Rogue
Active member
Waarom willen die nu niet scoren?![]()
![]()
Ze willen volgend jaar voor de titel spelen

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom willen die nu niet scoren?![]()
![]()

Dat die gewoon nog eens mag trappen snap ik niet. Daar moet je als kapitein/coach gewoon ingrijpen. Dat stond echt in de sterren geschreven.Ja, was tegen kvm dacht ik.Dat is toch dezelfde keeper van Moeskroen met die 3 penalty's na elkaar?![]()
Classic JVDB toch.Wat is er aan de hand met Genk?
En waarom wisselt Van Den Brom zo laat?
Het zijn details die het beslissen, Wij Club hebben daar ook twee halve kansen gehad maar scoren in de laatste minuut en mignolet doet daar een wereld save.Wat is er aan de hand met Genk?
En waarom wisselt Van Den Brom zo laat?
Zou ik ook denken, lijkt me maar logisch ook.Mag volgens mij niet, dezelfde persoon moet trappen als hij hernomen moet worden?
Mag volgens mij niet, dezelfde persoon moet trappen als hij hernomen moet worden
Neen hoor, het is de trap op zich die hernomen moet worden. Wie dat dan doet maakt niet uit. Ik kan niets citeren uit het reglement want het staat er niet in.Zou ik ook denken, lijkt me maar logisch ook.
Hier waren het Togui en Storm bijvoorbeeld.Dat is toch dezelfde keeper van Moeskroen met die 3 penalty's na elkaar?![]()
Dat is nog het beste, we hebben geen betere spitsHebben ze bij Gent echt geen betere spits op de bank zitten? Die ballen van Depoitre leg ik ook nog wel binnen.

Ah, klassieke vraag op ons theoretisch examen.Zou ik ook denken, lijkt me maar logisch ook.