Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Had gehoopt dat die al lang was vertrokkenUit noodzaak Sardella erin , hopelijk is dien jongen is vertrokken ....

Olson, hoe zwak en traag is die seg. Niks in balbezit en niks in balverlies.Nog bena niks bijeen gevoetbald .. zet die Raman en Rafa erop pls
Olson is toch een rustpunt , Zirkzee heeft geen zin , Yari inderdaad niks op die flank , Gomez ene keer naar voor kunnen komen , we need Grinta BenitoOlson, hoe zwak en traag is die seg. Niks in balbezit en niks in balverlies.
Zirkzee nog gene bal geraakt. Verschaeren op de flank ook geen meerwaarde.
Hebben wij deze week nog een match gespeeld die ik gemist heb?
Inderdaad, zeer rustig. Te rustig. Het mag wel iets meer zijn vind ik.Olson is toch een rustpunt , Zirkzee heeft geen zin , Yari inderdaad niks op die flank , Gomez ene keer naar voor kunnen komen , we need Grinta Benito
Zijn eerste helft nochtans een verademing tov Murillo in 2021 …Had gehoopt dat die al lang was vertrokken
Hebben wij een andere match gezien?Zijn eerste helft nochtans een verademing tov Murillo in 2021 …
Hebben wij een andere match gezien?
Geen duel gewonnen, geen idee hebben waar zijn tegenstander zich bevind, al een keer of 3 in de rug gepakt zonder gevaar gelukkig.
Aanvallend weinig risico gepakt of initiatief.
Harwoord-Bellis staat meer RB dan CV, van Hoedt begrijp ik dat nog omdat Gomez nog voor gevaar zorgt vooraan.
Misschien zelfde niveau als Murillio de laatste tijd, maar onvoldoende voor Anderlecht.

Ik vind Sardella nu ni echt de slechtste op dit moment ...Hebben wij een andere match gezien?
Geen duel gewonnen, geen idee hebben waar zijn tegenstander zich bevind, al een keer of 3 in de rug gepakt zonder gevaar gelukkig.
Aanvallend weinig risico gepakt of initiatief.
Harwoord-Bellis staat meer RB dan CV, van Hoedt begrijp ik dat nog omdat Gomez nog voor gevaar zorgt vooraan.
Misschien zelfde niveau als Murillio de laatste tijd, maar onvoldoende voor Anderlecht.
Feit. Ik ben er geen fan van dus extra kritischDenk dat we deze speler vooral met een andere vooringenomenheid bekijken.![]()
Nee dat ook niet, maar ook geen meerwaarde. Liever dan nog Mykha tegen zijn voet op rechts. Moeten we toch versterking halenIk vind Sardella nu ni echt de slechtste op dit moment ...