Bij rsca mogen ze nog van geluk spreken dat die bal die iemand gooit tijdens de penalty in het zijnet was, anders moet die hernomen worden denk ik.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bij rsca mogen ze nog van geluk spreken dat die bal die iemand gooit tijdens de penalty in het zijnet was, anders moet die hernomen worden denk ik.
België stond op zijn achterste poten omdat er bij die 10 minuten nog eens 4 werden bijgestaan, tot de 1-1 viel en er werd afgefloten ;-) ondanks het bordje met 10 minuten liet die bijna 15 minuten overspelen en eerlijk gezegd is dit daarna niet meer voorgevallen. Zal een mooie Rolex gehad hebben denkIk lees hier vaak 6minuten zijn te weinig etc. Toen wij de eerste speeldag er 10 kregen ( wat terecht was ) stond half belgie op zijn achterste poten maar als je dat tijdrekken er echt uit wil halen moet je met 10 minuten extra beginnen doen mss leren ploegen dan het eens af.
En welk nut heeft het een keeper geel te geven ze rekken er nog meer tijd mee, scheids moet het noteren enz en heb nog geen enkele keeper daar zijn tweede geel voor zien krijgen.

Ik begrijp vooral niet hoe dit een clear error kan zijn. De ref staat er met zijn neus op, stuurt zelfs de Leuven speler wel die komt reclameren.Nog is die fase met Hoedt zen goal bekeken , verdediger komt terug verdedigen , is dat dan al geen andere fase ?
Tuurlijk is dat geen nieuwe fase, waarom denk je dat?Nog is die fase met Hoedt zen goal bekeken , verdediger komt terug verdedigen , is dat dan al geen andere fase ?
Thogja, Vanaken heeft vorig jaar 2 extra speeldagen gehad voor klootzak of onnozelaar te roepen. Sindsdien zijn er ook geen scheldwoord meer geroepen op de velden. Misschien zullen de liefdevolle aaitjes ook verdwijnen nu.Ik begrijp vooral niet hoe dit een clear error kan zijn. De ref staat er met zijn neus op, stuurt zelfs de Leuven speler wel die komt reclameren.
Vreemd dat er op dewaest nog niet meer reactie is gekomen. Of mag op een voetbalveld meer dan op een openbare plaats?
Doe dat int openbaar en je hebt een klacht voor aanranding aan je broek, hier wordt er lachend over gedaan.
Als je in die 10 minuten nog eens 5 minuten op de grond ligt tja ( en het waren 13 minutenBelgië stond op zijn achterste poten omdat er bij die 10 minuten nog eens 4 werden bijgestaan, tot de 1-1 viel en er werd afgefloten ;-) ondanks het bordje met 10 minuten liet die bijna 15 minuten overspelen en eerlijk gezegd is dit daarna niet meer voorgevallen. Zal een mooie Rolex gehad hebben denk![]()
)Als je als verdediger valt en je kruipt terug recht , je positioneert je terug ( El Hadj wacht letterlijk) dan is dit voor mij een andere fase .Tuurlijk is dat geen nieuwe fase, waarom denk je dat?
Thogja, Vanaken heeft vorig jaar 2 extra speeldagen gehad voor klootzak of onnozelaar te roepen. Sindsdien zijn er ook geen scheldwoord meer geroepen op de velden. Misschien zullen de liefdevolle aaitjes ook verdwijnen nu.
Dat is ook waar dan heb je die commotie niet achteraf.Als je als verdediger valt en je kruipt terug recht , je positioneert je terug ( El Hadj wacht letterlijk) dan is dit voor mij een andere fase .
Als je dan toch wil fluiten , doet het wanneer de verdediger dan word "geduwd" he .
Volgens de regels zal dat maar 1 zijn. Of helemaal geen zoals Engels.Ben eens benieuwd hoeveel wedstrijden Ashimeru gaat krijgen. Dat zouden er toch wel 2 of 3 mogen zijn imo. Ben geen fan van zulk spelbederf.

Denk gewoon 1, denk dat het zijn eerste rood in belgie is en was ook niet een kaart waar je iemand zwaar kan kwetsen.Ben eens benieuwd hoeveel wedstrijden Ashimeru gaat krijgen. Dat zouden er toch wel 2 of 3 mogen zijn imo. Ben geen fan van zulk spelbederf.
Er staat er ook al ene van Leuven in de 16.Juist de beelden van penalty nog eens gezien, moest volgens de regels opnieuw genomen worden van crombrugge staat met beide voeten achter zijn lijn, en bij de trap staan er al drie spelers van rsca in de 16 meter.
Tis muggen ziften maar vorige week en weer ervoor moeten er wel penaltys hernomen worden.
Ja ook als die binnen gaat opnieuw gent heeft vorige week ook twee keer moeten trappen, en achter de lijn staan als doelman mag ook niet je moet minstens 1 voet op de lijn hebben.Er staat er ook al ene van Leuven in de 16.
Wel consequent dan, als hij binnen gaat ook opnieuw laten trappen dan.
De duw van Hoedt is een fout hè, maar ik heb het nog eens bekeken, de ref staat goed, stuurt de Leuven spelers weg. Dus moet hij het toch gezien hebben ? Waarom komt de VAR dan tussen ?
Trouwens de tackle van Schrijvers. Tis op de bal, maar langs achter, been tegenstander geklemd. Qua integriteit is gevaar brengen kan die ook tellen hoor.
Spreekt dit de reactie goed? Absoluut niet. Toch moeten ook de provocaties strenger aangepakt worden, zo stelt ex-ref Stéphane Breda bij RTBF. "Ik vermoed dat de Geschillencommissie wel rekening zal houden met de verklaringen van Dewaest om de straf van Murillo te verzachten."
"Maar ik hoop van harte dat de Koninklijke Belgische Voetbalbond met een krachtig signaal op de proppen komt tegen dit soort provocaties. Dit soort gedrag is totaal onethisch en gaat in tegen de geest van de sport. Het gaat hier niet om een voet die blijft hangen na een tackle. Het is gedrag dat gewoon niet thuishoort op een voetbalveld."