Jupiler Pro League 2021-2022

Zelf compleet weggeven deze match, hoe is dat mogelijk zeg.
Je komt 2-0 voor zonder echte kansen, want laat ons eerlijk zijn, eigenlijk was er maar één echte, afgedwongen kans, en het was die potentiële 3-0 van Dost, en die missen we. Verre van de rest eigenlijk nauwelijks iets te doen geweest voor de keepers, tenzij Mignolet, die had zijn handen vol met em tegen zichzelf te beschermen.

Club wou wel, maar kon niet, en Standard kwam vanaf minuut 1 voor een punt spelen uiteraard, want niet te veel intentie precies.

Beetje belachelijk dat iedereen nu op Mignolet zijn kap gaat zitten, kom zeg ... ja het was slecht, maar we gaan nu toch niet staan roepen dat hij een zwakke keeper is zeker? In het stadion was het ook al voelbaar ... volgende matchen gaan een groot deel idioten wel weer fluiten bij de minste slechtste pas van hem :sarcastic:

Anderzijds wel akkoord, opnieuw, met het feit dat Clement echt geen match kan doen kantelen, al kan je tegelijk de vraag stellen, wie moet je brengen om het te doen kantelen in aanvallend opzicht? Ik zou het toch ook niet weten hoor, Sowah misschien, maar laat ons eerlijk zijn, die zit op zijn zachts gezegd ook niet echt in goeie doen.

Eerlijk we hebben deze competitie nog geen enkele goede match gespeeld, buiten tegen een zwak oostende. Op gent van het veld geveegd idem op rsca en charleroi.
Als je nu naar onze elf kijkt op hendry na is er niemand die de verwachtingen kan inlossen, als je een half kapotte speler moet in brengen om het te forceren zegt veel.
Gewoon weer weinig opties op de flank Sowah zit in mindere vorm, persyn die heeft ook tijd nodig die jongen heeft nog nooit bij de a kern gezeten voor hij terug naar Club kwam.
Met andere woorden spelen we met dezelfde basis elf als vorig jaar en daar was iedereen het over eens dat er serieus wat kwaliteit bij moest komen.
CDK is moe dat zie je aan al zijn acties.

Nu al tegen Standard, Antwerp, Anderlecht en Gent enorm zwak gespeeld dit seizoen (Genk weet ik niet meer tbh) en we verliezen er amper 1 match van ... Die pandoering tegen Gent is toch niet lang onthouden. Mochten we nu eens blijvend geconfronteerd worden met ons slap voetbal zou er sneller iets veranderen lijkt me, we modderen al zo lang aan maar zelfs dan kunnen al die ploegen ons nog niet kloppen. Vandaag kunnen ze het op Mignolet steken en alle focus op hem terwijl we weer nauwelijks een kans bij elkaar kunnen voetballen. Niet zelf gehoord dat ze Mignolet uitgefloten hebben maar die idioten mogen toch wat minder zuipen, daar word ik echt kwaad van, na wat die al allemaal voor ons heeft gedaan :angry:

Akkoord wel met Blekkie over Clement en spelersgroep, we hebben toch best wat uitgegeven en niemand blijkt inzetbaar fysiek of goed genoeg. Hendry wel toptransfer dusver maar aanvallers? Er is imo toch ook te veel druk op de nog steeds jonge CDK, alles moet precies van hem komen.

Nog bena niks bijeen gevoetbald .. zet die Raman en Rafa erop pls
Olson, hoe zwak en traag is die seg. Niks in balbezit en niks in balverlies.
Zirkzee nog gene bal geraakt. Verschaeren op de flank ook geen meerwaarde.
Hebben wij deze week nog een match gespeeld die ik gemist heb?

Olson, hoe zwak en traag is die seg. Niks in balbezit en niks in balverlies.
Zirkzee nog gene bal geraakt. Verschaeren op de flank ook geen meerwaarde.
Hebben wij deze week nog een match gespeeld die ik gemist heb?
Olson is toch een rustpunt , Zirkzee heeft geen zin , Yari inderdaad niks op die flank , Gomez ene keer naar voor kunnen komen , we need Grinta Benito
Ook NUL beweging vanvoor .

Ge krijgt het gevoel dat ze bij Anderlecht niet willen scoren.. 0 beweging voor de bal, niks diepgang, ze hebben precies schrik om in de buurt van de 16 te komen :unsure:
Denk da ge gans het aanvallende compartiment kunt vervangen en tzou ni onterecht zijn

Olson is toch een rustpunt , Zirkzee heeft geen zin , Yari inderdaad niks op die flank , Gomez ene keer naar voor kunnen komen , we need Grinta Benito
Inderdaad, zeer rustig. Te rustig. Het mag wel iets meer zijn vind ik.
Zirkzee is toch een absolute ramp, terwijl Kouame aan het jagen is richting doelman staat hij in de middencirkel en gaat hm zelfs het duel niet aan

Telkens er ruimte is zolang treuzelen tot Antwerp in positie staat en dan willen beginnen

Verschaeren - Sardella moet de zwakste flank in 1A zijn.

Zijn eerste helft nochtans een verademing tov Murillo in 2021 …
Hebben wij een andere match gezien?

Geen duel gewonnen, geen idee hebben waar zijn tegenstander zich bevind, al een keer of 3 in de rug gepakt zonder gevaar gelukkig.
Aanvallend weinig risico gepakt of initiatief.

Harwoord-Bellis staat meer RB dan CV, van Hoedt begrijp ik dat nog omdat Gomez nog voor gevaar zorgt vooraan.

Misschien zelfde niveau als Murillio de laatste tijd, maar onvoldoende voor Anderlecht.

Geen duel gewonnen, geen idee hebben waar zijn tegenstander zich bevind, al een keer of 3 in de rug gepakt zonder gevaar gelukkig.

Harwoord-Bellis staat meer RB dan CV, van Hoedt begrijp ik dat nog omdat Gomez nog voor gevaar zorgt vooraan.

Misschien zelfde niveau als Murillio de laatste tijd, maar onvoldoende voor Anderlecht.

Denk dat we deze speler vooral met een andere vooringenomenheid bekijken. ;)

Ik vind Sardella nu ni echt de slechtste op dit moment ...

Terug
Bovenaan