Jupiler Pro League 2021-2022

slecht slecht slecht en dat is niet de eerste keer in de competitie. Enkel Balanta (verloor gewoon niets) en Vanaken hebben vandaag iets getoond dat deftig is.

Hun focus ligt te veel in de CL/ europa, het is al hele tijd dat in de comp niets is.
Ze kunnen gvd flitsen tegen PSG, maar tegen ploegen in de JPL kunnen ze geen deuk in pak boter trappen.

Hun focus ligt te veel in de CL/ europa, het is al hele tijd dat in de comp niets is.
Ze kunnen gvd flitsen tegen PSG, maar tegen ploegen in de JPL kunnen ze geen deuk in pak boter trappen.
Motivatie voor competitie is gewoon op, voor mij zou competitie altijd op eerste plek komen.

2x kampioen omdat ze met voorsprong de beste kern hebben. En vorig seizoen was met de hakken over de sloot. Heeft gewoon geen plan b. Hoe veel matchen heeft Clement al doen kantelen met sterke tactische ingrepen?

Waarom commotie en discussie rond die penalty ?
Simon is te laat en raakt enkel de man. "Ik wil de bal spelen" "ik ga voor de bal"
Dat doen de meeste wel hoor Simon, maar bent te laat en raakt enkel de man, je intentie doet er dan niet meer toe helaas

Ik vind dat er toch volop voor CL gegaan mag worden, ongeacht de tegenstanders. Je speelt ten slotte toch kampioen voor iets meer dan enkel een cijfertje in de statistieken. Ik kan/kon het daarom nog wel allemaal vrij goed relativeren... Maar prestaties als vandaag zijn gewoon belachelijk. Simon zijn stoten hielpen niet natuurlijk... 't Is allemaal te veel op ralentis. (En mij gaat ge trouwens niet wijsmaken dat Izquierdo al klaar is voor deze matchen.)

Waarom commotie en discussie rond die penalty ?
Simon is te laat en raakt enkel de man. "Ik wil de bal spelen" "ik ga voor de bal"
Dat doen de meeste wel hoor Simon, maar bent te laat en raakt enkel de man, je intentie doet er dan niet meer toe helaas
Er is toch geen discussie? was gewoon penalty. Hij gaf het toch ook toe, zo een keeper voelt dat na de match altijd iets anders aan.

Er is toch geen discussie? was gewoon penalty. Hij gaf het toch ook toe, zo een keeper voelt dat na de match altijd iets anders aan.
Bij de reporter was er toch twijfel toen hij Simon interviewde.
Simon begreep uiteindelijk wel dat er "bij contact gefloten kan worden" maar wou het nog een paar keer bekijken

Van spelers, meteen na een match snap ik dat wel. Van commentatoren en interviewers die 4x de beelden hebben gezien (in slomo vaak nog) en dan nog twijfelen of een uitspraak willen uitlokken. Daar heb ik minder begrip voor

Bij de reporter was er toch twijfel toen hij Simon interviewde.
Simon begreep uiteindelijk wel dat er "bij contact gefloten kan worden" maar wou het nog een paar keer bekijken

Van spelers, meteen na een match snap ik dat wel. Van commentatoren en interviewers die 4x de beelden hebben gezien (in slomo vaak nog) en dan nog twijfelen of een uitspraak willen uitlokken. Daar heb ik minder begrip voor
Daar zeg je het die commentatoren willen dingen in zijn mond leggen. Was gewoon 100% strafschop wel een domme maar het is er 1.

2x kampioen omdat ze met voorsprong de beste kern hebben. En vorig seizoen was met de hakken over de sloot. Heeft gewoon geen plan b. Hoe veel matchen heeft Clement al doen kantelen met sterke tactische ingrepen?
Hoeveel coaches kan je opnoemen die dat wel kunnen? Je kan gelijk hebben he, maar die commentaar heb ik op zich wel al gehoord over quasi elke internationale toptrainer ook.

Echt slecht, maar als ik standaard vandaag zag begrijp ik wel dat ze aan de RSZ-voordelen van de voetballers willen komen. Hoe die met zoveel krampen kunnen zitten na zo een trage match is mij een vraagteken.

Correct , dan is Kompany daar ietskes beter in ;) zowel goed als slecht ofc

Terug
Bovenaan