Jupiler Pro League 2021-2022

Soit, gelijkgespeeld op Brugge, op Standard, op Antwerp, twee keer een 2-0 achterstand opgehaald,... De weerbaarheid is er wel nog. Gewoon dringend nood aan een resultaat in de vorm van drie punten. En de wanpresteerders de bank op.

Wat is er eigenlijk gebeurt tussen Dury en de supporters van Zulte Waregem?

Tussen 2004 en 2008 had ik nog een abonnement op Waregem, het is een club waarvoor ik nog steeds sympathie heb. En het mooie ervan vond ik altijd de stabiliteit die Dury bracht. Uiteindelijk heeft hij Zulte Waregem ook gemaakt tot een vaste waarde in eerste klasse. Twee bekers, Europese avonturen, bijna landskampioen,... Er zijn nog mindere momenten geweest, en toen bleef iedereen achter Dury staan, in tegenstelling tot nu.

Niet dat ik het nog op de voet volg, maar Waregem lijkt me de laatste jaren toch ook geen topploeg te hebben. Hoge verwachtingen lijken me dan ook misplaatst... Dus waarom zijn de supporters zo vijandig tegenover Dury? Heb ik iets gemist? Of gaat het hier misschien vooral om de jonge garde, die de club nog niet lang genoeg gevolgd hebben? Toch jammer dat een icoon als Dury zo zijn laatste jaar moet beleven.

Zou me niet verwonderen dat het in de toekomst plots een trainerskerkhof gaat worden in Waregem.

Tussen 2004 en 2008 had ik nog een abonnement op Waregem, het is een club waarvoor ik nog steeds sympathie heb. En het mooie ervan vond ik altijd de stabiliteit die Dury bracht. Uiteindelijk heeft hij Zulte Waregem ook gemaakt tot een vaste waarde in eerste klasse. Twee bekers, Europese avonturen, bijna landskampioen,... Er zijn nog mindere momenten geweest, en toen bleef iedereen achter Dury staan, in tegenstelling tot nu.

Niet dat ik het nog op de voet volg, maar Waregem lijkt me de laatste jaren toch ook geen topploeg te hebben. Hoge verwachtingen lijken me dan ook misplaatst... Dus waarom zijn de supporters zo vijandig tegenover Dury? Heb ik iets gemist? Of gaat het hier misschien vooral om de jonge garde, die de club nog niet lang genoeg gevolgd hebben? Toch jammer dat een icoon als Dury zo zijn laatste jaar moet beleven.

Zou me niet verwonderen dat het in de toekomst plots een trainerskerkhof gaat worden in Waregem.
Ik ken natuurlijk het huis niet, maar als ik dat zo zie op tv is dat weer zo een typisch ultra groepje die tien jaar geleden nog in hum pampers zaten. En het is een fenomeen dat je bij elke club ziet de mannetjes in het zwart kapje aan zonnebrilleke op en straks stoer doen op TikTok.

Los daarvan zou het wel beter zijn dat er daar eens een nieuwe wind waait, en die zal er volgend seizoen wel komen Dury nu buitengooien zou ik ook nooit doen.

Of nog erger, in't slaapgevallen rond die minuut wil het zal toch wel gespeeld zijn... effe geschrokken toen ik het nieuwsblad las met de bespreking rond match van Standard-OHL.

Trouwens die 3D-lijn te belachelijk voor woorden...7 minuten...
En uiteindelijk na 15minuten met de 2d lijn afkomen waar totaal niet te zien is of het buitenspel was of niet. Lijnrechter heeft gevlagd dus als ze het niet kunnen aantonen dat die fout was is het mss logisch dat ze het afkeuren.

Zoals Kenneke zegt; een nieuwe wind zou wel eens goed doen. Beetje een Wenger verhaal
Ik ben ook geen voorstander meer van Dury, maar de manier van gisteren is totaal niet oke.

@Kenneke10
Idd, veel jonge gastjes bijgekomen dit seizoen. Politie zal werk gehad hebben met pv’s.
Supportersfederatie was wel op de hoogte ervan; voor de wedstrijd kreeg je flyer met uitleg van niets op het veld te gooien en pro actief te supporteren.

0-5 forfait aub, marginalen.
Zoiets kan idd niet, maar laat die verwijten toch.
Zet u daar boven en veroordeel dat gedrag, maar voor de rest..
Ik ben die criminelen net zo beu als jullie, maar dat gekanker van "marginalen", dat ben ik nog meer moe.

Ze hebben niet met 20 man tegelijk die voetzoeker naar beneden gegooid.
Dat was deze keer (en ik zeg dit er voor de zekerheid bij, dat je niet denkt dat ik de vorige dingen vergeet die er gebeurd zijn) 1 individu en die mag levenslang stadionverbod krijgen en nog een fikse boete.

Zoiets kan idd niet, maar laat die verwijten toch.
Zet u daar boven en veroordeel dat gedrag, maar voor de rest..
Ik ben die criminelen net zo beu als jullie, maar dat gekanker van "marginalen", dat ben ik nog meer moe.

Ze hebben niet met 20 man tegelijk die voetzoeker naar beneden gegooid.
Dat was deze keer (en ik zeg dit er voor de zekerheid bij, dat je niet denkt dat ik de vorige dingen vergeet die er gebeurd zijn) 1 individu en die mag levenslang stadionverbod krijgen en nog een fikse boete.
Romo zal er vet mee zijn als hij permanente gehoorschade heeft. Het toevallig altijd wel iets, en toevallig zijn het er altijd van uw cluppie, Booka. Dat hoeft absoluut niet geminimaliseerd te worden.

En dan nog even over de wedstrijd.
Ik weet nog steeds niet of het de offside goal nu wel of niet had moeten goedgekeurd worden, ik denk dat ze het zelf nog niet weten.
Dan was het 100% gedaan, nu bij 2-0 moet het eigenlijk ook al voor 95% zekerheid gedaan geweest zijn.
Veel te veel wissels gebruikt, anders speel je die match imo heel vlot uit en win je gewoon 2-0.

Romo zal er vet mee zijn als hij permanente gehoorschade heeft. Het toevallig altijd wel iets, en toevallig zijn het er altijd van uw cluppie, Booka. Dat hoeft absoluut niet geminimaliseerd te worden.
En roepen van "marginalen" is de oplossing.

Ik minimaliseer niet, jij veralgemeent wel.

Terug
Bovenaan