Jupiler Pro League 2021-2022

Maar dan is het weer dat er geen rust genoeg is, kan tot 6u schelen. Ik dacht dit echt serieus al eens gelezen te hebben, maar weet niet als dat een officiële reactie was, of op een forum :tongue:
Ja een trainer gaat dat oke vinden als je donderdag avond vb nog een verplaatsing hebt. Elk uur later is meer rust voor die jongens.

Ik denk dat de burgemeester van anderlecht liever geen zaterdag matchen heeft, meen dat eens ergens gelezen te hebben. rsca uit durven ze wel eens op zaterdag avond doen.
Maar die uren zijn echt belachelijk zondag avond 21u vb gent- eupen en dit weekend genk-cercle leuk voor de supporters
Thuis wel ja, maar ook al de uitmatchen zijn steeds op zondag. Dat heeft niets met de burgemeester van Anderlecht te maken he. Vroeger was dat veel beter.

Zuur, zuur, zuur. 0-2 en match gedaan. Maar bon, we hebben niet al te veel chance dit seizoen. Aankomende matchen hebben we weer net een paar moeilijke ploegen met Genk, Antwerp, Eupen, Anderlecht en Standard. Hopelijk toch een paar punten.

De vorige keer dat ge net hetzelfde van een Mazzuploeg zei omdat die eens goed gestart waren, eindigde die ploeg laatste in play-off 1. Rustig blijven.
Ondertussen is het december, toen was het september. Sure in PO1 kan alles. Maar betekent nog steeds dat Union bij de eerste vier zou eindigen als ze in PO1 geraken wat wellicht Brugge, Antwerp, Genk, Union zal worden.

Edit: herinner me totaal de comment niet meer. Dat het zelfs toen ook een Mazzuploeg was.. is toeval.

Ondertussen is het december, toen was het september. Sure in PO1 kan alles. Maar betekent nog steeds dat Union bij de eerste vier zou eindigen als ze in PO1 geraken wat wellicht Brugge, Antwerp, Genk, Union zal worden.

Edit: herinner me totaal de comment niet meer. Dat het zelfs toen ook een Mazzuploeg was.. is toeval.
Iedereen weet dat jij in een speciale wereld woont maar tot nader orde is nog altijd maar November hoor.

Diepte is oh zo belangrijk. Nu zijn er ook nog vele ploegen afgeleid door Europees voetbal. Die runs van STVV/Cercle/Zulte/Beerschot/Antwerp zijn toch steeds zonder titel geëindigd. Leicester is een van die zeldzame ploegen die het wel heeft kunnen afmaken.

Maar de kans bestaat natuurlijk. Al maken onze play-offs het quasi onmogelijk.

Essevee had evengoed wél kampioen kunnen worden, dat had denk ik niks met diepte van de kern te maken. Ma bon, net niet, daar koop je niks mee natuurlijk.

Ook al heb ik niks met die ploeg, vind ik nog altijd jammer.

Net zoals tegen Gent vloog alles er in de eerste helft aan 100% in, niet normaal. Gevaar komt langs alle kanten, zeker als gasten zoals Nieuwkoop opeens gaan scoren :ROFLMAO:

Mazzu zijn dansmoves waren hilarisch, die beleeft ook de tijd van zijn leven precies.

Terug
Bovenaan