Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

echt ongelooflijk. Geeft geel als hij niet moet en geen geel als het wel moet. En dan nog eens beslissend met die vrije trap en niet gegeven penalty.Zeer zwakke ref en de Var laat hem ook in de steek
Ref was idd zwak, maar de vrije trap waar de goal uit valt was toch gewoon terecht?echt ongelooflijk. Geeft geel als hij niet moet en geen geel als het wel moet. En dan nog eens beslissend met die vrije trap en niet gegeven penalty.
die extra muur van Club mag daar niet staanRef was idd zwak, maar de vrije trap waar de goal uit valt was toch gewoon terecht?
Anderzijds ma Kortrijk hun kansen ook gewoon wel afwerken.
Die fout heb ik nog niet terug gezien, ze hebben er tijdens de rust en nu ook geen herhaling van getoond. Die regel van 1meter afstand van de muur wist eerlijk gezegd ook niet.echt ongelooflijk. Geeft geel als hij niet moet en geen geel als het wel moet. En dan nog eens beslissend met die vrije trap en niet gegeven penalty.
Klopt uiteraard. De VAR grijpt ook nog amper in bij penalty fases ook omgekeerd bij penalty die ze fluiten die er geen zijn.dat niet iedere supporter die regel kent, snap ik uiteraard. Maar een scheids of Var moet dit toch gewoon weten. Wat doe je daar anders?

Maar je ziet dit toch nog elke week meermaals, wat u niet minder gelijk geeft natuurlijk.Lees de link die ik gepost heb en kijk dan naar de beelden. De aanvallers staan gewoon naast de muur van KVK en volgens de regels mag dit niet. Lijkt me toch redelijk duidelijk dat ze daar niet reglementair staan en dus moet die goal afgekeurd worden en moet kvk een onrechtstreekse vrije trap krijgen
Edit: @fcberke geen idee waar jij die meter ziet hoor:
![]()
Dit wordt lastig, quo_vadis.Lees de link die ik gepost heb en kijk dan naar de beelden. De aanvallers staan gewoon naast de muur van KVK en volgens de regels mag dit niet. Lijkt me toch redelijk duidelijk dat ze daar niet reglementair staan en dus moet die goal afgekeurd worden en moet kvk een onrechtstreekse vrije trap krijgen![]()