Jupiler Pro League 2021-2022

En roepen van "marginalen" is de oplossing.

Ik minimaliseer niet, jij veralgemeent wel.
Neen, dat doe jij. Of bedoel je dat de clowns die die voetzoekers gooien, de mensen met die tennisballen, de supporters die vorige week in Mechelen op het veld stonden,... dat dat geen marginalen zijn?

Ik heb nergens elke Standardsup een marginaal genoemd, dat is wat jij erin leest.

En roepen van "marginalen" is de oplossing.

Ik minimaliseer niet, jij veralgemeent wel.
Elke club heeft wel een marginaal hoopje supporters zitten, dat is waar. Maar als je in de krant leest dat er weer eens bommetjes gegooid zijn of stoelen afgebroken weet je op voorhand dat het oftewel weer in Standard was of in Antwerpen. Vrijwel elke keer opnieuw.

Vorige week stonden er 5? Man op het plein de marginaal uit te hangen. Meer als 1, dus marginalen. Waarschijnlijk van dezelfde groep als die nu weer een voetzoeker gooit.

Die van Anderlecht, antwerp,.. die zulke dingen doen zijn ook allemaal marginalen hoor. Maar zoals al gezegd is, paar duizend euro boete en enkele personen stadionverbod voor een jaar zal niet veel veranderen hoor.

Neen, dat doe jij. Of bedoel je dat de clowns die die voetzoekers gooien, de mensen met die tennisballen, de supporters die vorige week in Mechelen op het veld stonden,... dat dat geen marginalen zijn?

Ik heb nergens elke Standardsup een marginaal genoemd, dat is wat jij erin leest.
Hoe minimaliseer ik dat nu door te zeggen dat ze de persoon in kwestie levenslang stadionverbod + fikse boete mogen geven.
Net zoals elk ander, zoals die supporters in KVM ook.

Ik maak daar geen onderscheid in en we zijn die beter kwijt dan rijk. Maar, je voelt aan alles dat vele hier, incl. jij, meteen alle Standard supps over dezelfde kam scheert. Daar heb ik wel een probleem mee.

Vorige week stonden er 5? Man op het plein de marginaal uit te hangen. Meer als 1, dus marginalen. Waarschijnlijk van dezelfde groep als die nu weer een voetzoeker gooit.

Die van Anderlecht, antwerp,.. die zulke dingen doen zijn ook allemaal marginalen hoor. Maar zoals al gezegd is, paar duizend euro boete en enkele personen stadionverbod voor een jaar zal niet veel veranderen hoor.
En wat heeft dat nu met gisteren te maken?
Of moet ik weten dat als iemand hier "marginalen" typt vlak nadat iemand een voetzoeker gooit, dat hij het dan ook heeft over de wedstrijd op KVM? Of ook over een wedstrijd in 1998 waar supporter van Standard een andere supporter heeft geslagen..

Of moet ik weten dat als iemand hier "marginalen" typt vlak nadat iemand een voetzoeker gooit, dat hij het dan ook heeft over de wedstrijd op KVM? Of ook over een wedstrijd in 1998 waar supporter van Standard een andere supporter heeft geslagen..
Goh, het is nu eenmaal een feit dat dergelijke zaken meer voorkomen bij bepaalde ploegen he. En zolang het niet 1 bepaald persoon is die continue de enige is die handelt, is "marginalen" correct.
Als zo'n voetzoeker afgaat zijn er altijd genoeg medestanders die juichen, want ze vonden dat plezant, dat zijn even goed marginalen.

Wat @Remake hier boven zegt. Als iemand het heeft over marginalen van Anderlecht die voetzoekers gooien of het het plein gaan staan voel ik mij allesinds niet aangesproken. Ik zie dus ook echt het probleem niet om die groep zo te bestempelen.

Wat @Remake hier boven zegt. Als iemand het heeft over marginalen van Anderlecht die voetzoekers gooien of het het plein gaan staan voel ik mij allesinds niet aangesproken. Ik zie dus ook echt het probleem niet om die groep zo te bestempelen.
Als wij voetzoekers gooien en iemand zegt "marginalen", dan heb ik daar ook geen probleem mee.
Als ze tennisballen gooien en iemand noemt ze "marginalen", dan heb ik daar ook geen probleem mee.

Maar als het een individu is en je noemt ze "marginalen", waarbij je (ook al kan/zal dat ontkend worden) bewust eigenlijk een grote groep wilt stigmatiseren, daar heb ik wel een probleem mee. Dat is gewone een algemene tendens t.o.v. Standard toe, door het herhaaldelijk plegen van deze criminele (wat dat zijn ze echt wel) feiten en dan krijg je die naam.
Dus wij, de brave Standard supporters, zijn de dupe van onze eigen "supporters" en een aantal supporters van andere ploegen die daar leuk bij mee doen om te gaan veralgemenen.

