Jupiler Pro League 2021-2022

Onuachu :rofl:Dat die gewoon nog eens mag trappen snap ik niet. Daar moet je als kapitein/coach gewoon ingrijpen. Dat stond echt in de sterren geschreven.

Ik vond dat trouwens allesbehalve een penalty. Onuachu trekt zich als eerste voorbij die verdedigers en gaat daarna tegen de grond.

Wat is er aan de hand met Genk?
En waarom wisselt Van Den Brom zo laat?
Het zijn details die het beslissen, Wij Club hebben daar ook twee halve kansen gehad maar scoren in de laatste minuut en mignolet doet daar een wereld save.
Zij krijgen twee kansen voor te scoren op penalty en die gaan niet binnen als trainer sta je daar machteloos tegen, mss dat hij wel iemand ander aanduiden voor die tweede te trappen.

Mag volgens mij niet, dezelfde persoon moet trappen als hij hernomen moet worden?

Mag volgens mij niet, dezelfde persoon moet trappen als hij hernomen moet worden
Zou ik ook denken, lijkt me maar logisch ook.
Neen hoor, het is de trap op zich die hernomen moet worden. Wie dat dan doet maakt niet uit. Ik kan niets citeren uit het reglement want het staat er niet in.

Dat is toch dezelfde keeper van Moeskroen met die 3 penalty's na elkaar? :laugh:
Hier waren het Togui en Storm bijvoorbeeld.

Verder allemaal irrelevant voor Genk eigenlijk. Ito moet die bal afleggen en ze winnen die match vrij simpel. Ik knikkerde die Japanner twee weken op de bank daarvoor, onaanvaardbaar.

Hebben ze bij Gent echt geen betere spits op de bank zitten? Die ballen van Depoitre leg ik ook nog wel binnen.

Terug
Bovenaan