Jupiler Pro League 2021-2022

Ja ook als die binnen gaat opnieuw gent heeft vorige week ook twee keer moeten trappen, en achter de lijn staan als doelman mag ook niet je moet minstens 1 voet op de lijn hebben.
Tackle van schrijvers niet gezien ( trouwens enkel de samenvatting gezien)
Die duw zou ik nog eens opnieuw moeten zien wat de ref op dat ogenblik juist beslist, als de VAR tussen komt vinden zij dat een clean error duidelijke fout van de ref.
Oké. Ja die match heb ik niet gezien.
De consequentie op onze velden is gewoon om te huilen, en om je te ergeren.

De ref beslist niets, geeft gewoon doelpunt. Komen 2 Leuven spelers om hem te wijzen op de duw en hij stuurt ze vrij duidelijk weg.
Ik leid daaruit af dat hij het gezien heeft en zeker is van zijn zaak, anders reageer je anders?
Ik dacht dat de VAR niet mocht tussen komen als de ref van oordeel is dat hij het correct heeft gezien?

Wie kan die regels nog volgen. Behalve @Gavin

Dat is toch ook zo bij elke penalty of niet-penalty. De ref had het duidelijk niet goed gezien want als je de herhaling bekijkt is er ook geen twijfel mogelijk.

Dat is toch ook zo bij elke penalty of niet-penalty. De ref had het duidelijk niet goed gezien want als je de herhaling bekijkt is er ook geen twijfel mogelijk.
De ref kan ook oordelen "Ik heb de duwbeweging gezien maar speler X doet er een schepje bovenop en begaat een defensieve swalbe"
De VAR zegt "Contact = fout"

Heb ik het dan zo verkeerd gezien? Hoedt duwt toch gewoon met zijn 2 handen in de rug van de verdediger waardoor hij opeens 3 meter vrijstaat in de 16 en de pas kan ontvangen?

Heb ik het dan zo verkeerd gezien? Hoedt duwt toch gewoon met zijn 2 handen in de rug van de verdediger waardoor hij opeens 3 meter vrijstaat in de 16 en de pas kan ontvangen?
Maar die verdediger gaat wel heel makkelijk liggen.

Kan er inkomen dat hij die afkeurt. Die tackle op Gomez in de 16 vond ik een pak dubieuzer, de bal wordt daar wel gespeeld, maar eerst raakt de verdediger wel het been van Gomez, iets waar de Var gerust had op mogen ingrijpen, en waar niemand het over heeft.

3 dagen schorsing voor murillio is er wat over vind ik …. Maar kom 3 dagen kan ook een goed teken zijn om is nen andere rechtsback te proberen

3 dagen voor een elleboogstoot is er over?
Wetende dat hij werd geprovoceerd door Dewaest is dit erover ja.

Serieus. Doe dit in het openbaar. Wrijf eens over iemand zijn billen. Kijk hoe die reageert, wss een slag op uw gezicht.
En dan zien wie gestraft zal worden.

Wat had Ashimeru eigenlijk moeten doen? Langs de goal gaan staan? Leuven heeft toch een penalty gekregen voor dit onsportief gedrag.

Serieus. Doe dit in het openbaar. Wrijf eens over iemand zijn billen. Kijk hoe die reageert, wss een slag op uw gezicht.

Wat had Ashimeru eigenlijk moeten doen? Langs de goal gaan staan? Leuven heeft toch een penalty gekregen voor dit onsportief gedrag.
Niet akkoord. Straf Dewaest dan ook, maar het mag niet gezien worden als "verzachtende omstandigheid".
Om je vergelijking met het openbaar door te trekken, zou je ook gestraft worden omdat je slaat he.

En dat geval met Ashimeru is toch te zot voor woorden? Doet beweging naar de bal, krijgt terecht rood. Dat is sowieso 1 speeldag. De ref had dan evengoed de terechte kaart niet moeten geven he, als dat toch niet meer uitmaakt? Wat had hij moeten doen? Zijn handen tegen zijn lichaam houden bijvoorbeeld?

Dat je een paarse bril draagt en de zaken wat verbloemd kan ik begrijpen, maar dit zijn toch fases waar je toch ietwat serieus mag over oordelen.

Zet wel de deur wagenwijd open om de laatste 10 minuten uw verdedigers als extra keeper te laten fungeren, want ze krijgen toch geen speeldag schorsing.

:rofl: :rofl: :rofl:

Het interesseert me eigenlijk niet, en heb het ook niet gezien maar met wat voor een debiele argumentatie komt gij hier weer aandraven.

Ik ben ook geen fan van Dewaest kerel is een matennaaier etc maar dat geeft u geen vrijgeleiden om er op te slaan ( elleboog ). Moest je eens weten wat die spelers onderling tegen elkaar zeggen je zou elke week eene op zijn bek willen slaan.

Niet akkoord. Straf Dewaest dan ook, maar het mag niet gezien worden als "verzachtende omstandigheid".
Om je vergelijking met het openbaar door te trekken, zou je ook gestraft worden omdat je slaat he.

En dat geval met Ashimeru is toch te zot voor woorden? Doet beweging naar de bal, krijgt terecht rood. Dat is sowieso 1 speeldag. De ref had dan evengoed de terechte kaart niet moeten geven he, als dat toch niet meer uitmaakt? Wat had hij moeten doen? Zijn handen tegen zijn lichaam houden bijvoorbeeld?

Dat je een paarse bril draagt en de zaken wat verbloemd kan ik begrijpen, maar dit zijn toch fases waar je toch ietwat serieus mag over oordelen.
Ik zeg niet dat Murillio geen straf verdiend hier hè. Maar 4 weken is er wel over, wetende dat hij werd geprovoceerd.
Als het bondsparket zich serieus wil voordoen straffen ze inderdaad Dewaest ook, dat zo'n dingen eruit gaan. Al blijft het dom wat Murillio doet hè

Rechtstreeks rood is normaal sowieso 1 speeldag zeker? 2x geel ook.
Misschien verzachtend dat het zijn eerste kaart was en hij niemand heeft gekwetst? Kunt die mannen toch niet meer volgen in Brussel.
Maar kunt die jonge toch ook niet verwijten dat hij dat daar doet? Elke speler zou dezelfde reflex hebben denk ik. Dat ze hem niet straffen is niet zijn fout, ofwel?
Zet wel de deur wagenwijd open om de laatste 10 minuten uw verdedigers als extra keeper te laten fungeren, want ze krijgen toch geen speeldag schorsing.
Feit. Maar zie bovenstaande. Dat is toch niet Ashimeru zijn fout ofwel?

:rofl: :rofl: :rofl:
Het interesseert me eigenlijk niet, en heb het ook niet gezien maar met wat voor een debiele argumentatie komt gij hier weer aandraven.
Bedankt voor uw bijdragen. Nog iets nuttig te zeggen?
Ik ben ook geen fan van Dewaest kerel is een matennaaier etc maar dat geeft u geen vrijgeleiden om er op te slaan ( elleboog ). Moest je eens weten wat die spelers onderling tegen elkaar zeggen je zou elke week eene op zijn bek willen slaan.
Er is nog een verschil tussen woorden (wat in feite ook niet hoort) en iemand fysiek betasten hè. En vooral dat hij er nog trots op is maakt het nog erger.
Wat Murillio doet is dom en je verwacht meer van een prof.

Terug
Bovenaan