Voor mij is de kous hier af, het is al wat gaan zakken.

Elke club heeft wel een marginaal hoopje supporters zitten, dat is waar. Maar als je in de krant leest dat er weer eens bommetjes gegooid zijn of stoelen afgebroken weet je op voorhand dat het oftewel weer in Standard was of in Antwerpen. Vrijwel elke keer opnieuw.
Dat is ook zo, dat ga je mij niet horen afstrijden.
Maar ten tijde van slechte periodes bij Club zaten die er ook geregeld tussen.

Alles draait of valt bij de prestaties van uw team. Indien het goed gaat hebben die gewoon geen reden om de marginale supporter uit te hangen.
Laat daar bij ons nu ook nog eens het schoentje wringen :unsure:

Ben ik mij dan toch niet van bewust.
Over Antwerp hoor je dat nog al wel eens, maar de rest..
Dat is ook de enige andere ploeg waar momenteel regelmatig eens iets mis gaat he. Als er bij gelijk welke andere ploeg zo iets gebeurt, is de brave supporter altijd het slachtoffer van de marginalen. En veel sneller zelfs. Je kan niet ontkennen dat Standard nu toch echt wel eens een sanctie verdient? Jammer voor de brave supporter, maar ze krijgen echt wel veel respijt.

Zoiets kan idd niet, maar laat die verwijten toch.
Zet u daar boven en veroordeel dat gedrag, maar voor de rest..
Ik ben die criminelen net zo beu als jullie, maar dat gekanker van "marginalen", dat ben ik nog meer moe.

Ze hebben niet met 20 man tegelijk die voetzoeker naar beneden gegooid.
Dat was deze keer (en ik zeg dit er voor de zekerheid bij, dat je niet denkt dat ik de vorige dingen vergeet die er gebeurd zijn) 1 individu en die mag levenslang stadionverbod krijgen en nog een fikse boete.
Maar er heeft wel 20 man gezien hoe die ene persoon gesmeten heeft. Als die niet reageren zal het probleem altijd blijven en zijn ze dus mee oorzaak.

Maar er heeft wel 20 man gezien hoe die ene persoon gesmeten heeft. Als die niet reageren zal het probleem altijd blijven en zijn ze dus mee oorzaak.
Je zegt het, gezien. Heb jij beelden van wat er daarna is gebeurd? Wie weet heeft die de slaag van zijn leven gehad.

Als jij in een stadion bent en 2 stoelen onder je steekt iemand zo'n voetzoeker aan (als je zoiets moet aansteken, ik zou niet weten hoe het werkt), wat kan jij daar dan aan doen? Uiteraard zal er wel iemand bij hem gestaan hebben die er ook niet vies van is, maar zo kan je blijven doorgaan..

Nu zijn we al over speculaties bezig.

Yari moet er toch echt in ze , wa zijde met Amuzu als ge hem na 15 min nog niet ge lanceerd hebt ....
Raes mag toch is dringend op pensioen : Rafa noemt hem Kouame , Mykha noemt hem Cullen lol

Laatst bewerkt:
Je zegt het, gezien. Heb jij beelden van wat er daarna is gebeurd? Wie weet heeft die de slaag van zijn leven gehad.

Als jij in een stadion bent en 2 stoelen onder je steekt iemand zo'n voetzoeker aan (als je zoiets moet aansteken, ik zou niet weten hoe het werkt), wat kan jij daar dan aan doen? Uiteraard zal er wel iemand bij hem gestaan hebben die er ook niet vies van is, maar zo kan je blijven doorgaan..

Nu zijn we al over speculaties bezig.
Sowieso speculaties, daar heb je gelijk ik. Maar al voldoende in een stadion gezeten dat er meestal geen reactie komt. Reageren op wangedrag heb ik zelf meerdere keren gedaan. Met al dan niet de nodige commotie achteraf en vrienden die me gelijk geven maar me de raad geven op het beter zo te laten om miserie te vermijden. Dat botst met mijn rechtvaardigheidsgevoel en clasht dus geregeld met het ‘gezond verstand’.

Titel match Club-rsca in 2016 bij een 3-0 voorsprong heeft er ook eene zo ne voetzoeker gegooid naar een eigen speler of die stond toch het dichtst ( Engels ).
Eerlijk als ik dat zie denk ik ook niet dat ik zou reageren kans is groot dat je nog wat slaag bij krijgt :unsure:

Bij ons was het vlak naast Ciranni :unsure: (van de eigen “fans”)
Titel match Club-rsca in 2016 bij een 3-0 voorsprong heeft er ook eene zo ne voetzoeker gegooid naar een eigen speler of die stond toch het dichtst ( Engels ).
Eerlijk als ik dat zie denk ik ook niet dat ik zou reageren kans is groot dat je nog wat slaag bij krijgt :unsure:

Terug
Bovenaan