Jupiler Pro League 2021-2022

Denk da we beter wa kakken op Anouar .... niks heeft dien nog gedaan lol
Wat kan die aan die goal doen?
Sardella moet in die tweede zone zijn, kan hij rustig die bal in hoekschop tikken.
Nu loopt hij 3meter achter Frey, of is dat zo'n spurtwonder?

Edit. Net die herhaling gezien? Kinderlijk, gewoon kinderlijk.
Frey loopt door en hij slentert terug, had zelfs voorsprong op Frey, ziet hem zelfs niet komen

Wat kan die aan die goal doen?
Sardella moet in die tweede zone zijn, kan hij rustig die bal in hoekschop tikken.
Nu loopt hij 3meter achter Frey, of is dat zo'n spurtwonder?

Edit. Net die herhaling gezien? Kinderlijk, gewoon kinderlijk.
Frey loopt door en hij slentert terug, had zelfs voorsprong op Frey, ziet hem zelfs niet komen
ik heb het niet over de goal :)

Nu moet die toch ook opnieuw getrapt worden? Staat weer niet op zijn lijn?

Wat een klotematch. Met welke ingesteldheid begint ge hier ook weer

Correct , dan is Kompany daar ietskes beter in ;)
3f8.jpg

Er zijn nog zekerheden
Sardella die zijn man laat lopen en Amuzu die onmisbare kansen erover krijgt.

Maar ey, t zijn toffe gasten hè

Daarstraks nog gehoord na Standard
"Als je niet tot voetballen komt, toon dan karakter en Grinta en vecht"

Dat mist ge toch al jaren onder Kompany
Dit zijn jongens vs mannen. Zo kom je nooit aan de top

Daarstraks nog gehoord na Standard
"Als je niet tot voetballen komt, toon dan karakter en Grinta en vecht"

Dat mist ge toch al jaren onder Kompany
Dit zijn jongens vs mannen. Zo kom je nooit aan de top
Jawel he, want de schulden zijn kwijtgescholden en er is een big spender in de club gestapt !!!

Dit is de Nainggolan die we willen zien, sterke match van hem.
En Dwomoh was ook sterk. Ik heb die eens speciaal in't oog gehouden. Dat is samen met Nainggolan de speler die steeds al weet naar waar hij de bal gaat spelen voor hij die krijgt. Ook een zeer sterke tackle, ook vanuit lastigere posities. Als die jongen nog wat spieren kweekt is dat echt een alleskunner.

Voor het eerst eens op tribune 4 i.p.v. den 1 gestaan. Viel beter mee van sfeer dan verwacht 😄 Het kan ook omdat ik met de fiets was dat het zo leuk was ☺️

Lol. Twee keer kampioen. Goede resultaten in Europa,... Precies heel kritisch.

Los van mijn mening over Clement als coach, is dit soort statement hetzelfde als "Martinez doet het goed met de Rode Duivels want we staan al 2 jaar nr 1 op FIFA ranking".

Het feit dat je 2x kampioen speelt met de rijkste club van Belgie die ook veruit de beste kern heeft, wil niet gelijk zeggen dat je een goeie coach hebt. Eerlijk gezegd verwacht je van Club toestanden zoals Bayern in Duitsland, Ajax in NL, Bern in Zwitserland en Salzburg in Oostenrijk. En dat krijg je toch niet echt te zien.

Terug
Bovenaan