , Amuzu gene zak , moest die nog ne goal kunnen maken .....

Hier krijgt ge toch het schijt van.
Pak die bal als keeper, wacht. Zorg dat uw ploeg opschuift!!
Nee uitvoetballen in de eigen 16. Hoe wilt ge zo ooit aan de overkant geraken

Heeft toch niks te maken met jeugd in de ploeg te droppen? Maak uw team rond die jeugd. Speel uw voorbereiding met die jeugd. Laat die jeugd het seizoen starten tegen godsamme Union en Eupen. Daarvan zullen ze geen stresskakskes krijgen hoor, zoals Arnstad uit het niks in de basis tegen Bridges. Als het credo is dat Anderlecht volgens de filosofie van Guardiola moet spelen, mét al het talent uit Neerpede, dan heeft het toch weinig zin om bij de minste tegenslag terug te grijpen naar enkele vergeten vedetten hé? Of is er (uiteraard) toch wat (immense) druk om na jaren van kommer en kwel te presteren? En dat de filosofie dan (uiteraard) even niet gevolgd moet worden? En wat als blijkt dat de Kompanyfilosofie na x aantal jaren faliekant lijkt verlopen te zijn zonder prestaties? Alles overboord gooien? Jeugd?

Niet om er meewarig over te doen, maar ik vraag me echt oprecht af wat het plan is dit seizoen. Want het lijkt alsof er weer van vooraf aan begonnen is en dat het weer zoeken wordt. Hopelijk niet te lang voor Vince (en voor de supporters).
Vandaag blijkbaar zonder 1 speler uit eigen jeugd gestart. Het heeft dus nog geen half seizoen geduurd of de hele filosofie is overboord gegooid.

"Amuzu kan niks buiten enkel snel zijn. El Hadj en Verschaeren zijn alle lange tijd uit vorm en tonen niets." Dan zitten die mannen eens (terecht) op de bank, dan klinkt het weer dat de hele filosofie al overboord gegooid is :biglaugh:

Pas op, ik vind ook dat Vince niet goed bezig hoor. Maar op die manier komt er uit eender welke hoek steeds kritiek natuurlijk, wat je ook doet.

Vandaag blijkbaar zonder 1 speler uit eigen jeugd gestart. Het heeft dus nog geen half seizoen geduurd of de hele filosofie is overboord gegooid.
Bwah om nu na 1 match zonder jeugd te zeggen dat de filosofie overboord word gegooid vink wa kort door den bocht :)
Moest nen Al Hadj het niveau van vorig jaar hebben , staat die gewoon in de basis ze
Sardella is gewoon opgebrand bij de supporters omdat die is een paar foutjes maakt
Yari komt langzaam terug
Enige wat ik ni snap is Kana , zou nochtans heel goed bezig zijn .

"Amuzu kan niks buiten enkel snel zijn. El Hadj en Verschaeren zijn alle lange tijd uit vorm en tonen niets." Dan zitten die mannen eens (terecht) op de bank, dan klinkt het weer dat de hele filosofie al overboord gegooid is :biglaugh:

Pas op, ik vind ook dat Vince niet goed bezig hoor. Maar op die manier komt er uit eender welke hoek steeds kritiek natuurlijk, wat je ook doet.
inderdaad , maar ik zou toch is Stroeykens eringooien
En in Youth we Trust , is toch gewoon letterlijk in jeugd geloven we , dus reken daar ne gehuurde Zirkzee ook al maar bij , heeft niks te maken met eigen opgeleide jeugd imo

Naar wat ik gehoord heb, is de reden dat spelers als Kana, Debast, Stroeykens, ... dit jaar minder kansen in het eerste elftal krijgen omdat ze hard nodig zijn bij de U21 zodat ze volgend jaar een belofteploeg in 1B kunnen laten aantreden.

Amuzu is toch niks buiten snel zijn?
Als hij al een man voorbij loopt kan hij niet voorzetten, laat staan zelf afwerken. Vrij nutteloos hè

Zolang we met Olson - Cullen spelen centraal zal er niks van komen.

En in Youth we Trust , is toch gewoon letterlijk in jeugd geloven we, dus reken daar ne gehuurde Zirkzee ook al maar bij , heeft niks te maken met eigen opgeleide jeugd imo
Goed excuus. Gelukkig ontkracht de staf zelf deze fanfiction:

Ik stel me verder vragen over het inschakelen van eersteploegtalenten in derde klasse omdat die derdeklassespelers niet op eigen kracht naar tweede kunnen. Stel u voor dat ge in de zomer van 2020 uitpakt met Sardella, Kana, El Hadj en Colassin en dat niemand van die pronkstukken nog maar starters zijn bij een zwalpende eerste ploeg maar in derde klasse op de tweede plaats staan. Daar maakt zelfs Bonka Circus geen samenhangend verhaal meer van.

Goed excuus. Gelukkig ontkracht de staf zelf deze fanfiction:

Ik stel me verder vragen over het inschakelen van eersteploegtalenten in derde klasse omdat die derdeklassespelers niet op eigen kracht naar tweede kunnen. Stel u voor dat ge in de zomer van 2020 uitpakt met Sardella, Kana, El Hadj en Colassin en dat niemand van die pronkstukken nog maar starters zijn bij een zwalpende eerste ploeg maar in derde klasse op de tweede plaats staan. Daar maakt zelfs Bonka Circus geen samenhangend verhaal meer van.
Inderdaad een filmke van 2020 , de situatie is toch duidelijk anders is (vertrekkers, uitvorm)
Sardella , paar fouten en als die moet starten schijt hij al in zen broek ( fout van het publiek vind ik )
Bornauw , Sambi , Doku getransfereerd
El Hadj volledig uitvorm
Yari , paar blessures maar daar heb ik nog een goei oog in ( Martinez ook naart schijnt :rofl: )
Kana vind ik nog het grootste vraagteken

Wat een triestig schouwspel weer, het aantal kansen dat we dit jaar afdwingen tegen de zgn. kleinere teams kan je ook op twee handen tellen. En zelf maar ruimte weggeven.

Terug
Bovenaan