Jupiler Pro League 2021-2022

Ah, klassieke vraag op ons theoretisch examen.
En wat als die penaltynemer zich blesseert na het nemen van de 1e of toevallig zijn 2e gele kaart krijgt? Zoals Gavin zegt, de trap moet hernomen worden, wie die geeft doet er niet toe.
Pfft, wat weet gij daar nu van?

Bij de VAR kijken ze niet meer naar een schwalbe meer of of minder. Wat steken die toch allemaal uit dit weekend. Is gewoon geel voor Bezus en vrije trap voor Eupen.

Dat is nog het beste, we hebben geen betere spits :D
Deze winter is dit weer prioriteit nummer 1, nochtans vind het bestuur dat we vooraan serieus versterkt zijn :laugh:
Da's al 5 jaar de eerste prioriteit, en als we dan enen hebben, rollen de euro's al voor louwagie en de witte hun ogen, en is em de eerste opportuniteit weer weg

Zwakke arbitrage (alweer). Bal ligt niet op de plaats van de overtreding (maar 3m verder), maar Gent doet het slim. We mogen niet klagen over de arbitrage deze avond, voor de 1e keer dit seizoen.

Kunnen beter die VAR afschaffen. Alles wordt er alleen maar dubieuzer op. Met alles in het achterhoofd tegenwoordig stel ik mij toch vragen bij al deze onkunde. De Rolexen gaan weer goed rond denk :unsure:

Binnen Genk willen ze eigenlijk liefst niet wisselen. In de tribunes willen ze die wegbrengen met de kruiwagen. Maar als deze week gaat zoals ik vrees, weet ik niet of ze er nog onderuit kunnen.

Ik blijf erbij dat we een absolute topkern hebben. Een luxe zoals ze die enkel in Brugge en Antwerp kennen en veel aanvallende kwaliteiten, maar onder VDB wordt het week na week erger. En gisteren had ge (ondanks middelmatig spel) ook nooit mogen verliezen, maar toch laat ge uzelf WEER naaien op een corner (twee man staat er bij en kijkt ernaar), pakt ge uw lichte penalty-cadeau niet aan (er waren fases in de 16 die erger waren dan die penalty-fase) en zakt ge opnieuw helemaal in.
Ik weet ook niet op VDB dit rechtgetrokken krijgt en als ge geen zeer positief signaal kunt bieden voor de winter zijn mannen als Lucumi, Muñoz, Onuachu en co gewoon weg. En dan ist helemaal naar de klote.

Zo goede transfers doen, maar een goede trainer vinden. Ho maar.

Binnen Genk willen ze eigenlijk liefst niet wisselen. In de tribunes willen ze die wegbrengen met de kruiwagen. Maar als deze week gaat zoals ik vrees, weet ik niet of ze er nog onderuit kunnen.

Ik blijf erbij dat we een absolute topkern hebben. Een luxe zoals ze die enkel in Brugge en Antwerp kennen en veel aanvallende kwaliteiten, maar onder VDB wordt het week na week erger. En gisteren had ge (ondanks middelmatig spel) ook nooit mogen verliezen, maar toch laat ge uzelf WEER naaien op een corner (twee man staat er bij en kijkt er)rnaa, pakt ge uw lichte penalty-cadeau niet aan (er waren fases in de 16 die erger waren dan die penalty-fase) en zakt ge opnieuw helemaal in.
Ik weet ook niet op VDB dit rechtgetrokken krijgt en als ge geen zeer positief signaal kunt bieden voor de winter zijn mannen als Lucumi, Muñoz, Onuachu en co gewoon weg. En dan ist helemaal naar de klote.

Zo goede transfers doen, maar een goede trainer vinden. Ho maar.
Veel verantwoordelijkheid ligt toch ook bij de spelers elke week? 2e keer op rij zo laten ringeloren.

Terug
Bovenaan