Dat het einde van het Dury-tijdperk gekomen is, kan ik nog begrijpen. Dury lijkt het daarmee eens te zijn. Maar halsoverkop de coach ontslaan halverwege het seizoen, als het probleem voor een groot deel bij de spelers ligt, lost zelden iets op. Neem het van mij aan.Zoals Kenneke zegt; een nieuwe wind zou wel eens goed doen. Beetje een Wenger verhaal
Ik ben ook geen voorstander meer van Dury, maar de manier van gisteren is totaal niet oke.
@Kenneke10
Idd, veel jonge gastjes bijgekomen dit seizoen. Politie zal werk gehad hebben met pv’s.
Supportersfederatie was wel op de hoogte ervan; voor de wedstrijd kreeg je flyer met uitleg van niets op het veld te gooien en pro actief te supporteren.
Dat er dan een paar idioten op die manier tekeer gaan tegen Dury, vind ik toch wel schrijnend. Ik vond Waregem altijd een sympathieke ploeg. Ik herinner me nog de vele lachende gezichten na een 1-5 nederlaag thuis tegen Sint-Truiden in het eerste seizoen in eerste klasse, intussen al iets van 15 jaar geleden. Don't worry, be happy, werd er gezongen. Er hing altijd een familiale sfeer. Dat lijkt intussen helaas niet meer het geval te zijn.
De laatste jaren is Waregem toch echt wel een grijze muis geworden. Als ze volgend jaar onder een nieuwe coach het seizoen starten met een 1 op 9, is het goed mogelijk dat datzelfde groepje idioten weer om ontslag gaat beginnen roepen. Als je dan een bestuur hebt dat daaraan toegeeft, kom je al snel in een neerwaartse spiraal terecht. En eens je de reputatie krijgt van een trainerskerkhof te zijn, geraak je daar moeilijk vanaf. Ik loop nu wel heel erg vooruit op de feiten, maar de probemen bij Waregem lijken mij toch verder te gaan dan de trainer alleen.