Babaluna
Well-known member
Denk da we beter wa kakken op Anouar .... niks heeft dien nog gedaan lolWaar de fuck zit Sardella??? Frey heel alleen aan de 2e paal.
Gvd elke keer hetzelfde
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Denk da we beter wa kakken op Anouar .... niks heeft dien nog gedaan lolWaar de fuck zit Sardella??? Frey heel alleen aan de 2e paal.
Gvd elke keer hetzelfde
Wat kan die aan die goal doen?Denk da we beter wa kakken op Anouar .... niks heeft dien nog gedaan lol
ik heb het niet over de goalWat kan die aan die goal doen?
Sardella moet in die tweede zone zijn, kan hij rustig die bal in hoekschop tikken.
Nu loopt hij 3meter achter Frey, of is dat zo'n spurtwonder?
Edit. Net die herhaling gezien? Kinderlijk, gewoon kinderlijk.
Frey loopt door en hij slentert terug, had zelfs voorsprong op Frey, ziet hem zelfs niet komen

Ja ik wel. Dat zijn nu de bepalende fases in een matchik heb het niet over de goal![]()
Correct , dan is Kompany daar ietskes beter in![]()
Yep en alleen da quoten lol , vrij triestig
Jawel he, want de schulden zijn kwijtgescholden en er is een big spender in de club gestapt !!!Daarstraks nog gehoord na Standard
"Als je niet tot voetballen komt, toon dan karakter en Grinta en vecht"
Dat mist ge toch al jaren onder Kompany
Dit zijn jongens vs mannen. Zo kom je nooit aan de top
Denk da we beter wa kakken op Anouar .... niks heeft dien nog gedaan lol
En Dwomoh was ook sterk. Ik heb die eens speciaal in't oog gehouden. Dat is samen met Nainggolan de speler die steeds al weet naar waar hij de bal gaat spelen voor hij die krijgt. Ook een zeer sterke tackle, ook vanuit lastigere posities. Als die jongen nog wat spieren kweekt is dat echt een alleskunner.Dit is de Nainggolan die we willen zien, sterke match van hem.
Het kan ook omdat ik met de fiets was dat het zo leuk was 
Lol. Twee keer kampioen. Goede resultaten in Europa,... Precies heel kritisch.