Jupiler Pro League 2021-2022

Iets dat we nu zijn recht aan het trekken met onze beloften die de reeks kapot spelen en zo volgend jaar in 1B gaan spelen waarna de doorstroming hopelijk vlotter kan gaan.
Mis ik iets? Zoals ik het zie heeft Genk U21 3 punten meer dan RSCA met een match meer gespeeld ? Hoezo kapot spelen?

Een deftige oplossing voor een veld te verwarmen zou er wel ogen komen, tegen sneeuwval kan je weinig doen aanhoudende vrieskou daar moet je kunnen op voorbereiden.
Daar geef ik je gelijk in en daar mogen clubs verantwoordelijk voor gesteld worden. Maar dat interlandvoetbal: voor mij is dat iets dat erbij komt en waar je je een beetje moet op instellen. Zoals Europees voetbal. Moet je je kern wat op aanpassen. Of omgekeerd als je geen ambities hebt kan je de matchen na januari gebruiken om jeugdspelers te testen.

Vervelend als het allemaal samen komt maar dat is een corona-uitbraak, blessurelast, etc ook. Stuk heb je zelf in de hand, een stuk niet. Ik vind alleen dat de kern van Genk nogal heel exotisch is samengesteld en dan denk ik: laat dan zo’n Oyen maar eens spelen bijvoorbeeld.

Mis ik iets? Zoals ik het zie heeft Genk U21 3 punten meer dan RSCA met een match meer gespeeld ? Hoezo kapot spelen?

Beetje verder kijken dan alleen de stand he.

4-0 tegen Antwerp, 4-0 tegen STVV, 1-3 op Gent, 0-5 op KV Mechelen, 6-1 tegen Standard. Dat is inderdaad kapot spelen.

Al kan je daar de kanttekening bij maken dat ook Anderlecht en Club Brugge weinig problemen kennen in die groep, al zijn hun scores iets minder opzienbarend.
Wat ik mij afvraag nu Club Nxt al in 1B speelt, zijn dat dezelfde spelers die ook in de Beloftencompetitie spelen of is dit een 2e -21 ploeg die Club heeft?

Wat ik mij afvraag nu Club Nxt al in 1B speelt,
Club Nxt speelt dit seizoen niet in 1B hé.

De U21 competitie zal grotendeels verdwijnen volgend seizoen (of 1 reeks minder m.a.w.). Op basis van het eindklassement zullen bepaalde ploegen in 1B,1e Nationale of 2e amateur belanden.

De overige ploegen (die dus laatsten staan in de U21 competitie) spelen wel nog een U21 competitie met de overige ploegen van de andere reeks.
Ik heb wel geen idee hoeveel ploegen in welke competitie belanden en of er extra dalers zijn voor de integratie van deze U21 ploegen.

Laatst bewerkt:
Het betert toch echt niet met Nsoki. Zo'n nonchalance:sop:. Voor de rest ook precies weer de inzet van een veredelde training.

Het betert toch echt niet met Nsoki. Zo'n nonchalance:sop:. Voor de rest ook precies weer de inzet van een veredelde training.
Ik vind dat je Mechelen hier toch te kort doet hoor, dat is gewoon een goeie ploeg.
En inderdaad met N'soki erbij spelen zij nog met een man meer 🙄

Ik vind dat je Mechelen hier toch te kort doet hoor, dat is gewoon een goeie ploeg.
En inderdaad met N'soki erbij spelen zij nog met een man meer 🙄
Absoluut, Mechelen is zeker goed. Maar Club geeft mij een gelaten indruk. Ze denken vanachter en in't midden als ze een lange bal spelen dat ze dan niet moeten aansluiten of zo..

Tja, was even deftig, maken we goal en doen alsof de match gedaan is. Same old.
Edit: als we dan toch verliezen hopelijk een pandoering want hangt al lang mijn voeten uit hoe die dikke nekken op dat veld staan.

Te ver uit zijn doel of gewoon pech dat hij em in doel duwt ?
Niet normaal wat Brugge uitspookt laatste wedstrijden.

Krijg echt het schijt van Brandon Mechele. Die kerel heeft geen benul van hoe hij moet uitvoetballen, wanneer hij moet uitstappen, hoe hij moet staan.

Clement is Lang ook serieus aan het opbranden

Dik verdiend voor kvm. De goesting is er echt uit bij club voor de moment. Niks van gevaar van de flanken cdk, lang.... dikke fail al twee transfer periodes op rij.

Begint ferm mijn kolten uit te hangen, altijd voor het seizoen ja we willen weer een stapje hogerop zetten in europa. Hendry is iets of wat geslaagd en dat is ook zacht uitgedrukt geen wereldschokend niveau.
Wesley, joske twee kapotte spelers, dan haal je nog twee speler die nog nooit in een a- kern gezeten hebben. En het is niet dat het zo plots komt we spelen sinds februari al schijt voetbal :(

Laatst bewerkt:
Trok weer op niets, man lief. Altijd maar dat steriel gebrij, zonder overleg, zonder eens slim te spelen.
Precies gewoon proberen met het idee dat eigenlijk toch niet zal lukken.

Begint mijn kloten ook redelijk uit te hangen eigenlijk. Komende woensdag nog eens op ons tanden tegen Leipzig en dan is het helemaal compleet :sop:

Terug
Bovenaan